دانلود سیب‌اپ
sibapp
برنامه pdf آیپد
برنامه pdf آیپد
معرفی برنامه

بهترین برنامه های (PDF) برای آیفون و آیپد

  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
  • 2206
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

این روزها افراد بسیاری از فایل‌های (PDF) برای مقاصد متفاوت استفاده می‌کنند. اما بدون داشتن یک برنامه مناسب برای خواندن فایل‌های پی‌دی‌اف این کار با دشواری‌های متفاوتی همراه خواهد بود. در حال حاضر در استورهای متفاوت برنامه‌های بسیاری برای خواندن و ایجاد فایل‌های (PDF) وجود دارند، اما همه آن‌ها را نمی‌توان اپلیکیشن‌هایی قدرتمند و مناسب دانست. شاید پیدا کردن بهترین برنامه های (PDF) برای ایفون برای بسیاری افراد دشوار باشد. اهمیت این موضوع سبب شده تا این مطلب از سیب اپ را به معرفی بهترین برنامه های (PDF) برای آیفون و آیپد اختصاص دهیم.

معرفی بهترین برنامه های (PDF) برای آیفون و آیپد

همانطور که گفتیم برنامه‌های بسیار زیادی برای خواندن فایل‌های (PDF) در استورهای معتبر مانند اپ استور و سیب اپ وجود دارند. اما همه این اپلیکیشن‌ها به اندازه کافی قدرتمند نیستند. در ادامه مطلب به برخی از بهترین برنامه های (PDF) برای آیفون و آیپد اشاره خواهیم کرد.

1- اپلیکیشن (PDF Reader Pro)

اپلیکیشن (PDF Reader Pro) را باید یکی از بهترین برنامه‌های (PDF) برای ‌آیفون و آیپد دانست که افراد بسیاری در جهان از آن استفاده می‌کنند. رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه است که سبب شده کار با آن برای افراد راحت باشد. برخی از ویژگی‌های جذاب این اپلیکیشن عبارتند از:

شما باید برای دانلود و نصب برنامه (PDF Reader Pro) از طریق اپ استور 19.99 دلار هزینه پرداخت کنید در حالی که دانلود و نصب آن در سیب اپ نیاز به پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافی ندارد و شما تنها باید اکانت فعال این استور را داشته باشید.

2- برنامه (PDF Reader Premium)

برنامه (PDF Reader Premium) را باید یکی دیگر از بهترین برنامه های (PDF) برای ایفون و آیپد دانست. افراد با استفاده از این برنامه می‌توانند فایل‌های متفاوت (PDF) را باز کنند و به مطالعه اطلاعات موجود در آن‌ها مشغول شوند. این اپ در میان 10 برنامه کاربردی برتر آیتونز در سال 2012 قرار داشت. در کنار آن می‌توان نام برنامه (PDF Reader Premium) را در میان برنامه‌های کاربردی برتر (App Store Rewind) سال 2011 هم مشاهده کرد. توجه به این نکات نشان می‌دهد که این برنامه تا چه میزان محبوب است و دلیل این محبوبیت را باید قدرت و کیفیت مناسب آن دانست. از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

3- اپلیکیشن (PDF Export Pro All Offline PDF)

اگر بخواهیم به بهترین برنامه های (PDF) برای ایفون اشاره کنیم، حتماً باید نام برنامه (PDF Export Pro All Offline PDF) در آن وجود داشته باشد. این برنامه با داشتن قابلیت‌های جذاب و متنوع برای خواندن، ساخت و تغییر (PDF) توانسته نظر بسیاری افراد را به خود جلب کند. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید به‌راحتی از گوشی خود به‌عنوان یک اسکنر حرفه‌ای استفاده کنید. تنها لازم است از مدارک مد نظر عکس بگیرید و تصاویر را به فایل (PDF) تبدیل کرده تا آن‌ها را به‌راحتی برای افراد متفاوت ارسال کنید. برخی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن عبارتند از:

دانلود و نصب برنامه (PDF Export Pro All Offline PDF) از طریق اپ استور رایگان نیست و افراد باید برای استفاده از آن 8.99 دلار هزینه پرداخت کنند. اما با داشتن حساب کاربری فعال در سیب اپ می‌توانید آن را به‌صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

4- برنامه (Adobe Acrobat Reader)

اپلیکیشن (Adobe Acrobat Reader) یکی دیگر از بهترین برنامه های (PDF) برای آیفون است. این برنامه ابزارها و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا خواندن، ایجاد و به اشتراک‌گذاری فایل‌های (PDF) برای آن‌ها بسیار ساده‌تر باشد. از مهم‌ترین امکانات این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

5- اپلیکیشن (Foxit MobilePDF)

یکی دیگر از برنامه‌هایی که می‌توان از آن برای خواندن و بسیاری کارهای دیگر مربوط به فایل‌های (PDF) استفاده کرد، برنامه (Foxit MobilePDF) است. این برنامه به دلیل کاربری ساده و امکانات متنوع در میان بهترین برنامه های (PDF) برای ایفون و آیپد قرار دارد. از مهم‌ترین امکانات این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

6- برنامه (Pdfelement)

برنامه (Pdfelement) را باید یکی دیگر از بهترین برنامه های (PDF) برای آیفون دانست. با نصب این برنامه کاربردی و جذاب روی گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد می‌توانید به‌راحتی بسیاری از کارهای مربوط به فایل‌های (PDF) مانند خواندن، ایجاد و ادغام آن‌ها را انجام دهید. باید بدانید که جدیدترین نسخه این اپلیکیشن حتی از برخی برنامه‌های هوش مصنوعی مانند (ChatGPT) هم پشتیبانی می‌کند و همین امر سبب شده تا افراد بتوانند به امکانات جذابی دسترسی داشته باشند. از مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکاناتی که با نصب برنامه (pdfelement) می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید، موارد زیر هستند:

جمع‌بندی

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران