دانلود سیب‌اپ
sibapp
معرفی برنامه

اپلیکیشن ایرانسل من؛ همه خدمات ایرانسل در دستان شما!

  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳
  • 49
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

بدون استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من، مدیریت سیم‌کارت‌های ایرانسل، خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی ویژه به سختی انجام می‌شود. این اپلیکیشن کاربردی توسط مجموعۀ ایرانسل برای ارائۀ خدمات بهتر و سریع‌تر به کاربران سیم کارت‌های این اپراتور توسعه‌ یافته و منتشر شده است. در این مطلب قصد داریم ابتدا در خصوص اپلیکیشن ایرانسل من و ویژگی‌های آن نکاتی را بیان کنیم، سپس شما را با نحوۀ خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی متفاوت مانند بسته‌های ویژه آشنا کنیم. در انتها نیز قصد داریم بهترین روش دانلود و نصب اپلیکیشن ایرانسل من برای آیفون و آیپد از طریق استور سیب اپ را با هم مرور کنیم.

معرفی اپلیکیشن ایرانسل من

در سال‌های ابتدایی عرضۀ سیم کارت‌های ایرانسل، کاربران برای اطلاع از مواردی مانند میزان اعتبار باقی مانده باید از کدهای دستوری استفاده می‌کردند. همچنین برای خرید شارژ نیز باید از فروشگاه‌های متفاوت کارت شارژ می‌خریدند و با استفاده از کد دستوری، اعتبار سیم کارت‌های خود را افزایش می‌دادند. اما با همه‌گیری اینترنت و افزایش کاربران گوشی‌های تلفن همراه، این اپراتور یک اپلیکیشن با نام ایرانسل من را منتشر کرد که در آن بسیاری از امکانات و خدمات مورد نیاز کاربران سیم کارت‌های این اپراتور وجود داشت.

ویژگی‌های اپلیکیشن ایرانسل من

در اپلیکیشن ایرانسل من طیف وسیعی از خدمات مورد نیاز کاربران وجود دارد. همین امر سبب شده تا آن‌ها به راحتی بتوانند در هر زمان و مکانی تنها با استفاده از این اپلیکیشن و دسترسی به اینترنت، اقدامات مدنظر خود را انجام دهد. برخی از مهم‌ترین امکانات و ویژگی‌های این اپلیکیشن عبارتند از:

نحوۀ شارژ سیم کارت

یکی از خدماتی که در اپلیکیشن ایرانسل من وجود دارد، شارژ سیم کارت است. با استفاده از این ویژگی کاربران می‌توانند به راحتی اعتبار مکالمه و پیام سیم کارت خود را افزایش دهند. نحوۀ خرید شارژ برای سیم کارت به شرح زیر است:

  1. وارد اپلیکیشن ایرانسل من شوید. در پایین صفحه، گزینه‌ای با نام شارژ را مشاهده می‌کنید. این گزینه را انتخاب کنید تا صفحۀ دیگری به صورت پاپ‌ آپ برای شما باز شود.
  2. در صفحۀ جدید دو گزینه را مشاهده می‌کنید. این گزینه‌ها شامل افزایش شارژ و ارسال شارژ می‌شوند. در صورتی که قصد دارید برای فرد دیگری شارژ خریداری کنید، وارد بخش ارسال شارژ شوید. در غیر این صورت، گزینۀ افزایش شارژ را انتخاب کنید.
  3. اکنون باید در صفحه مشخص کنید که می‌خواهید شارژ به صورت شگفت‌انگیز یا عادی باشد. پس از آن، مبلغ شارژ مدنظر خود را در کادر مشخص شده وارد کنید.
  4. پس از آن به صفحه‌ای وارد خواهید شد که در آن شماره‌ای که قصد شارژ آن را دارید و میزان مبلغ شارژ را مشاهده خواهید کرد. در صورت صحت اطلاعات، گزینۀ تأیید و ادامه را انتخاب کنید.
  5. در صفحۀ جدید باید درگاه بانکی را انتخاب کنید. پس از آن با انتخاب گزینۀ پرداخت، وارد صفحۀ پرداخت اینترنتی خواهید شد. در این صفحه باید شماره کارت، رمز دوم و موارد دیگر را وارد کنید تا خرید تکمیل شود.
  6. پس از تکمیل خرید اینترنتی، اعتبار مدنظر به حساب سیم کارت شما افزوده می‌شود.

نحوه خرید و فعال‌سازی بسته‌های اینترنت

شما می‌توانید در کنار خرید شارژ، بسته‌های اینترنت مورد نیاز خود را از طریق اپلیکیشن ایرانسل من خریداری کنید. نحوۀ خرید بسته‌های اینترنت عادی و ویژه در اپلیکیشن ایرانسل من به شرح زیر است:

  1. در اپلیکیشن ایرانسل من و در قسمت پایین صفحه، گزینه‌ای با نام خرید بسته وجود دارد، آن را انتخاب کنید.
  2. اکنون در صفحۀ جدیدی که باز می‌شود و در منوی بالای صفحه، گزینۀ اینترنت را انتخاب کنید.
  3. با انتخاب این گزینه اطلاعات دیگری مانند بسته‌های پیشنهادی، همان همیشگی و سایر بسته‌ها را در صفحه می‌توانید مشاهده کنید.
  4. بسته‌های پیشنهادی را باید به نوعی بسته‌های اینترنتی ویژۀ ایرانسل دانست که معمولاً خرید آن‌ها با تخفیف همراه است. همان همیشگی نیز بسته‌ای است که معمولاً آن را خریداری می‌کنید.
  5. بستۀ مورد نیاز و مناسب را برای خود انتخاب کنید.
  6. اکنون وارد صفحه‌ای می‌شوید که عبارت «نکاتی که قبل از خرید بسته باید بدانید» را می‌توانید در بالای آن مشاهده کنید. در این صفحه اطلاعاتی مانند نام بسته (مدت زمان اعتبار و میزان حجم)، شماره موبایل و هزینۀ پرداختی را مشاهده خواهید کرد. همچنین در این صفحه گزینه‌ای وجود دارد که می‌توانید با فعال کردن آن، بستۀ خریداری شده را به فرد دیگری هدیه دهید.
  7. پس از انتخاب گزینۀ تأیید و ادامه وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید در آن درگاه بانکی مورد نظر برای پرداخت اینترنتی را انتخاب کنید. پس از آن باید با استفاده از پرداخت اینترنتی، هزینۀ خرید بسته را پرداخت کنید.
  8. پس از پرداخت هزینه، پیامک خرید بسته را دریافت خواهید کرد. پس از دریافت این پیامک، برای فعال شدن بسته تنها لازم است یک‌بار اینترنت سیم کارت گوشی خود را غیرفعال و دوباره فعال کنید.

دانلود اپلیکیشن ایرانسل من از سیب اپ

بهترین روش دانلود اپلیکیشن ایرانسل من، استفاده از استور ایرانی و معتبر سیب اپ است. با توجه به این‌که بسیاری از اپلیکیشن‌های ایرانی مورد نیاز کاربران در اپ استور وجود ندارند، بسیاری از کاربران آیفون و آیپد با مشکل دانلود و نصب برنامه‌های ایرانی مورد نیاز خود مواجه هستند. اما با دانلود و نصب استور سیب اپ، ساخت حساب کاربری در آن و فعال‌سازی این حساب کاربری، آن‌ها می‌توانند به طیف وسیعی از برنامه‌های ایرانی و خارجی مورد نیاز خود به صورت امن و مطمئن دسترسی داشته باشند. باید بدانید که تمام اپلیکیشن‌های موجود در سیب اپ توسط تیم متخصص این مجموعه مورد بررسی قرار می‌گیرند تا در آن‌ها هیچ‌گونه ویروس و بدافزاری وجود نداشته باشد.

نحوۀ دانلود اپلیکیشن ایرانسل من

پس از فعال شدن حساب‌ کاربری شما در سیب اپ، با توجه به مراحل زیر می‌توانید اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود و نصب کنید.

  1. در استور سیب اپ بخش جست‌وجو را انتخاب کنید. این بخش در بالای صفحه با علامت ذره‌بین مشخص شده است.
  2. اکنون در کادری که برای شما باز می‌شود، عبارت ایرانسل من را وارد کنید تا بتوانید این برنامه را در میان نتایج جست‌وجو مشاهده کنید.
  3. اپلیکیشن ایرانسل من را انتخاب کنید تا وارد صفحۀ اختصاصی این برنامه در سیب اپ شوید.
  4. در این صفحه اطلاعاتی از اپلیکیشن وجود دارد. در کنار عکس برنامه، گزینه‌ای با نام دریافت را مشاهده می‌کنید. این گزینه را انتخاب کنید تا این برنامه دانلود و سپس روی گوشی شما نصب شود.

لازم به ذکر است که نحوۀ دانلود برنامه‌های دیگر از طریق سیب اپ نیز به همین صورت است و تنها تفاوتی که وجود دارد، این است که باید در بخش جست‌وجو به جای نام ایرانسل من، نام برنامۀ مدنظر خود را به صورت انگلیسی یا فارسی وارد کنید. در سیب اپ می‌توانید به برخی از اپلیکیشن‌های خارجی که برای دانلود آن‌ها از اپ استور باید هزینه پرداخت کنید، به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

جمع‌بندی

اپلیکیشن ایرانسل من، توسط اپراتور بزرگ ایرانسل برای ارائۀ خدمات مناسب‌تر به کاربران و افزایش راحتی آن‌ها توسعه یافته است. با دانلود و نصب این اپلیکیشن می‌توانید به بسیاری از خدمات مورد نیاز خود در خصوص سیم کارت مانند شارژ، خرید بسته‌های متفاوت اینترنت، مکالمه، پیامک و بسیاری موارد دیگر دسترسی داشته باشید. در این مطلب راهنما ما علاوه بر معرفی کوتاه اپلیکیشن ایرانسل من، در خصوص نحوۀ خرید شارژ و بسته‌های اینترنت ویژه نکاتی را بیان کردیم. برای دسترسی به ویژگی‌های مناسب و کاربردی اپلیکیشن ایرانسل من، لازم است که این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید. بهترین روش دانلود و نصب اپلیکیشن ایرانسل من برای آیفون و آیپد، استفاده از سیب اپ است.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران