دانلود سیب‌اپ
sibapp
بهترین اپ های آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS
بهترین اپ های آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS
معرفی برنامه

بهترین اپ های آموزش زبان آلمانی برای iOS

  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱
  • 1347
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

با اپ‌های آموزشی زبان آلمانی تا چه حد آشنایی دارید؟ از نظر شما کدام یک بهترین عملکرد را دارند؟ آلمانی سومین زبان محبوب در جهان است اما یادگیری آن آسان نیست. شما می‌توانید در وهله اول به سراغ کلاس زبان بروید و به شکلی کلاسیک، این زبان را یاد بگیرید. اما یکی از راه‌های مؤثر و جذاب در یادگیری این زبان، استفاده از بهترین اپ آموزش زبان آلمانی است. در این بررسی ما به چندین اپ آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS اشاره می‌کنیم.

دولینگو (Duolingo)

دولینگو (Duolingo) بهترین اپ آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS

دولینگو یک برنامه جذاب برای یادگیری زبان است. این اپلیکیشن یک ابزار عالی برای کسانی است که تازه یادگیری زبان آلمانی را شروع کرده‌اند، اما برای سطوح متوسط و قبل از پیشرفته، کمی دشوار است. در این اپ آموزش زبان آلمانی یک سطح آموزشی را طبق طرحی از پیش تعیین شده یاد می‌گیرید. سپس موضوعی را انتخاب می‌کنید تا واژگان آن را یاد بگیرید.

برنامه ابتدا چند کلمه را همراه با ترجمه به شما ارائه می‌دهد. پس از آن، برای اینکه مطمئن شوید کلمات را حفظ کرده‌اید، باید چندین کار را انجام دهید. همچنین باید حروف پنهان را در کلمات پر کنید یا جملات را با کلماتی که مطابق با معنی آنها هستند، تکمیل کنید. چنین روشی برای یادگیری زبان کاملاً خاص است و برای همه مناسب نیست. مهم‌ترین نقطه ضعف دولینگو عدم وجود جنبه گرامری در برنامه است. به خصوص برای زبان آلمانی، این نکته بسیار مهمی است که در حین مطالعه نمی‌توانید از گرامر غافل شوید. از سوی دیگر، دولینگو می‌تواند به عنوان یک برنامه یادگیری جانبی در نظر گرفته شود.

رزتا استون (Rosetta Stone)

رزتا استون (Rosetta Stone) بهترین اپ آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS

میلیون‌ها نفر هر روز از این اپ آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن برنده جایزه «اپ آینده نگر سال» شده است. این اپ به چند دقیقه در روز برای مطالعه زبان نیاز دارد. با استفاده از آن شما کلمات جدید را یاد می‌گیرید. هر درس از تصاویر، متن، صدا و سناریوهای مختلف تشکیل شده است تا مطالب جدید برای همیشه در حافظه شما باقی بمانند. هدف برنامه، کار با سه جنبه اصلی هر زبان اعم از صحبت کردن، خواندن و گوش دادن است. همچنین رزتا استون به شما یاد می‌دهد که چگونه به یک زبان خارجی صحبت کنید. علاوه بر این، اکثر مردم هنگام یادگیری از جنبه تلفظ غافل می‌شوند اما در این اپ دائماً به شما یادآوری می‌شود که تلفظ درست را نیز تمرین کنید. در صورتی که نیاز به استراحت داشته باشید، برنامه در آخرین مرحله کار شما متوقف می‌شود و پس از بازگشت دوباره کار را از سر می‌گیرد.

فلوئنت یو (FluentU)

فلوئنت یو (FluentU) بهترین اپ آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS

با استفاده از این اپ آموزش زبان آلمانی، فرصتی برای یادگیری زبان با تماشای فیلم و موارد دیگر خواهید داشت. نکته مهم اینجاست که همه محصولات رسانه‌ای را به زبانی که در حال حاضر مطالعه می‌کنید جمع آوری می‌کند تا بتوانید آن را تماشا کنید و همه چیز را تا جایی که می‌توانید سریع به خاطر بسپارید. از آنجایی که از همان ابتدا نمونه‌ای از زبان مادری را مشاهده می‌کنید، نحوه استفاده درست از مطالب را نیز به خاطر خواهید آورد.

سخنرانی‌های TED را به زبان آلمانی تماشا کنید و مهم نیست که چه سطحی از دانش زبان را دارید زیرا این برنامه برای همه افراد مناسب است. بنابراین، این برنامه نه تنها مفید است بلکه یک تجربه سرگرم کننده را به همراه دارد. با این حال، همیشه می‌توانید به معنای کلمات جدید روی بیاورید و تلفظ خود را تمرین کنید و همچنین گرامر خود را بهبود دهید. پس از تماشای یک ویدیو، می‌توانید زیرنویس آن را تغییر دهید و ترجمه آن را ببینید. این برنامه همچنین شامل تمرین‌هایی در مورد واژگان و دستور زبانی در هر مرحله از یادگیری است.

ممرایز (Memrise)

ممرایز (Memrise) بهترین اپ آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS

ممرایز یک اپ آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS است که در حال حاضر بیش از ۱۵ میلیون نفر از آن استفاده می‌کنند. پس چرا این برنامه را روی گوشی خود نصب نمی‌کنید؟ روزانه دو میلیون عبارت و کلمه یاد می‌گیرید. همچنین، این برنامه حاوی بیش از ۳۰ هزار ویدیو به زبان مادری است. تمام تکنیک‌های مورد استفاده در این اپ توسط توسعه دهندگان دیجیتال و بهترین معلمان زبان شناسی توسعه داده شده‌اند.

ممرایز برای کسانی که می‌خواهند زبان آلمانی را به روشی ساده یاد بگیرند، برنامه‌ای بسیار ارزشمند محسوب می‌شود. این برنامه دارای ربات‌های چت است که به شما این فرصت را می‌دهد تا مهارت‌های گفتاری خود را به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته تمرین کنید. همیشه می‌توانید انتخاب کنید که کدام بخش از یادگیری زبان، چه شنیداری، چه خواندن یا مکالمه را باید بهبود بدهید. وقتی احساس اطمینان بیشتری کردید و برای ارتقای مهارت‌های خود آماده هستید، این امکان را دارید از گزینه زبان‌های بومی استفاده کنید و افرادی را بیابید که آلمانی صحبت می‌کنند.

انکی موبایل (AnkiMobile)

انکی موبایل (AnkiMobile) بهترین اپ آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS

برای کسانی که ترجیح می‌دهند یک زبان جدید را با استفاده از فلش کارت‌ها یاد بگیرند، انکی موبایل یک انتخاب عالی خواهد بود. این برنامه چند پلتفرمی و منبع باز است. یک واقعیت مهم در مورد این اپ آموزش زبان آلمانی این است که می‌تواند پیشرفت شما را با نسخه کامپیوتر شخصی همگام کند. برای نسخه اپلیکیشن هم همینطور است و هر بار که تمرین را متوقف کرده یا آن را فراموش می‌کنید، برنامه به شما یادآوری می‌کند که باید ادامه دهید.

انکی موبایل یک رابط انعطاف پذیر است که برای مطالعه روان و کارآمد طراحی شده است. می‌توانید این اپ را طوری تنظیم کنید که هنگام ضربه زدن یا کشیدن انگشت روی قسمت‌های مختلف صفحه، اقدامات مختلفی را انجام دهد و کنترل کنید که کدام عملکردها روی دکمه‌های ابزار ظاهر شوند. حتی می‌توانید پیشرفت خود را در داده‌های آماری و گرافیکی پیگیری کنید.

این برنامه بیش از ۱۰۰ هزار کارت دارد. علاوه بر این، می‌توانید کلیپ‌های آموزشی را روی دستگاه خود دانلود کنید و کارت‌های شما حتی بدون اینترنت نیز با صدا همراه خواهند بود. همچنین یک نوار جستجو برای پیدا کردن یک کلمه خاص در برنامه وجود دارد. اگر می‌خواهید کارت خاصی را به خاطر بسپارید، این امکان را دارید آن را علامت گذاری کنید تا در برنامه ذخیره شود.

بوسو (Busuu)

بوسو (Busuu) بهترین اپ آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS

آیا می‌توانید تصور کنید که بیش از ۷۰ میلیون نفر از اپ آموزش زبان آلمانی بوسو استفاده می‌کنند؟ شما می‌توانید به آنها بپیوندید و شروع به یادگیری آلمانی کنید. این امکان را دارید به کسانی که زبان مادری شما را یاد می‌گیرند، کمک کنید. بسیاری از کارشناسان ادعا کرده‌اند که این برنامه بهترین کارایی را در زمینه یادگیری زبان دارد. اگر نیاز به یادگیری واژگان جدید برای سفر دارید، می‌خواهید گرامر خود را بهبود ببخشید یا شاید می‌خواهید در حین صحبت کردن احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، بوسو را امتحان کنید.

حتی می‌توانید با استفاده از این برنامه دوستان جدیدی پیدا کنید زیرا بوسو دارای قابلیت دوست یابی از طریق آموزش مکالمه است. این برنامه شامل تست‌ها، تمرین‌ها، آموزش لهجه، آموزش گرامر و یادگیری آفلاین است. واژگان را برای هر موضوعی از تجارت گرفته تا آشپزی پیدا خواهید کرد. دفعه بعد که مجبور خواهید شد به زبان آلمانی چت کنید، در این زبان تسلط بالایی خواهید داشت.

وی گهتس (Wie Geht’s)

وی گهتس (Wie Geht’s) بهترین اپ آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS

اگر اپلیکیشنی خاص‌تر را ترجیح می‌دهید، وی گهتس برنامه‌ای است که فقط برای یادگیری آلمانی ایجاد شده است. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که این زبان بسیار سخت است اما وی گهتس در واقع این روند را هیجان انگیز و سرگرم کننده می‌کند. در مدت زمان کوتاهی عبارات ضروری، واژگان و دستور زبان اولیه را خواهید آموخت. اما فکر نکنید که این اپ آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS فقط برای مبتدیان است زیرا طیف گسترده‌ای از زبان آموزان در تمام سنین و سطوح آموزشی را در بر می‌گیرد.

وی گهتس دارای ۹۶ درس بر اساس موقعیت‌های زندگی واقعی است تا ببینید در موقعیت‌های مختلف چگونه باید ارتباط برقرار کنید. تمام اطلاعات برای کسانی که برای سفر آلمانی یاد می‌گیرند (رزرو پرواز و هتل، غذاخوری، خرید، کاوش و ملاقات با دوستان جدید) نیز گنجانده شده‌اند. پایه واژگان قطعاً چشمگیر است زیرا بیش از سه هزار کلمه در این اپ وجود دارد. برای کسانی که باید تلاش زیادی برای یادگیری زبان آلمانی انجام دهند، چندین بازی وجود دارد که آنها را در این فرآیند مشارکت می‌دهند.

لرن جرمن (Learn German)

لرن جرمن (Learn German) بهترین اپ آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS

به زودی به کشورهای آلمانی زبان سفر می‌کنید، اما کلمه‌ای به زبان آلمانی نمی‌دانید؟ لرن جرمن یک اپ آموزش زبان آلمانی اختصاصی برای مکالمه سفر است. استفاده از این برنامه بسیار هیجان انگیز است زیرا ویژگی اصلی این اپ یک طوطی است که معلم شما برای آموزش خواهد بود. در حالی که مهارت‌های گفتاری، شنیداری و خواندن خود را تمرین می‌کنید، متوجه این موضوع نخواهید شد که چقدر سریع در حال پیشرفت هستید.

این برنامه عمدتاً برای کسانی که به اصول اولیه نیاز دارند، مناسب است. از طریق لرن جرمن با رایج‌ترین کلمات و عبارات و همچنین تلفظ بومی آلمانی آشنا خواهید شد. با لرن جرمن این امکان را دارید که شروع به یادگیری یک زبان جدید کنید زیرا این برنامه به اتصال به اینترنت نیازی ندارد و تمام درس‌ها از تصاویر گرافیکی جذاب تشکیل شده‌اند.

دوتچ آکادمی (DeutschAkademie)

دوتچ آکادمی (DeutschAkademie) بهترین اپ آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS

این برنامه عمدتاً برای کسانی است که آموزش کلاسیک را به نوآوری ترجیح می‌دهند. به عبارت دیگر، در این اپلیکیشن آموزش زبان هزاران تمرین گرامری و واژگان چند گزینه‌ای را خواهید یافت. اما ابتدا باید سطح زبان آلمانی خود را بررسی کنید (آزمون خاصی برای آن وجود دارد). سپس برنامه به شما پیشنهاد می‌کند با یک کتاب درسی شروع کنید.

هنوز هم می‌توانید اطلاعات لازم در مورد زبان آلمانی را در برنامه جستجو کنید و زبان آلمانی را به روش‌های سنتی یاد بگیرید، این برنامه توسط چارچوب مرجع اروپایی برای آموزش زبان‌های مختلف تأیید شده است. تمام الگوها و تمرین‌ها توسط معلمان با تجربه گردآوری شده‌اند. پس در امتحان و استفاده از دوتچ آکادمی شک نکنید.

جرمن کامپلت گرامر (German Complete Grammar)

جرمن کامپلت گرامر (German Complete Grammar) بهترین اپ آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS

این اپ آموزش زبان آلمانی برای کسانی است که می‌خواهند گرامر خود را در زبان آلمانی بهبود ببخشند. زبانی که اتفاقاً یکی از سخت‌ترین زبان‌های اروپایی شناخته شده است. سطح زبان خود را انتخاب کنید و سپس به سراغ انواع مختلف آزمون‌ها بروید. هرچه سطح شما بالاتر باشد، گزینه‌های بیشتری به شما پیشنهاد می‌شوند.

بیش از سه هزار تست برای افعال، انواع اسم‌ها، جملات یا ساختارهای دستور زبان رایج در آلمانی را پیدا خواهید کرد. این امکان را دارید تا فقط دسته‌ای از گرامر را انتخاب کرده و تمرین خود را شروع کنید. هیچ درسی به صورت تقسیم بندی شده وجود ندارد، بنابراین می‌توانید تا ابد (یا تا زمانی که به پایان برسند) تمرین کنید. در مجموع، این برنامه برای کسانی که قبلاً با زبان آلمانی آشنا هستند اما می‌خواهند تمرین بیشتری داشته باشند، عالی خواهد بود.

ماینداسنکس (MindSnacks)

ماینداسنکس (MindSnacks) بهترین اپ آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS

این برنامه یادگیری آلمانی را آسان کرده است. حدس بزنید چرا؟ زیرا بیشتر مراحل یادگیری شامل بازی‌های جذابی است که به شما در بهبود مهارت‌های زبانی کمک می‌کنند. این بازی‌ها بسیار جذاب هستند و می‌توانند شما را مجبور کنند ساعت‌ها با ماینداسنکس تمرین کنید. ۹ بازی برای آموزش واژگان اولیه و جنبه‌های دستور زبان آلمانی طراحی شده‌اند. این برنامه برای همه افراد از جمله کودکان، مناسب خواهد بود.

کلیه افرادی که قصد سفر به آلمان را دارند، این امکان برایشان مهیاست که از این برنامه استفاده کنند. در این برنامه با فضای یادگیری طبیعی، عبارات و کلمات زبان مادری در موقعیت‌های مختلف و لهجه آنها آشنا خواهید شد. این برنامه شامل بیش از ۵۰ سطح درسی است. از ماینداسنکس می‌توانید بیش از هزار کلمه را یاد بگیرید. حتی اگر به هر دلیلی احساس بی‌حوصلگی می‌کنید، چالش‌های موجود در این اپ انگیزه شما را بالا نگه می‌دارند.

ماندلی (Mondly)

ماندلی (Mondly) بهترین اپ آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS

این برنامه به شما فرصتی می‌دهد تا همه زبان‌ها از جمله آلمانی را نیز مطالعه کنید. جلسات درس با حفظ کلمات اصلی شروع می‌شوند. مدتی بعد شروع به شرکت در مکالمات و آموزش مهارت‌های دیگر خواهید کرد. درس‌های سرگرم کننده واژگان، گرامر و تلفظ شما را بهبود می‌بخشد. این اپ آموزش زبان آلمانی برای اندروید و iOS نقاط قوت و ضعف شما را ردیابی کرده و پس از آن یک برنامه آموزشی مشخص برای شما ایجاد می‌کند.

این امکان را دارید هر نوع مهارتی از جمله خواندن، گوش دادن، صحبت کردن یا نوشتن را در این برنامه تمرین کنید. به عنوان مثال، اطلاعات مفید در مورد صرف افعال را بخوانید. به عبارت دیگر، این اپ یک معلم خصوصی در جیب شماست. مشکل دیگر در هنگام یادگیری زبان این است که صداهای قسمت شنیداری می‌توانند کیفیت بدی داشته باشند. در این برنامه کیفیت صدا عالی است و تمام متن‌ها توسط بازیگران حرفه‌ای خوانده می‌شوند.

کلام آخر

چندین اپ آموزش زبان آلمانی برای اندروید و آیفون را در بالا معرفی کردیم، هر کدام از این برنامه‌ها را می‌توانید دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. انتخاب بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی به نیازهای اولیه شما بستگی دارند، شاید شما به گرامر اهمیت بیشتری می‌دهید یا می‌خواهید یک اپ با محیط گرافیکی جذاب داشته باشید. تنها راه شناخت یک اپ آموزش زبان آلمانی خوب، نصب آن روی گوشی و امتحان کردن آن است. همچنین، اگر گوشی آیفون دارید، از طریق اپ استور ایرانی سیب اپ، می‌توانید نرم‌افزارهای مورد نظر خود برای آموزش زبان آلمانی را دانلود کنید.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران