دانلود سیب‌اپ
sibapp
آموزش بک آپ گرفتن از آیفون و آیپد
آموزش بک آپ گرفتن از آیفون و آیپد
آموزش‌های کاربردی آیفون

آموزش بک آپ گرفتن از آیفون و آیپد

  • ۱۱ دی ۱۴۰۱
  • 160
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

یکی از اقدامات ضروری برای اینکه عکس ها، پیام ها و اطلاعات مهم را از دست ندهید، تهیه بکاپ از آیفون و آیپد است.

آیفون و آیپد شما اطلاعات مهمی را مثل عکس ها، فیلم ها، اطلاعات سلامت و … ذخیره می‌کنند. به عبارتی خاطرات و موارد مورد علاقه‌ی شما را با خود حمل می‌کنند. بنا بر این اطلاعات شما بسیار مهم و با ارزش هستند و به همان اندازه باید از آن‌ها خوب و دقیق محافظت کنید.

بهترین راه برای نگهداری و حفاظت از اطلاعات این است که از آن ها بک آپ بگیرید. برای این کار دو راه دارید، آیفون و آیپدتان را به کامپیوتر وصل کنید و از طریق iTunes بک آپ بگیرید و یا از iCloud استفاده کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم برای احتیاط، یک بازه‌ی زمانی مشخص برای بک آپ اتوماتیک تنظیم کنید تا به صورت خودکار اینکار انجام شود. با این روش اگر برای آیفون و آیپد شما اتفاقی رخ دهد و یا دزدیده شود، می توانید از بابت حفظ اطلاعاتتان مطمئن باشید.

چطور بک آپ اتوماتیک iCloud را فعال کنید؟

استفاده از iCloud برای بک آپ گرفتن راهی بسیار امن و مطمئن است، چرا که هر اتفاقی برای آیفون یا آیپد شما بیافتد، مطمئن هستید که اطلاعات شما از طریق اینترنت قابل دسترسی و بازیابی است.

کافیست مراحل زیر را طی کنید:

از این پس دستگاه شما هر ۲۴ ساعت روی iCloud بک آپ می‌گیرد. این کار زمانی انجام می‌شود که دستگاه شما قفل بوده، به شارژ وصل و به Wifi دسترسی داشته باشد. اگر تا به حال بک اپ با iCloud نگرفته اید احتمالا بار اول، بک آپ کمی طولانی‌تر خواهد بود.

چطور به صورت دستی روی iCloud بک آپ بگیریم؟

iCloud به طور روزانه از اطلاعات شما بک اپ می گیرد ولی اگر بخواهید خودتان به شکل دستی بک اپ بگیرید، به این صورت عمل کنید:

چطور با iTunes بک آپ بگیریم؟

اگر نخواستید اطلاعاتتان را از طریق iCloud ذخیره کنید، به جای آن می توانید آن ها را روی کامپیوترتان از طریق iTunes ذخیره کنید.

چطور به شکل دستی با iTunes بک آپ بگیریم؟

اگر تنظیمات اتوماتیک بک اپ را همانطور که گفتیم فعال کرده باشید، به طور خودکار هروقت آیفون یا آیپد خود را به کامپیوتر وصل کنید، از آن بک آپ گرفته می شود.

ولی اگر بخواهید یک بک اپ جدید به غیر از قبلی داشته باشید هم می توانید طبق این مراحل عمل کنید:

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران