دانلود سیب‌اپ
sibapp
آموزش‌های کاربردی آیفون

آموزش قفل کردن برنامه در آیفون بدون نیاز به نصب برنامه

  • ۱۹ دی ۱۴۰۱
  • 6787
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

در حال حاضر برنامه های بسسیاری برای قفل کردن برنامه در آیفون وجود دارد و شما میتوانید با استفاده از آنها برای برنامه های خودتون رمز بگذارید .

اما در این آموزش قصدر داریم با استفاده از پیشفرض خود آیفون این کار را انجام دهیم که هم امنیت بالاتری دارد و هم بسیار ساده است و نیازی به نصب برنامه اضافی ندارد !

قفل کردن برنامه در آیفون

برای این کار ابتدا وارد Settings میشوید و از آنجا وارد آپشن Screen Time میشوید .

حالا در Screen Time  باید گزینه Use Screen Time Passcode را انتخاب کنید و رمز 4 رقمی و مورد نظر خودتان را وارد کنید .

بعد از وارد کردن رمز از شما یک Recovery Passcode میخواهد که باید Apple ID و پسوردتون را وارد کنید .

بعد از اینکه اپل آِدی خودتان را وارد کردید ، بصورت خودکار دوباره به صفحه Screen Time بازگردانده میشود اما اینبار گزینه Use Screen Time Passcode به  Change Screen Time Passcode تبدیل میشود .

حالا به قسمت App Limits بروید و بر روی Add Limit بزنید . بعد از وارد کردن کدتان لیستی از همه برنامه هایتان برای شما به نمایش در می آید و میتوانید هر کدام از آنها را قفل کنید .

همچنین شما توانایی قفل کردن صفحات وبسایت داخل Safari را نیز دارید !

بعد از اینکه برنامه مدنظر خوتان را انتخاب کردید ، گزینه Add  را بزنید . در صفحه باز شده شما میتوانید مدت زمانی که برنامه پس از وارد کردن کد باز است را تعیین کنید که کمترین مقدار آن 1 دقیقه میباشد .

حال اگر به سراغ برنامه ای که قفل کردید بروید ، با دو گزینه Ok و Ask For More Time روبرو میشود . اگر Ok را بزنید از برنامه خارج خواهید شد.

که برای استفاده از برنامه باید گزینه دوم را انتخاب کنید و بر روی گزینه Enter Screen Time Passcode بزنید .

حال سه گزینه زمانی در اختیار شما قرار میدهد ، تا 15 دقیقه ، تا 1 ساعت و یا برای کل روزکه بسته به نیاز خودتون میتوانید هرکدام از این سه گزینه را انتخاب کنید و از برنامه استفاده کنید .

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران