دانلود سیب‌اپ
sibapp
Waze
Waze
معرفی برنامه

چگونه زبان ویز را به فارسی تغییر دهیم؟

  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱
  • 584
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

بدون اغراق باید بگوییم که در حال حاضر Waze – GPS, Maps & Traffic از قوی‌ترین برنامه‌های مسیریاب است که امکانات فوق العاده و کاربردی خوبی دارد.

ویز به شما کمک می‌کند تا در تشخیص مسیر‌ها اشتباه نکرده و به راحتی نزدیکترین و بهترین مسیر خود را پیدا کنید. یکی از بهترین مواردی که نرم‌افزار ویز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد این است که حتی به شما نشان می‌دهد که در کجا‌ها سرعت سنج و دوربین‌های مدار بسته پلیس قرار دارد که از جریمه جلوگیری کند.

این نکته را فراموش نکنید که شما در حال رانندگی هستید و پرت شدن حواس شما در لحظه می‌تواند بسیار خطرناک باشد و جان شما را به خطر بیاندازد. نرم افزار ویز این مشکل را حل نموده است. شما به عنوان کاربر می‌توانید از راهنمای صوتی این برنامه در حین جهت یابی کمک بگیرید و دیگر حتی به صفحه نمایش موبایل خود نگاه نکنید.

راهنمای صوتی ویز قابلیت تنظیم به زبان‌های بسیاری از جمله زبان فارسی را دارد. در واقع این امکان به کاربر داده می‌شود تا زبان رابط کاربری و دستیار صوتی را به فارسی تغییر دهد و از این طریق به تجربه بهتری دست یابد. برای تنظیم راهنمای صوتی به فارسی اینگونه عمل می‌کنیم:

تغییر زبان رابط کاربری Waze به فارسی

با ری‌استارت شدن اپ، زبان کلی ویز به فارسی تغییر خواهد کرد.

تغییر زبان دستیار صوتی اپلیکیشن Waze به فارسی

کاربران اپلیکیشن Waze می‌توانند به طور اختصاصی از صدای خود به عنوان دستیار صوتی استفاده کنند. این قابلیت از بخش Voice directions قابل دسترسی بوده و افراد با ضبط صدا و گفتن دستورات، می‌توانند آن را فعال کنند.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران