دانلود سیب‌اپ
sibapp
معرفی بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان اسپانیایی
معرفی بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان اسپانیایی
معرفی برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان اسپانیایی

  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱
  • 260
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

زبان اسپانیایی پس از زبان انگلیسی و فرانسوی جزء پرطرفداران‌ترین زبان‌های دنیا محسوب می‌شود. مخصوصاً که کشورهای بسیار زیادی هستند که به این زبان صحبت می‌کنند. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای یادگیری زبان استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی است. در همین راستا نرم افزارهای آموزش زبان بسیاری وجود دارند که برخی از آنها در سطح بین المللی مطرح هستند و کاربران زیادی از آنها استفاده می‌کنند. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن آموزش زبان اسپانیایی بپردازیم. اگر قصد دارید این زبان کاربردی را یاد بگیرید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بهترین اپلیکیشین‌های آموزش زبان اسپانیایی کدام‌اند؟

همانطور که اشاره شد اپلیکیشن‌های زیادی هستند که می‌توانید با نصب آنها به یادگیری زبان اسپانیایی بپردازید. برخی از این نرم افزارها بسیار شناخته شده هستند و تا به امروز توانسته‌اند امتیاز بسیار خوبی از کاربران کسب کنند. در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن دولینگو Duolingo

اپلیکیشن دولینگو Duolingo بهترین اپلیکیشن‌ آموزش زبان اسپانیایی

دولینگو احتمالاً شناخته شده‌ترین اپلیکیشن برای یادگیری زبان است. دولینگو یک اپلیکیشن آموزش زبان اسپانیایی و البته زبان‌های دیگر است. با استفاده از این اپ می‌توانید زبان‌های زیادی از جمله اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی را یاد بگیرید. دولینگو سیستم بسیار جالب و کاربرپسندی دارد. به گونه‌ای که هر فرد با صرف کردن زمان کوتاه برای یادگیری هر درس در طول روزهای پشت سر هم می‌تواند زبان مورد نظر خود را یاد بگیرد.

روش آموزش دولینگو یکی از کارآمدترین روش‌ها برای یادگیری زبان است. جالب است بدانید که دولینگو در سال 2013 به ‌عنوان بهترین اپلیکیشن آموزش زبان در دو پلتفرم گوگل پلی و اپ استور موفق به کسب جایزه شده است. همچنین این نرم افزار به غیر از زبان اسپانیایی 33 زبان دیگر نیز دارد که می‌توانید با استفاده از این نرم افزار آنها را فرا بگیرید. دولینگو حدود 300 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. نکته آخر که باید بدانید آن است که دولینگو رایگان بوده و برای اندروید و IOS در دسترس است.

اپلیکیشن Curso de Espanol

اپلیکیشن Curso de Espanol بهترین اپلیکیشن‌ آموزش زبان اسپانیایی

اپلیکیشن Curso de Espanol یک نرم افزار مختص به یادگیری اسپانیایی است. اگر قصد دارید گرامر خود را در این زبان تقویت کنید، این اپ می‌تواند بسیار به شما کمک کند. با استفاده از این نرم افزار به کمک شعر، موسیقی و داستان زبان اسپانیایی را یاد می‌گیرید. اپلیکیشن Curso de Espanol نیز برای همه کاربران رایگان است.

اپلیکیشن Rosetta Stone

اپلیکیشن Rosetta Stone بهترین اپلیکیشن‌ آموزش زبان اسپانیایی

اپلیکیشین Rosetta Stone یکی دیگر از نرم افزارهای شناخته شده مربوط به آموزش زبان است. در این اپ آموزش 24 زبان دنیا وجود دارد که اسپانیایی یکی از پرطرفدارترین آنهاست. این اپ به شما اجازه می‌دهد مکالمه روزانه را تمرین کنید و همچنین دانسته‌های شما را به چالش می‌کشد. یکی از مهم‌ترین و البته بهترین ویژگی‌های نرم افزار آموزش زبان رزتا آن است که می‌توانید صدا را ضبط کنید و تلفظ‌های خود را بررسی کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا همه چیز را بدون اشکال یاد بگیرید. در آخر نیز لازم به ذکر است در این اپ امکان بازی برای یادگیری بهتر فراهم شده است.

اپلیکیشن کت اسپنیش Cat Spanish

اپلیکیشن کت اسپنیش Cat Spanish بهترین اپلیکیشن‌ آموزش زبان اسپانیایی

اپلیکیشن کت اسپنیش یک نرم افزار مخصوص به یادگیری زبان اسپانیایی است. این نرم افزار علاوه بر آموزش زبان، بسیار شما را سرگرم خواهد کرد. در ابتدا با لغات و اصطلاحات رایج اسپانیایی آشنا می‌شوید و سپس از شما امتحان گرفته می‌شود تا دانسته‌های شما به چالش کشیده شود. جالب است بدانید همه جنبه‌های این نرم افزار با استفاده از یک گربه طراحی شده است.

اپلیکیشن اسپیک ایزی SpeakEasy

اپلیکیشن اسپیک ایزی SpeakEasy بهترین اپلیکیشن‌ آموزش زبان اسپانیایی

اپلیکیشن اسپیک ایزی یک نرم افزار کاربردی برای یادگیری زبان اسپانیایی است. این اپ برای سیستم عامل اندروید و iOS قابل نصب است. در این اپلیکیشن فایل‌های صوتی با تلفظ بومی قرار داده شده تا کاربران بتوانند تلفظ خود را تقویت کنند. همچنین این صداها را می‌توانید با سرعت پایین پخش کنید. این ویژگی سبب می‌شود تا در فهم کلمه‌ها و جملات دچار مشکل نشوید.

اپلیکیشن ممورایز Memorise

اپلیکیشن ممورایز Memorise بهترین اپلیکیشن‌ آموزش زبان اسپانیایی

اپلیکیشن Memorise یکی دیگر از شناخته شده‌ترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان است. این اپلیکیشن با عکس، فیلم‌ها و فایل‌های صوتی به شما یاد می‌دهد که هر کلمه را دقیقاً به چه شکل تلفظ کنید. همچنین همیشه به این فایل‌ها دسترسی دارید. استفاده از اپلیکیشن ممورایز برای تمام کاربران رایگان است. البته لازم به ذکر است که ممکن است در سطوح بالاتر نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای وجود داشته باشید. اما در مراحل اول یادگیری نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

اپلیکیشن بوسو Busuu

اپلیکیشن بوسو Busuu بهترین اپلیکیشن‌ آموزش زبان اسپانیایی

اپلیکیشن بوسو شما را برای صحبت کردن و تمرین‌های شفاهی آماده می‌کند. این اپ به شما این امکان را می‌دهد تا با کابران فعال در ارتباط باشید و با آنها صحبت کنید. در ابتدا با لغات اسپانیایی آشنا می‌شوید. سپس نوشتن آنها را یاد می‌گیرید. بعد از آن برای صحبت کردن با کاربران آماده می‌شوید. به عبارت دیگر شما در هر چهار زمینه یادگیری زبان (خواندن، نوشتن، صحبت کردن، گوش دادن) آموزش‌های لازم را دریافت خواهید کرد. در پایان هر درس نیز برای صحبت کردن با دو نفر آماده می‌شوید.

اپلیکیشن LingoPie

اپلیکیشن LingoPie بهترین اپلیکیشن‌ آموزش زبان اسپانیایی

اپلیکیشین LingoPie زبان اسپانیایی را با استفاده از برنامه‌های تلویزیونی اسپانیا به زبان آموزان یاد می‌دهد. این اپ به شما امکان این را می‌دهد که به تعداد زیادی از برنامه‌های تلویزیونی جذاب دسترسی داشته باشید. خیلی از افراد ترجیح می‌دهند زبان را با استفاده فیلم و موسیقی فرا بگیرند. لینگوپای این امکان را به راحتی فراهم کرده است. علاوه بر این‌ها یک سری فلش کارت نیز برای یادگیری بهتر وجود دارد.

اپلیکیشین HiNative  

اپلیکیشین HiNative بهترین اپلیکیشن‌ آموزش زبان اسپانیایی

HiNative یک برنامه فوق العاده سرگرم کننده است که عملکردی مشابه یک برنامه چت آنلاین دارد. تنها تفاوت این است که با HiNative، کاربران سؤالات مربوط به زبان و کاربرد گرامر را از افراد بومی آن زبان می‌پرسند. این برنامه دارای پایگاه بزرگی از کاربران اسپانیایی زبان است. پس به طور قطع هر سؤالی داشته باشید پاسخ داده می‌شود.

به عنوان یک مزیت اضافی، پیوستن به گروهی از زبان آموزان و کمک به دیگران در حین پیشرفت در یادگیری زبان کمک بسیاری می‌کند. در ضمن این اپ برای افزایش انگیزه و حفظ یادگیری نیز فوق العاده است. زیرا شما نیز با انسان‌های واقعی در ارتباط هستید.

جمع بندی

همانطور که خواندید اپلیکیشن‌های زیادی برای یادگیری زبان اسپانیایی وجود دارند که کاربران می‌توانند از آنها استفاده کنند. ما در این مطلب سعی کردیم شما را با مهم ترین اپلیکیشن آموزش زبان اسپانیایی آشنا کنیم. این نرم افزارها روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون قابل نصب هستند. برخی از بهترین آن‌ها نیز کاملاً رایگان بوده و بنابراین نیازی به پرداخت دلاری نخواهید داشت.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران