دانلود سیب‌اپ
sibapp
آموزش خاموش کردن صفحه اپل واچ
آموزش خاموش کردن صفحه اپل واچ
آموزش‌های کاربردی آیفون

آموزش خاموش کردن صفحه اپل واچ و روشن نماندن همیشگی آن

  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • 3651
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

بسیاری افراد تصور می‌کنند که روشن ماندن همیشگی صفحه اپل واچ که به آن (Always-on Display) هم گفته می‌شود، ایراد و مشکل است. اما باید بدانید که با توجه به این که در اپل واچ سری 5 و مدل‌هایی که پس از آن به بازار عرضه شده است، از نمایشگرهایی با تکنولوژی به‌روز و پیشرفته استفاده می‌شود، این مورد دیگر یک مشکل تلقی نمی‌شود. این نمایشگرها باتری کمتری مصرف می‌کنند و به‌همین دلیل روشن ماندن همیشگی آن‌ها مشکلی به وجود نخواهد آورد. اما شاید باز هم برخی افراد دوست داشته باشند که با روش خاموش کردن صفحه اپل واچ و نحوه جلوگیری از روشن ماندن همیشگی آن آشنا شوند. در این مطلب از بلاگ سیب اپ به روش خاموش کردن صفحه اپل واچ اشاره خواهیم کرد. با ما تا انتها همراه باشید.

روش‌های خاموش کردن صفحه اپل واچ و غیر روشن ماندن همیشگی آن

همانطور که گفتیم افراد ممکن است به‌دلایل متفاوت بخواهند که صفحه اپل واچ آن‌ها به‌صورت همیشگی روشن نماند. باید بدانید که به طور کلی دو روش برای خاموش کردن صفحه اپل واچ و جلوگیری از روشن ماندن همیشگی این ساعت هوشمند وجود دارد. این روش‌ها عبارتند از:

1- خاموش کردن صفحه اپل واچ با استفاده از خود ساعت

روش اولی که از طریق آن می‌توان کار خاموش کردن صفحه اپل واچ را انجام داد، استفاده از تنظیمات موجود در خود ساعت هوشمند اپل است. برای این که بتوانید از این روش استفاده کنید، تنها لازم است که مراحل زیر را به‌ترتیب انجام دهید:

  1. ابتدا وارد صفحه (Settings) گوشی خود شوید.
  2. در میان بخش‌های متفاوت موجود در این قسمت به دنبال گزینه (Display & Brightness) بگردید و آن را انتخاب کنید.
  3. در صفحه جدیدی که به آن وارد می‌شوید، گزینه‌ای با نام (Always on) وجود دارد که باید آن را انتخاب کنید.
  4. در صفحه جدیدی که برای شما باز می‌شود، گزینه (Always on) را انتخاب کنید تا خاموش شود.

با انجام این روش، دیگر صفحه اپل واچ شما به‌صورت همیشگی روشن نخواهد ماند. اما اگر تنها به این دلیل قصد خاموش کردن اپل واچ را دارید که نمی‌خواهید اطلاعات شخصی و مهم شما روی صفحه نمایش دیده شوند، پس می‌توانید از یک روش دیگر هم استفاده کنید. در بخش (Always on) گزینه دیگری با نام (Hide Sensitive complications) وجود دارد که با فعال کردن آن تا زمانی که صفحه اپل واچ خود را به‌صورت کامل روشن نکرده باشید، اطلاعات حساس و نوتیفیکشن‌ها شخصی روی آن نمایش داده نخواهند شد.

2- خاموش کردن صفحه‌نمایش اپل واچ با استفاده از گوشی

دومین روشی که می‌توانید از آن برای انجام کار خاموش کردن صفحه اپل واچ استفاده کنید، اعمال تنظیمات مناسب روی گوشی آیفون است. البته توجه داشته باشید که برای انجام این کار باید برنامه (Watch) روی گوشی آیفون شما نصب شده باشد. مراحل انجام این کار به شرح زیر است:

  1. ابتدا برنامه (Watch) را باز کنید.
  2. در محیط برنامه به دنبال گزینه (Display & Brightness) بگردید. پس از پیدا کردن، آن را انتخاب کنید.
  3. با انتخاب این گزینه وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در آن گزینه‌های متفاوت دیگری وجود دارند. در این بخش گزینه (Always on) وجود دارد که باید آن را انتخاب کنید.
  4. در این بخش سوییچ قسمت (Always on) را غیرفعال کنید.

اکنون مشکل روشن ماندن همیشگی صفحه اپل واچ شما برطرف شده است. البته باید بدانید همانطور که در بخش قبل گفتیم، در قسمت (Always on) گوشی می‌توانید گزینه (Hide Sensitive Complications) را فعال کنید تا نوتیفیکیشن‌های شخصی و اطلاعات حساس تنها در زمانی که صفحه‌ نمایش ساعت گوشی را به طور کامل روشن کردید، نمایش داده شوند.

جمع‌بندی

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران