دانلود سیب‌اپ
sibapp
بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت
بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت
معرفی برنامه

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت

  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱
  • 2147
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

در دوره تکنولوژی و ابزارهای آنلاین، اپلیکشین آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت همچون یک نعمت بزرگ است. یادگیری زبان انگلیسی با وجود زمان‌بر بودن، به زحمت آن می‌ارزد. با یافتن یک منبع خوب و با کیفیت، آموزش زبان تبدیل به یک سرگرمی جذاب خواهد شد. اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارند که با تمرکز بر جنبه‌های مختلف یادگیری، اقدام به ارائه محتواهای آموزشی زبان می‌کنند. به عقیده زبان آموزان، اساتید و معلم‌ها، استفاده از اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان یکی از بهترین گزینه‌هاست. نصب اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت، شرایطی فراهم می‌کند تا همیشه و در همه جا، ابزاری برای آموزش زبان در دست داشته باشید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت را از کجا تهیه کنیم؟

کافی است چرخی در وب‌سایت‌ها، اپ استورها و منابع آموزش زبان انگلیسی بزنید. به انبوهی از انواع نرم افزارها دست خواهید یافت که هر یک، شیوه و روش خاص خود در آموزش زبان را دارند. اغلب اپ‌های آموزش زبان به راحتی در دسترس دانشجویان است. تنها کافی است کمی حوصله به خرج دهید تا بهترین آن‌ها را برای خودتان بیابید. مجموعه بزرگی از نرم افزارهای کاربردی در اینترنت وجود دارند. این برنامه‌ها به صورت رایگان یا در قبال پرداخت مبلغی اندک قابل دریافت هستند.

یادگیری زبان انگلیسی مزایای زیادی به همراه دارد. استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت نیاز به طراحی هوشمندانه و بهره‌مندی از بانک اطلاعاتی قوی دارد. هرچند برخی از این اپ‌ها قابل به‌روز‌رسانی هستند. به این شکل که هر بار با اتصال به اینترنت، داده‌های جدیدی دریافت می‌کنند که بعدها قابل استفاده به صورت آفلاین هستند. طراحی هوشمندانه، بهره‌گیری از مهارت‌های مختلف، تقویت حافظه و افزایش اطلاعات از جمله مزایایی هستند که این اپلیکیشن‌ها به همراه دارند.

Rosetta Stone: مناسب برای همه سطوح زبانی

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت Rosetta Stone

اپلیکیشن زبان آموزی رزتا استون یکی از پرامتیازترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در دنیاست. این نرم افزار مناسب برای همه سطوح زبانی است که ترجیحاً برای مکالمه و تلفظ استفاده می‌شود. امتیاز دریافت شده از طرف کاربران، ۴.۹ از ۵ است که نشان از کیفیت بالای آن دارد. این برنامه برای سیستم عامل‌های مختلف از جمله iOS، اندروید و ویندوز طراحی و توسعه داده شده است. میلیون‌ها زبان آموز در سراسر دنیا از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. قدمت بالای فعالیت رزتا استون نیز باعث افزایش اعتبار آن بین اساتید آموزش زبان انگلیسی شده است. هر سال نیز نسخه جدید آن به بازار عرضه می‌شود.

رزتا استون یک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت است. البته امکان آپدیت کردن و دریافت بانک‌های اطلاعاتی جدید با اتصال به اینترنت نیز وجود دارد. یکی از ویژگی‌های مهم این نرم افزار، پشتیبانی از زبان فارسی است. رزتا استون از شیوه آموزشی Immersion برای تعلیم زبان استفاده می‌کند. این شیوه در واقع به معنای غوطه‌ور شدن در زبان انگلیسی است. تقویت تلفظ، آشنایی با نوشتار عبارات و جملات، یادگیری از طریق تصویر و کلمه از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن هستند. با استفاده از این برنامه می‌توانید زبان انگلیسی و دیگر زبان‌های خارجی را به ساده‌ترین شکل ممکن یاد بگیرید.

Memrise: آموزش از طریق ویدیو

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت Memrise

ممرایز یکی از انواع اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت است. این برنامه تدریس زبان را از طریق ویدیوهای آموزشی انجام می‌دهد. در واقع افراد مسلط به زبان انگلیسی، محتواهای آموزشی را به تازه واردها ارائه می‌کنند. سیستم آموزشی این نرم افزار بر پایه استفاده از مهارت‌های افراد بومی یک منطقه است. البته دریافت محتواهای ویدیویی از طریق اینترنت انجام می‌شود. اما می‌توان با ذخیره کردن ویدیوها، بدون نیاز به اینترنت آن‌ها را تماشا کرد. این نرم افزار از رویکرد آموزش مستقیم زبان استفاده می‌کند. به این شکل که افراد را در شرایطی قرار می‌دهد که ملزم به گفت و گو به زبان انگلیسی شوند. این بهترین راه یادگیری هر زبان است.

زبان آموزانی که از این طریق، بیشترین بازدهی را از آموزش زبان کسب می‌کنند، مهارت‌های خواندن، نگارش، گفتاری و شنیداری را به بیشترین سطح خود می‌رسند. هرچند باید در یادگیری زبان با این نرم افزار دقت زیادی به خرج دهید. چرا که این اپلیکیشن حساسیت زیادی به تلفظ کلمات و جملات دارد. اما اگر روزانه ۱۵ دقیقه وقت برای یادگیری بگذارید، نتایج آن بعد از چند ماه چشمگیر خواهند بود. استفاده از اکثر قابلیت‌های ممرایز رایگان هستند. هرچند برای برخی از بخش‌ها و محتواهای آن نیاز به خرید اشتراک خواهید داشت. این اپلیکیشن هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین قابل بهره‌گیری است.

Hello English: منتخب سال ۲۰۱۸

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت Hello English

نمی‌توان در فهرست اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت، نام هلو انگلیش را از قلم انداخت. این برنامه در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به عنوان بهترین اپلیکیشن‌های گوگل قرار گرفت. همچنین در سال ۲۰۱۷، عنوان بهترین اپلیکشین هندی را به خود اختصاص داد. هِلو انگلیش دارای بیش از ۴۷۵ درس تعاملی برای یادگیری زبان است. این درس‌ها موضوعات مختلفی را به خود اختصاص داده‌اند. گرامر زبان انگلیسی، لغات، اصطلاحات و تلفظ از جمله این‌ها هستند.

مهم‌ترین ویژگی این نرم افزار، امکان استفاده از آن بدون اتصال به اینترنت است. این برنامه همچنین دارای بازی‌های تعاملی سرگرم‌کننده برای آموزش به کودکان است. نرم افزار آموزش زبان Hello English، عمدتاً از اخبار، ویدیوهای روزانه و محتواهای سرگرم‌کننده برای آموزش زبان‌آموزان استفاده می‌کند. از دیگر امکانات آن، چت با ربات‌ها برای تقویت زبان است. این برنامه علاوه بر زبان انگلیسی، زبان‌هایی نظیر هندی، تایلندی، عربی، اردو، چینی و برخی دیگر از زبان‌های آسیایی را نیز آموزش می‌دهد.

Babbel: استفاده از دروس تعاملی

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت Babbel

بابل یکی دیگر از انواع اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت است. البته این نرم افزار نیز امکان دریافت محتواهای جدید و به روز رسانی از طریق اینترنت را دارد. اپلیکیشن بابل از انواع برنامه‌های تعاملی است که مهارت‌های زبان آموزان را در جنبه‌ها و سطوح مختلف تقویت می‌کند. تدوین دروس به گونه‌ای است که کاربران به چیزی بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در روز برای یادگیری نیاز دارند. درس‌های مختلف آن بر اساس موضوعات مختلف تفکیک شده است. انواع اصطلاحات سفر، جملات کاربردی در محل کار، عبارات لازم در زندگی روزمره و مواردی از این دست در این اپلیکیشن تعبیه شده‌اند. این اپلیکیشن با امکان پرداخت درون برنامه‌ای برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS طراحی و توسعه داده شده است.

Wordup: یادگیری لغات انگلیسی

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت Wordup

وردآپ یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری لغات زبان انگلیسی است. این برنامه صرفاً به منظور یادگیری لغت‌ها طراحی شده و دیگر مهارت‌های زبانی در آن تعریف نشده‌اند. بسیاری از لغات ضروری و کاربردی بر اساس طبقه‌بندی‌های مختلف در این برنامه گنجانده شده‌اند. با ورود به وردآپ، یک تست از کاربر گرفته می‌شود. بر اساس نمره دریافت شده، سطح او تعیین شده و لغات لازم برای یادگیری را به او نشان می‌دهد. کاربر می‌تواند با تعیین هدف روزانه، از کارت‌های مختلف برای یادگیری لغات استفاده کند. روش آموزشی این نرم افزار بر اساس یادگیری فلش کارت G5 است. به این ترتیب که اگر لغتی را بدانید، بعد از یک روز، یک هفته، یک ماه، سه ماه و یک سال مجدداً به شما نشان داده خواهد شد. با هر بار پاسخ غلط، مجدداً این لغت به جایگاه اول بازمی‌گردد. اساتید زبان، این شیوه آموزشی را بهترین راه برای یادگیری بلند مدت لغات زبان‌های خارجی می‌دانند. به این ترتیب که بعد از یک سال، دیگر امکان فراموشی لغات وجود نخواهد داشت.

Learn English – 15000 Words: تقویت دایره لغات

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت Wordup

این یکی دیگر از برنامه‌ها برای یادگیری لغات زبان‌های مختلف است. اپلیکیشن لرن انگلیش، مجموعه‌ای بزرگ از لغات است که برای تقویت دایره لغات زبان‌ انگلیسی و بسیاری دیگر از زبان‌ها طراحی شده است. این اپلیکیشن شامل زبان‌های آفریقایی، عربی، بلغاری، چینی، فنلاندی، دانمارکی، هندی، فرانسوی، آلمانی، نروژی، پرتغالی، ایتالیایی، روسی، ترکی و بسیاری دیگر از زبان‌هاست.

این نرم افزار، شیوه آموزشی خود را متکی بر بازی و سرگرمی کرده است. همچنین که لغات و عبارات را با در نظر داشتن موضوعات و شرایط مختلف طبقه‌بندی می‌کند. شیوه تعلیم زبان آن با استفاده از تصاویر و لغات مربوط به آن‌ها دنبال می‌شود. به این ترتیب زبان آموزان می‌توانند ابتدا با استفاده از تصاویر، آموزش‌های اولیه را فرا گرفته و به مرور زمان، ساختارهای پیچیده‌‌تر را یاد بگیرند.

DROPS Visual: منتخب سال ۲۰۲۲

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت DROPS Visual

این اپلیکیشن یکی از جدیدترین نرم افزارها برای یادگیری زبان در سال جدید است. دراپز ویژوال، سطوح زبانی مختلفی را شامل می‌شود. کاربران از مبتدی تا متوسط به شیوه‌ای مفرح و با استفاده از تصاویر مختلف، مهارت‌های زبانی خود را ارتقاء می‌دهند. این اپلیکشین جدید است و شاید نام آن را در وب‌سایت‌ها و اپ استورهای فارسی ندیده باشید. اما خلاقیت آن در ارائه آموزش‌های زبان انگلیسی واقعاً چشمگیر است. این نرم افزار آموزش واژگان ضروری را در جملات و عبارات روزمره به شما آموزش می‌دهد.

هرچند برای دریافت محتواهای جدید باید به اینترنت متصل شوید اما قابلیت استفاده آفلاین از آن نیز وجود دارد. شیوه آموزشی آن مبتنی بر تصویر و کلمه است. چرا که حافظه بصری انسان بسیار قوی‌تر عمل می‌کند. این اپلیکیشن از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. اگر به دنبال یادگیری عمیق و لذت‌بخش واژگان زبان انگلیسی و دیگر زبان‌ها هستید پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن را از دست ندهید.

جمع بندی با چند نکته برای یادگیری سریع زبان انگلیسی

روش‌ها، منابع و تکنیک‌های یادگیری زبان انگلیسی کم نیستند. شما می‌توانید به سادگی با تماشای فیلم‌ها و کارتون‌هایی به زبان انگلیسی، مهارت‌های زبانی‌تان را تقویت کنید. اما نکاتی هستند که همواره در این مسیر به شما کمک خواهند کرد. مهم‌ترین گام در یادگیری زبان، حفظ انگیزه و تداوم در این مسیر است. برای حفظ این دو مورد می‌توانید شیوه‌های زیر را دنبال کنید:

مهم‌ترین گام در استفاده از هر یک از این اپلیکشین‌ها، تداوم در دنبال کردن برنامه‌هاست. داشتن یک روتین روزانه، نقش زیادی در بهبود مهارت‌های شما دارد. لازم است هر روز تمرین کنید. به برنامه خود متعهد بوده و پیشرفت خود را محدود به کتاب و منابع خاصی نکنید. همچنین همواره باید نسبت به مهارت‌های خود بازخورد بگیرید. همه این‌ها باعث حفظ انگیزه شما در این مسیر خواهند شد.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران