دانلود سیب‌اپ
sibapp
توسعه دهندگان

راهنمای استفاده از پنل توسعه‌دهندگان سیب‌اپ برای تست اپلیکیشن پیش از انتشار

  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
  • 173
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

انتشار یک اپلیکیشن مناسب و بدون نقص به تلاش و برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارد. یکی از مراحل کلیدی در این فرایند، تست نسخه برنامه قبل از انتشار آن است. تست نسخه اپلیکیشن این امکان را به توسعه‌دهندگان می‌دهد که پیش نمایشی از اپلیکیشن خود را ببینند تا متوجه شوند عملکرد برنامه بعد از انتشار در اپ استور ایرانی سیب اپ چگونه خواهد بود. در واقع تست برنامه به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا قبل از ارائه اپلیکیشن خود، از عملکرد صحیح و بدون نقص آن مطمئن شوند. در این مقاله به راهنمای استفاده از پنل توسعه‌دهندگان سیب اپ برای تست نسخه اپلیکیشن قبل از انتشار پرداخته‌ایم.

مرحله 1: دریافت مجوز تست

مرحله 2: اضافه کردن دستگاه تست

نکته: اگر این دستگاه از قبل فعال شده باشد، ثبت دستگاه سریع‌تر انجام خواهد شد و تست و بررسی اپلیکیشن هم به آسانی پیش می‌رود. به دلیل محدودیت‌های سازوکار ادهاک از سوی کمپانی اپل، ثبت دستگاه جدید ممکن است تا 72 ساعت زمان ببرد.

مرحله 3: انتخاب برنامه و نسخه مورد نظر

مرحله 4: نصب اپلیکیشن

جمع‌بندی

با استفاده از پنل سیب اپ می‌توانید به راحتی نسخه‌های اپلیکیشن خود را قبل از انتشار تست کنید و از عملکرد آن‌ها روی دستگاه‌ها مطمئن شوید. گاهی عملکرد برخی از برنامه‌ها متفاوت نمایش داده می‌شود بنابراین می‌توانید آن را با استفاده از قابلیت پیش نمایش پنل سیب اپ تست کنید تا این اتفاق نیفتد. این کار به شما کمک می‌کند تا قبل از انتشار نهایی اپلیکیشن خود، اشکالات احتمالی آن را برطرف کنید و تجربه کاربری بهتری را به کاربران خود ارائه دهید.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران