دانلود سیب‌اپ
sibapp
معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان روسی
معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان روسی
معرفی برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان روسی

  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱
  • 845
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

با اپلیکیشن آموزش زبان روسی چقدر آشنایی دارید؟ کدام یک اپلیکیشن بهتری است؟ بسیاری از ایرانیان دوست دارند که به جز زبان فارسی به زبان‌های دیگری نیز مسلط باشند. زبان روسی یکی از زبان‌هایی است که خیلی‌ها دوست دارند با آن آشنا باشند و بتوانند به این زبان صحبت کنند. روش‌های زیادی برای یادگیری زبان‌های گوناگون مانند روسی وجود دارد.

یکی از ساده‌‌ترین و در دسترس‌‌ترین روش‌هایی که برای یادگیری زبان وجود دارد، استفاده از اپلیکیشن‌های موجود برای آموزش زبان است. این اپلیکیشن‌ها معایب و مزایای متفاوتی دارند اما مهم ‌ترین وجه تمایز و مزیت آن‌ها نسبت به دیگر روش‌ها این است که در هر زمان و مکانی که وقت آزاد داشته باشید به راحتی می‌توانید به یادگیری زبان مشغول شوید. در این مطلب قصد داریم چند اپلیکیشن آموزش زبان روسی را معرفی کنیم و در خصوص هر کدام توضیحاتی بیان کنیم. با ما تا انتها همراه باشید.

اپلیکیشن آموزش زبان روسی

استفاده از اپ‌های آموزش زبان گوناگون باعث می‌شود تا افراد بتوانند در هر فرصتی به یادگیری زبان مشغول شوند. مهم نیست در ترافیک و تاکسی هستید، در خانه روی مبل نشسته‌اید، در مطب پزشک منتظر نوبت خود نشسته‌اید یا در بسیاری از موقعیت‌های مشابه که وقت آزاد و خالی دارید. می‌توانید به راحتی گوشی تلفن همراه خود را در دست بگیرید، اپلیکیشن آموزش زبان روسی خود را باز کنید و به یادگیری این زبان مشغول شوید. اگر شما هم در میان آن دسته افراد قرار دارید که به دلیل مشغله، کمبود وقت و بسیاری موارد دیگر توان یا وقت رفتن به کلاس آموزش زبان روسی را ندارید می‌توانید با بررسی این لیست اپلیکیشن مناسب خود را پیدا کنید و از آن استفاده کنید. بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان روسی عبارتند از:

اپلیکیشن Memrise

اپلیکیشن Memrise بهترین اپلیکیشن آموزش زبان روسی

اولین اپلیکیشن از لیست اپلیکیشن آموزش زبان روسی ما، برنامه Memrise است. این اپلیکیشن را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید اما برای استفاده از برخی بخش‌های آن نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای وجود دارید. در این برنامه کامل علاوه بر آموزش زبان روسی در سطوح مقدماتی و متوسط می‌توانید زبان‌های دیگری مانند انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و ژاپنی را نیز یاد بگیرید. در این اپلیکیشن برای آموزش زبان از روشی سرگرم کننده استفاده می‌شود که باعث می‌شود علاقه افراد به یادگیری زبان بیشتر شود و دوره‌های خود را با راحتی بیشتری پشت سر بگذارند. در این اپ می‌توانید برای خود اهداف روزانه تعیین کنید تا با رسیدن به آن‌ها امتیاز کسب کنید. از این اپلیکیشن آموزش زبان روسی، کاربران اندروید و iOS می‌توانند استفاده کنند.

اپلیکیشن busuu

اپلیکیشن busuu بهترین اپلیکیشن آموزش زبان روسی

دومین اپلیکیشن موجود در لیست ما busuu است. در این اپلیکیشن مانند Memrise علاوه بر یادگیری قواعد و مکالمه روسی می‌توانید از دوره‌های آموزشی زبان‌های دیگری مانند زبان آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، پرتغالی و چندین زبان دیگر استفاده کنید. در این اپلیکیشن شما می‌توانید از دروس متفاوتی مانند واژگان، مکالمات و گرامر استفاده کنید و در آزمون‌های تخصصی آن شرکت کنید تا سطح خود را به بهترین شکل بسنجید. یکی از مهم ‌ترین مزایای استفاده از این اپلیکیشن این است که می‌توانید از آن به صورت آفلاین نیز استفاده کنید و اگر در جایی بودید که به اینترنت دسترسی نداشتید، وقفه‌ای در کار آموزش زبان شما به وجود نخواهد آمد. این اپلیکیشن آموزش زبان روسی برای هر دو سیستم عامل گوشی‌های تلفن همراه (اندروید و iOS) ساخته شده است.

اپلیکیشن Duolingo

اپلیکیشن Duolingo بهترین اپلیکیشن آموزش زبان روسی

اپلیکیشن Duolingo یکی دیگر از اپلیکیشن‌های آموزش زبان است. در این اپلیکیشن می‌توان به دروس زبان‌های متفاوت مانند روسی از سطوح مقدماتی تا پیشرفته دسترسی داشت. دولینگو را بسیاری از افراد می‌شناسند و از آن برای آموزش یک زبان تا افزایش سطح خود استفاده می‌کنند. در دولینگو علاوه بر زبان روسی می‌توانید زبان‌های آلمانی، فرانسوی، انگلیسی، ایتالیایی، پرتغالی، اسپانیایی، یونانی، ژاپنی و بسیاری زبان‌های دیگر را آموزشی ببینید. به طور کلی در این اپلیکیشن می‌توانید با ۲۴ زبان متفاوت آشنا شوید و آن‌ها را یاد بگیرید. از مهم ‌ترین نکات این اپلیکیشن آموزش زبان روسی این است که می‌توانید در این برنامه با واژگان گوناگون، صفت‌ها، قواعد و دستور زبان‌های روسی به خوبی آشنا شوید. این برنامه با رویکرد آموزش و بازی ساخته شده و به گونه‌ای است که افراد را تشویق می‌کند دقایقی در روز را به یادگیری دروس جدید و مرور نکاتی که آموزش دیده‌اند به صورت بازی و سرگرمی مشغول شوند. افراد می‌توانند این برنامه را برای گوشی‌های اندرویدی و انواع آیفون از استورهای معتبر دانلود کنند.

اپلیکیشن HelloTalk

اپلیکیشن HelloTalk بهترین اپلیکیشن آموزش زبان روسی

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های آموزش زبان HelloTalk است که زبان‌های بسیاری را پوشش می‌دهد. یکی از زبان‌هایی که توسط این اپلیکیشن آموزش داده می‌شود، روسی است. کاربران در این نرم افزار توانایی ارتباط نوشتاری، تصویری و برگزاری کلاس‌های آنلاین آموزش زبان را دارند. در این اپلیکیشن افراد می‌توانند با بیش از ۱۹ زبان زنده دنیا آشنا شوند و آن‌ها را آموزش ببینند. از مهم‌ ترین نکات این نرم افزار این است که افراد می‌توانند سؤال‌های خود را در خصوص زبان‌های مختلف و مشکلات درسی، با دیگر افراد حاضر در این برنامه به اشتراک بگذارند و جواب بهتری دریافت کنند. همچنین این برنامه می‌تواند در امر ترجمه نوشته‌ها به زبان آموزان کمک بسیاری کند. این اپلیکیشن در استورهای مربوط به سیستم عامل‌های اندروید و iOS وجود دارد و افراد می‌توانند به راحتی آن را دانلود و نصب کنند.

اپلیکیشن Drops

اپلیکیشن Drops بهترین اپلیکیشن آموزش زبان روسی

اپلیکیشن Drops را می‌توان یکی از قوی‌ترین و جذاب‌ترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان روسی و بسیاری دیگر از زبان‌های زنده دنیا دانست. این اپلیکیشن رابط کاربری آسانی دارد و در حال حاضر از بیش از ۴۵ زبان زنده دنیا مانند زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. این برنامه توانسته در گوگل پلی امتیاز ۴.۷ و در اپ استور امتیاز ۴.۷ را کسب کند و بیش از ۵ میلیون کاربر دارد. از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این اپلیکیشن پس از پشتیبانی از زبان فارسی می‌توان به دروس کوتاه و ۵ دقیقه‌ای آن اشاره کرد.

این برنامه سعی دارد تا در دروسی کوتاه اما مفید و اعتیادآور در طول زمان، زبان روسی و سایر زبان‌ها را به کاربران خود آموزشی دهد. همچنین برای استفاده از این اپلیکیشن لازم نیست مانند بسیاری اپلیکیشن‌های دیگر به زبان انگلیسی مسلط باشید و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید تا لغات، گرامر، مکالمه و بسیاری نکات دیگر زبان روسی را آموزشی ببینید. این اپلیکیشن زبان روسی را می‌توانید برای گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید و iOS دانلود و بر روی آن‌ها نصب کنید.

اپلیکیشن Clozemaster

اپلیکیشن Clozemaster بهترین اپلیکیشن آموزش زبان روسی

ششمین اپلیکیشن آموزش زبان روسی که در این مطلب قصد داریم به معرفی آن بپردازیم، Clozemaster است. این اپلیکیشن هم مانند Drops از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و برای یادگیری زبان روسی یا بسیاری زبان‌های دیگر لازم نیست حتماً به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید. در این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید لغات جدید را با ترجمه فارسی یاد بگیرید و از ابتدایی ‌ترین دروس، آموزش زبان روسی خود را شروع کنید.

در این اپلیکیشن مانند بسیاری از اپ‌های دیگر برای آموزش بهتر زبان از بازی‌های مختلف استفاده شده که افراد با شرکت در بازی‌های مختلف این آپ مانند انتخاب کلمه مناسب برای جای خالی و موارد دیگر امتیاز کسب می‌کنند و در جدول امتیازات هفتگی با سایر کاربران رقابت می‌کنند. این اپ از سیستم SRS برای مرور کلمات در فواصل متفاوت استفاده می‌کند.

با استفاده از این سیستم کلمات در فواصل مشخصی به افراد نشان داده می‌شوند تا با مرور صحیح کلمات، میزان یادگیری و به خاطر سپردن کلمات توسط کاربران به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. این اپلیکیشن آموزش زبان روسی نسخه پرو و پولی دارد اما نیازی به خرید آن وجود ندارد و افراد می‌توانند توسط همان نسخه رایگان زبان روسی را به خوبی یاد بگیرند. این اپلیکیشن هم برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS وجود دارد و افراد می‌توانند از آن به راحتی استفاده کنند.

اپلیکیشن Babbel

اپلیکیشن Babbel بهترین اپلیکیشن آموزش زبان روسی

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های پرطرفدار آموزش زبان، Babbel است. این برنامه به افراد اجازه می‌دهد که زبان‌های مختلف مانند روسی را حتی در حالی حرکت آموزش ببینند. دروس آموزشی این اپ از نظر زمانی به دو دسته ۱۰ و ۱۵ دقیقه‌ای تقسیم می‌شوند. بنابراین گذراندن یک جلسه آموزشی در این اپ نیاز به زمان زیادی ندارد و به راحتی می‌توانید دروس مختلف را یاد بگیرید. از دیگر قابلیت‌های این اپ وجود گزینه‌ای برای مرور دروس گذشته است و کاربران توسط آن می‌توانند آموخته‌های خود را محک بزنند. این اپلیکیشن آموزش زبان روسی هم مانند سایر اپ‌های معرفی شده در این مقاله قابل استفاده برای گوشی‌های اندرویدی و iOS است.

جمع ‌بندی

آموزش زبان دیگری به جز زبان مادری برای افراد بسیاری جذاب است و می‌تواند در موقعیت شغلی، سطح درآمد و موارد دیگری تأثیرگذار باشد. یکی از زبان‌هایی که در ایران طرفداران بسیاری دارد، زبان روسی است. ما در این مطلب از سیب اپ چندین اپلیکیشن آموزش زبان روسی را معرفی کردیم که کاربران گوشی‌های اندرویدی به راحتی می‌توانند اسم آن‌ها را در گوگل پلی جستجو کنند و آن‌ها را دانلود و نصب نمایند. همچنین دارندگان گوشی‌های آیفون می‌توانند این برنامه‌ها را از طریق اپل استور یا اپ استور ایرانی سیب آپ دانلود و نصب کنند تا بتوانند زبان روسی را به راحتی یاد بگیرند.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران