دانلود سیب‌اپ
sibapp
آموزش‌های کاربردی آیفون

تسهیل کارهای روزانه با میانبرهای Siri

  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
  • 63
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

برنامه‌های برتری که با میانبرهای Siri یا Siri Shortcuts یکپارچه شده‌اند، می‌توانند کارهای روزانه را با Siri برای کاربران تسهیل نمایند. میانبرهای Siri که در iOS دردسترس هستند، از هوش قدرتمند روی دستگاه استفاده می‌کند تا کارهای کاربران را سریع‌تر انجام دهد. در ادامه تعدادی از روش‌های انجام سریع‌تر ارائه شده است.

کارهای آغاز صبح

کارهای روزمره صبح‌گاهی را اکنون می‌توان با میانبرهای سیری راحت‌تر انجام داد. گزارش‌های آب و هوا از برنامه‌های برتر مانند Weather Channel، Carrot و Dark Sky تنها با درخواست‌های صوتی ساده‌ای مانند «Radar»، « rain report» برای گزارش باران و «UV index» برای شاخص UV صورت می‌گیرد. همچنین برنامه‌ی Citymapper که مسیرهای رفت و آمد صبحگاهی را همراه با اطلاعات زمان حرکت، وضعیت ترافیک و غیره نشان می‌دهد، با استفاده از Siri Shortcuts روی برنامه‌های Transit می‌توان اطلاعات خوبی را دریافت کرد.

ابزارهای بهره‌وری

کاربران با استفاده از میانبرهای سیری می‌توانند وطایف روزانه خود را در یک چشم برهم زدن انجام دهند. تنها کافیست روی Lock Screen یک ضربه بزنید یا از Siri بخواهید تا فورا به برنامه‌هایی مانند Evernote دسترسی پیدا کنید. برنامه Evernote با استفاده از میانبرها به شما اجازه می‌دهد تا یادداشت‌هایی با دیگران به اشتراک بگذارید یا یادداشت‌های صوتی  یا ویدئویی را ایجاد نمایید یا محتوایی را چاپ کنید. چه در خانه یا سر کار، کاربران می‌توانند با میانبرهای سیری همچنین پروژه‌ها، بوردها و کارت‌ها را در Trello، Omnifocus 3 یا Things مشاهده یا ویرایش نمایند.  ‌

حفظ عادت سلامتی

بسته به اینکه مشتریان چگونه از ابزارهای اپل خود استفاده می‌کنند، سیری می‌تواند از میانبرهای ساده و سودمندی استفاده کنند. برای اطلاع از میانبرهای هر برنامه‌ای کافیست به Setting بروید، سپس گزینه Siri & Search را انتخاب کنید تا از همه میانبرهای دردسترس برنامه‌های خودتان اطلاع کسب کنید و عبارات شخصی را برای راه‌اندازی برنامه‌ها تنظیم کنید.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران