دانلود سیب‌اپ
sibapp
معرفی برنامه

پرطرفدارترین اپ های ایرانی آیفون را بشناسید

  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱
  • 1572
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

حالا که تکنولوژی تمام جوانب زندگی ما را فرا گرفته است، لازم است پرطرفدارترین اپ‌ های ایرانی آیفون را بشناسید. زیرا در ایران، بخش زیادی از کاربران گوشی‌های هوشمند را، کاربران آیفون و آیپد تشکیل می‌دهند. خوشبختانه بسیاری از بازارهای دیجیتال سیستم عامل iOS، داخل کشور فعال شده‌اند و انواع اپلیکیشن‌های ایرانی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده‌اند. به همین منظور قصد داریم به معرفی محبوب ترین اپ های ایرانی آیفون بپردازیم.

لزوم استفاده از اپ‌ های ایرانی آیفون

در گذشته نه چندان دور و درست زمانی که از پیشرفت و توسعه بسترهای تکنولوژی در ایران خبری نبود، کاربران iOS در کشور ناچار بودند با تحمل مشقات فراوان، از اپ‌های خارجی استفاده کنند. این کار علاوه بر پیچیدگی پروسه‌های پرداخت آنلاین و مورد تأیید اپل (پی پال و انواع کارت‌های اعتباری بین المللی)، اغلب با شکست مواجه می‌شد. زیرا بسیاری از کاربران آیفون و آیپد به دلیل تحریم، به حساب‌ها یا صاحبان حساب معتبر و بین المللی دسترسی نداشتند و ناچار بودند هزینه‌های گزافی برای استفاده از برنامه‌ها یا آپدیت‌های iOS پرداخت کنند. خوشبختانه با پیشرفت فناوری در کشور، استارت اپ‌های بی‌شماری در ایران پا گرفت و توسعه یافت.‌ تا جایی که توسعه دهندگان برنامه‌های آیفون، توانستند به تولید و انتشار انواع اپ‌های ایرانی آیفون دست یابند. شرکت‌های نوپا‌ در این مسیر توانستند قله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند و مصداق بارز موفقیت در حوزه تکنولوژی محسوب شوند. اپ‌های ایرانی آیفون دارای ویژگی قابل توجه (رقابت پذیر بودن) با نمونه‌های خارجی هستند. به طوری که کیفیت اپ‌های ایرانی آیفون منجر به افزایش تعداد کاربران شده است.

محبوب ترین اپ های ایرانی آیفون

با این وصف، در این بخش با پر طرفدارترین اپ‌های ایرانی آیفون با دسته بندی‌های مستقل آشنا خواهید شد. در ابتدا لازم است مهم‌ترین دسته بندی‌های استورهای ایرانی مانند (سیب اپ) را بشناسید. به طور معمول، هر بازاری شامل موارد زیر است.

خرید و فروش آنلاین، فروشگاهی

دیجیکالا

دانلود اپلیکیشن دیجیکالا برای آیفون

دیجیکالا، اولین، بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین فروشگاه آنلاین ایرانی است. این اپلیکیشن ایرانی با داشتن ۴.۳ از ۵ امتیاز و ۸۳۰.۰۰۰ دریافت کننده نسخه iOS، یکی از مهم‌ترین و معتبر‌ترین اپ‌های ایرانی آیفون در زمینه خرید انواع کالاها محسوب می‌شود. حدود ۵ میلیون کالا در این اپلیکیشن دیجیکالا وجود دارد که تجربه خرید آنلاین را برای کاربران، تسهیل و دلپذیر کرده است. تخفیف‌های شگفت انگیز ماهانه و فصلی و اپلیکیشن‌های ایرانی جانبی از مزایای استفاده از این برنامه جذاب است.

دیوار

دانلود اپلیکیشن دیوار برای آیفون

دیوار، اولین، سایت خدمات اطلاع رسانی و خرید و فروش آنلاین کالاهای نو و دست دوم است. این اپلیکیشن ایرانی با داشتن ۴.۴ از ۵ امتیاز و ۴۱۵.۰۰۰ دریافت کننده نسخه iOS، یکی از مهم‌ترین اپ‌های ایرانی آیفون در حوزه خرید آنلاین است. در دیوار می‌توانید انواع آگهی‌های خرید و فروش یا خدمات حتی استخدام را به صورت رایگان منتشر کنید. برای استفاده از دیوار حتماً باید نسخه دانلود شده از اپ استور را از دستگاه iOS خود پاک کنید، تا نسخه‌ای که در سیب‌اپ وجود دارد، فعال و قابل استفاده شود.

کمدا

دانلود اپلیکیشن کمدا برای آیفون

اگر به استایل‌های به‌روز و شیک علاقه دارید و طرفدار پوشش خاصی هستید، پیشنهاد ما دانلود و نصب برنامه ایرانی کمدا روی دستگاه iOS خود به عنوان یکی از بهترین اپ‌ های ایرانی آیفون است. این اپلیکیشن ایرانی دارای ویژگی‌هایی چون ۴.۴ از ۵ امتیاز، ۴۲.۰۰۰ دریافت کننده نسخه iOS و رضایت ۷۰ درصد کاربران با کامنت (خیلی خوب)، برای حضور در آیفون یا آیپدتان شما بسیار مشتاق است. کمدا یک کمد آنلاین با آیتم‌های جذاب و زیبا زنانه است که تجربه خرید آنلاین انواع آیتم‌های استایل بانوان را آسان کرده است.

امور مالی، خدمات بانکی

پارمیس ۵

دانلود اپلیکیشن پارمیس ۵ برای آیفون

پارمیس ۵، برگزیده مردمی در هشتمین جشنواره موبایل داخلی و نمونه‌ای قدرتمند از یک محصول ایرانی در میان بهترین اپ های ایرانی آیفون است. این نرم افزار کاربردی و رایگان، رابط کاربری بسیار ساده و در عین حال دقیقی برای حسابداری امور مالی شخصی و خانوادگی کاربران iOS ارائه داده است. به همین دلیل به یکی از شگفت انگیزترین اپ‌های ایرانی آیفون تبدیل شده است. اگر حساب و کتاب روزانه و ماهانه برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد ما دانلود و نصب این نرم افزار دارای ۴.۶ از ۵ امتیاز و ۴۲.۰۰۰ دریافت کننده نسخه iOS است.

آپ

دانلود اپلیکیشن آپ برای آیفون

هر آنچه به پرداخت آنلاین و خدمات بانکی نیاز دارد، به وسیله آپ انجام خواهد شد. آپ پر طرفدارترین اپلیکیشن مالی میان محبوب ترین اپ‌ های ایرانی آیفون در حوزه خدمات بانکی آنلاین محسوب می‌شود. پرداخت قبوض، خرید و انتقال شارژ، خدمات واریز و انتقال وجه و خرید بلیط یا خدمات بیمه از جمله امکانات این اپلیکیشن کاربردی است. برای سهولت خدمات پرداخت حتماً این نرم افزار محبوب را روی دستگاه iOS خود نصب کنید و از مزایا و امکانات این برنامه ۴.۵ امتیازی بهره‌مند شوید.

هفت هشتاد

دانلود اپلیکیشن هفت هشتاد برای آیفون

هفت هشتاد نمونه موفق دیگری از اپلیکیشن‌های پرداخت آنلاین از میان بهترین اپ های ایرانی آیفون است. این اپلیکیشن با داشتن ۴ از ۵ امتیاز و ۱۶.۰۰۰ دریافت کننده نسخه iOS، به یکی از بسترهای راحت و کاربردی خدمات مالی تبدیل شده است. فراوانی امکانات و سهولت کار با اپلیکیشن هفت هشتاد، توجه بسیاری از مخاطبین و کاربران را برای رفع نیازهای مالی خود جلب کرده است.

حمل و نقل و سفر

اسنپ و تپسی

اصلاً مگر کسی در ایران وجود دارد که نام اسنپ و تپسی را به عنوان محبوب‌ترین اپ های ایرانی آیفون در حوزه حمل و نقل نشنیده باشد؟ قطعاً خیر. این دو اپلیکیشن در میان برنامه‌های ایرانی مشهور و معتبری هستند که تردد و جابجایی مسافر را در مسیرهای درون شهری بسیار تسهیل کرده‌اند و همه با خدمات و امکانات آن‌ها، آشنایی کامل دارند. وجود سفیران (رانندگان) فراوان، کارمزد کم و پشتیبانی قوی و امن مسافران، ویژگی‌های مهم اسنپ دارای (۴.۳ از ۵ امتیاز و بیش از ۱.۴۷۰.۰۰۰ دریافت کننده iOS) و تپسی دارای (۴.۲ از ۵ امتیاز و بیش از ۷۰۰.۰۰۰ دریافت کننده iOS) است.

علی بابا

دانلود اپلیکیشن هفت هشتاد برای آیفون

با علی بابا کافیست چمدان خود را ببندید و راهی سفر شوید. با اپلیکیشن علی بابا، مجموعه‌ای کامل و حساب شده از پیش و پس نیازهای سفر در اختیار خواهید داشت. پس معطل نکنید و کاتالوگ انواع هتل‌ها، تورها را مطالعه کنید و برای مقصد انتخابی خود انواع بلیط‌های حمل و نقل زمینی و هوایی را به راحتی تهیه کنید. علی بابا بزرگ‌ترین مرجع حمل و نقل آنلاین درون و برون کشوری است و جزء مهم‌ترین اپ های ایرانی آیفون با داشتن (۴.۴ از ۵ امتیاز و بیش از ۱۸۵.۰۰۰ دریافت کننده iOS) به شمار می‌رود.

الو پیک

دانلود اپلیکیشن الوپیک برای آیفون

الو پیک، پلتفرم سریع و قدرتمند حمل و نقل آنلاین است که خدمات زیادی به کاربران ارائه داده است. (جا به جایی انواع مرسوله با موتور، ماشین و وانت، حمل و نقل درون شهری با موتور، خدمات پستی توسط سفر الوپیک و امکان فروش محصولات توسط الوپیک به عنوان شبکه توزیع محصول) از جمله خدمات این سوپر اپ جذاب است. این اپلیکیشن به عنوان یکی از بهترین اپ های ایرانی آیفون، خدمات خود را در ۴ شهر مهم (مشهد، شیراز، کرج و تهران) فعال کرده است و امتیازی ۴.۱ از ۵ و ۲۴۰.۰۰۰ دریافت کننده iOS جذب کرده است.

ابزار کاربردی

ایرانسل من

دانلود اپلیکیشن ایرانسل من برای آیفون

نسخه جدید iOS  «ایرانسل من» دارای طراحی جدید و پویا، دسترسی کاربران را به منوهایی چون (مدیریت حساب، مدیریت خرید انواع بسته و پرداخت و واحد پشتیبانی) تسهیل کرده است. برنامه ایرانسل من جزو پر کاربرد‌ترین برنامه‌های ایرانی حاضر از لیست بهترین اپ های ایرانی آیفون است. این اپلیکیشن با امتیاز ۴.۲ از ۵ حدود ۸۵۵.۰۰۰ دریافت کننده iOS دارد.

همراه من

دانلود اپلیکیشن همراه من برای آیفون

همه ما بارها و بارها از تربیون‌های مختلف این جمله را شنیده‌ایم: «همراه من، همراه اول و همیشگی شما». توسعه خدمات به روز همراه اول، گام مؤثر و مهمی برای حصول چنین شعاری است.  همراه اول راهی مطمئن برای مدیریت سیم کارت همراه اول است و تمام امکاناتی که یک کاربر برای مدیریت حساب خود به آن‌ها احتیاج دارد، به بهترین نحو در این اپلیکیشن قدرتمند ایرانی گنجانده شده است. همچنین وجود انواع بسته‌های تشویقی، مناسبتی و تخفیفی، یکی دیگر از مزایای این اپلیکیشن جذاب است که آن را به پرطرفدارترین اپ میان اپ های ایرانی آیفون تبدیل کرده است.

مای شاتل

دانلود اپلیکیشن مای شاتل برای آیفون

«مای شاتل» یکی دیگر از برنامه‌های ایرانی محبوب از لیست بهترین اپ های ایرانی آیفون به شمار می‌رود و راهی مطمئن و پر سرعت برای مدیریت حساب‌های ADSL و Wi-Fi است. انواع گزارش گیری‌های مالی و پشتیبانی و پرداخت امن از ویژگی‌های این برنامه ایرانی محسوب می‌شود. این اپلیکیشن با امتیاز ۴.۱ از ۵ حدود ۵۲.۰۰۰ دریافت کننده iOS دارد و مسیر رسیدن به مدیریت حساب‌های اینترنتی را هموار کرده است.

رسیور

دانلود اپلیکیشن رسیور برای آیفون

تمام کاربران گوشی‌های هوشمند به یک دستیار هوشمند جهت مدیریت فایل احتیاج دارند. برای این منظور کاربران iOS می‌توانند از اپلیکیشن «رسیور» به عنوان یک دانلود منیجر قدرتمند بهره ببرند. سرعت و قدرت دو ویژگی بارز اپلیکیشن Receiver محسوب می‌شوند. این اپلیکیشن با امتیاز ۴.۱ از ۵ حدود ۸۳.۰۰۰ دریافت کننده iOS دارد و کاربران را از شر دغدغه‌های مختلف دانلود و مدیریت فایل‌ها راحت کرده‌اند.

سلامت و پزشکی

پزشکت

دانلود اپلیکیشن پزشکت برای آیفون

مهم‌ترین و بزرگ‌ترین اپلیکیشن پزشکی و سلامتی کشور در دستان «پزشکت» قرار دارد. مشاوره آنلاین یا تلفنی، ویزیت آنلاین یا در منزل، داروخانه و غیره، امکاناتی است که پزشکت در اختیار کاربران قرار داده است. همچنین این اپ ایرانی کاربردی، دارای شبکه اجتماعی فعالی در حوزه سلامت، پایگاه علمی معتبر انواع مقالات و مطالب پزشکی هم هست و به‌طور مداوم اطلاع رسانی‌های لازم انجام را در حوزه سلامت و پزشکی  انجام می‌دهد. از این اپ به عنوان یکی از مطمئن‌ترین اپ های ایرانی آیفون می‌توانید استفاده کنید.

خدمات

نت برگ

دانلود اپلیکیشن نت برگ برای آیفون

در هر شهری در ایران ساکن باشید، می‌توانید از خدمات فوق‌العاده جذاب نت برگ استفاده کنید. دغدغه اصلی نت برگ، کاهش قیمت خدمات و کالا در سطح کشور است و از عهده این کار به خوبی برآمده است. اپلیکیشنی با ۴.۴ از ۵ امتیاز و بیش از ۱۰۰.۰۰۰ دریافت کننده iOS، تمام تخفیف‌های فروشگاهی و سازمانی را در اختیار همگان قرار داده است. از این اپلیکیشن به عنوان یکی از کاربردی‌ترین و بهترین اپ های ایرانی آیفون یاد می‌شود.

سرگرمی

سینما تیکت

دانلود اپلیکیشن سینماتیکت برای آیفون

هرچه در وصف سینما تیکت بگوییم، کم گفته‌ایم. این اپلیکیشن ایرانی و جذاب، نمونه‌ای خلاق و کاربردی از مجموع قابلیت‌هایی است که یک اپلیکیشن سینمایی باید داشته باشد. رابط کاربردی جذاب، امکانات فراوان، رابط کاربری دوست داشتنی و پرداخت امن و سریع آنلاین، سینما تیکت را به محبوب‌ترین اپ هنری حاضر در لیست بهترین اپ های ایرانی آیفون تبدیل کرده است. امتیاز این اپلیکیشن ۴.۴ از ۵ است، در حالی که بیش از ۱۶۰.۰۰۰ دریافت کننده iOS دارد.

فیلیمو

دانلود اپلیکیشن سینماتیکت برای آیفون

اگر یاد و خاطره ویدئو کلوپ‌های قدیمی، هنوز در ذهن شما زنده است، لازم است اپلیکیشن فیلیمو را دانلود و نصب کنید تا مجموعه‌ای بی نظیر از فیلم‌ها و سریال‌های ایران و جهان را در اختیار داشته باشید. مهم‌ترین ویژگی فیلیمو که این اپ را تبدیل به یک برند در میان اپ های ایرانی آیفون تبدیل کرده است، قابلیت تنظیم کیفیت پخش فیلم نسبت به سرعت اینترنت است تا کاربر بدون کوچک‌ترین اختلالی به تماشای فیلم بنشیند. این اپلیکیشن دارای امتیاز ۴.۲ از ۵ است، در حالی که بیش از ۳۵۰.۰۰۰ دریافت کننده iOS دارد.

اسپارس

دانلود اپلیکیشن اسپارس برای آیفون

علاقه‌مندان به دنیای سحرآمیز موسیقی، حتماً باید اسپارس را روی دستگاه iOS خود نصب کنند. زیرا این نرم افراز تمام عیار، کلیه نیازهای کاربران مشتاق موسیقی را رفع کرده است. از انتخاب انواع پلی لیست‌ و دانلود متن و موسیقی گرفته تا فیلترهای متنوع جستجو و دنبال کردن هنرمندان در شبکه‌های مجازی، شما را از همه چیز بی نیاز می‌کند. اسپارس اپلیکیشنی با ۴.۶ امتیاز از ۵ و بیش از ۲۰.۰۰۰ دریافت کننده iOS در میان بهترین اپ های ایرانی آیفون است.

سخن پایانی

سخن از تکنولوژی و فناوری‌های نوین، بسیار است اما ما در این مقاله سعی کردیم، در شاخه بسیار مهم و شیرین (اپ های ایرانی آیفون) حرکت کنیم. با مطالعه این مقاله، شوق استفاده از محبوب‌ترین برنامه‌های ایرانی آیفون در ذهن شما جوانه خواهد زد. زیرا کیفیت این محصولات نه تنها کم نیست، بلکه قابل رقابت با نمونه‌های جهانی نیز هست. پس تا دیر نشده است و برای رهایی از شر مشکلات اپ‌های خارجی چون (تحریم، عدم دسترسی به برنامه‌ها و محدودیت استفاده از بسیاری از اپلیکیشن‌های غیر ایرانی) حتماً به سیب اپ و اپلیکیشن‌های ایرانی درون آن، سر بزنید.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران