دانلود سیب‌اپ
sibapp
معرفی برنامه

دانلود برنامه گادپینگ: سرویس کاهش پینگ برای آیفون و iOS

  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲
  • 1021
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

اگر شما هم از طرفداران بازی آنلاین هستید، حتماً به صورت مکرر با کاهش سرعت بازی مواجه شده‌اید. اصطلاح پینگ (Ping) هم دقیقاً در همین زمینه کاربرد دارد و از آن به عنوان یک معیار برای محاسبه کردن فاصله اتصال دو دستگاه مختلف در شبکه استفاده می‌شود. بر اساس میزان پینگ یک سرویس اینترنتی درمی‌یابیم که چه مدت طول می‌کشد تا اطلاعات از یک سیستم کامپیوتری یا گوشی موبایل به سمت سرورها رفته و دوباره از آن مسیر به دستگاه مورد نظر منتقل شود. برنامه گادپینگ یکی از مؤثرترین اپ‌های کاربردی برای بهبود وضعیت پینگ دستگاه‌های مختلف است که می‌توان از آن در سیستم‌های (iOS) و گوشی‌های تلفن همراه استفاده کرد.

پینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از اینکه به معرفی بهترین برنامه بهبود پینگ یعنی اپ گادپینگ بپردازیم، بهتر است درباره نرخ پینگ اطلاعات بیشتری به دست آوریم. در یک تعریف ساده باید بگوییم که پینگ به همان میزان تأخیر زمانی گفته می‌شود که کاربران در زمان اجرای یک دستور آنلاین با آن مواجه می‌شوند. زمانی را تصور کنید که شما برای ورود به یک سایت، روی لینک مرتبط با آن کلیک می‌کنید. با این اوصاف مدت زمانی که طول می‌کشد تا شما وارد صفحه سایت مورد نظر شوید، پینگ نام دارد. البته این معیار تنها برای سنجش میزان تأخیر کاربرد ندارد و به منظور انتقال دستورها بین دستگاه‌های مختلف و سرورها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بر این اساس هر چه میزان پینگ یک دستگاه کمتر باشد، سرعت انتقال داده‌ها افزایش پیدا خواهد کرد که این مسئله در تمامی فرآیندهای آنلاین به خصوص برای گیمرها اهمیت زیادی دارد. زیرا بازیکنان برای پیشبرد اهداف خود در بازی‌های آنلاین به پینگ بهتر نیاز دارند تا با کمترین تأخیر بتوانند عملکرد فوق‌العاده‌تری از خود به نمایش بگذارند و چه بسا در بازی برنده شوند. به عبارتی سرعت پینگ می‌تواند روی نتیجه نهایی گیمرهای بازی‌های آنلاین تأثیر زیادی بگذارد، به همین دلیل استفاده از برنامه‌های جانبی به منظور افزایش سرعت پهنای باند و بهبود پینگ از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه به دیگر مواردی می‌پردازیم که می‌توانند روی عدد پینگ و کاهش یا افزایش نرخ آن مؤثر واقع شوند.

سرعت اینترنت دستگاه

همه می‌دانیم که سرعت اینترنت عاملی مهم در ارسال داده‌ها به سرور و دریافت آن‌ها محسوب می‌شود. با این وجود هر چه سرعت اینترنت بهتر باشد، نرخ پینگ پایین‌تر و مطلوب‌تر خواهد بود. در وقع سرعت بالا، داده‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرور منتقل می‌کند که در نتیجه کابل‌های به کار رفته در سیستم انتقال اینترنت و بهبود کیفیت شبکه خواهد بود.

موقعیت جغرافیایی

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند روی پینگ بازی مؤثر باشد، موقعیت جغرافیایی است. در واقع این فاصله بین سیستم شما و سرور مورد نظر است که روی بهبود یا تأخیر عدد پینگ مؤثر واقع می‌شود. بر این اساس به عنوان یک گیمر همیشه باید سرورهایی را انتخاب کنید که از نظر فاصله زمانی به موقعیت جغرافیایی حال حاضر شما نزدیک‌تر باشند. این کار باعث می‌شود که میزان تأخیر موجود برای ارسال داده از دستگاه به سرور و بالعکس کاهش پیدا کند و خلالی در روند بازی شما ایجاد نکند.

پهنای باند

اگر کمی از عوامل مؤثر بر سرعت اینترنت سر در بیاورید، حتماً به خوبی می‌دانید که پهنای باند هم می‌تواند روی این پارامتر تأثیر بگذارد. البته نمی‌توان گفت که پهنای باند به اندازه دیگر مواردی که معرفی کردیم روی پینگ مؤثر است، اما به هر حال تأثیر آن غیرقابل انکار است. پهنای باند کافی می‌تواند موجب افزایش سرعت اینترنت و به تبع آن کاهش سرعت پینگ یا تأخیر ارسال و دریافت داده‌ها شود. بنابراین یک پهنای باند خوب می‌تواند سرعت مناسبی در بازی ایجاد کند و روی کیفیت کار گیمرها تأثیر خوبی داشته باشد.

بهره‌مندی از کابل

به عنوان یک گیمر حرفه‌ای پیشنهاد می‌کنیم به جای استفاده از وای‌فای بی‌سیم، از یک کابل اتصال اینترنت برای بهبود نرخ پینگ خود استفاده کنید. از آن‌جایی که ارتباطات اینترنتی ‌بدون سیم بیش از نمونه‌های کابلی در معرض امواج و تداخلات سیگنال‌ها هستند، به اهمیت دلیل نمی‌توانند سرعت بهتر و اتصال پایدارتری را به دنبال داشته باشند.

کیفیت سرویس اینترنتی

این عامل شاید در انتهای لیست ما به عنوان یکی از عوامل مؤثر بر نرخ پینگ باشد، اما از آن‌جایی که هر (ISP) سرعت و کیفیت متفاوت‌تری از دیگری ارائه می‌دهد، بنابراین کیفیت سرویس اینترنتی هم می‌تواند روی کاهش عدد پینگ و بهتر شدن وضعیت آن مؤثر باشد.

برنامه‌های شخص ثالث

امروزه برای هر مشکلی راهکاری وجود دارد و حتی می‌توان برای بهبود نرخ پینگ از شیوه‌های متفاوتی استفاده کرد. برای مثال برنامه‌های گوناگونی برای این منظور طراحی و به بازار عرضه شده‌اند که هر کدام می‌توانند نقش خوبی در بهبود وضعیت تأخیر ارسال و دریافت داده‌ها داشته باشند.

معرفی برنامه گادپینگ

برنامه گادپینگ یکی از حرفه‌ای‌ترین اپ‌های موجود برای بهبود کیفیت سرویس‌های اینترنتی و کاهش سرعت پینگ محسوب می‌شود که کاربران مختلف خصوصاً گیمرها می‌توانند از آن برای افزایش عملکرد خود استفاده کنند. از مزیت‌های این برنامه که آن را به یک سیستم محبوب در بین بازیکنان بازی‌های آنلاین تبدیل کرده‌اند، وجود سرورهای گادپینگ متعدد هستند که باعث می‌شوند بار ترافیکی موجود بین سرویس‌های مختلف به صورت یکسان پخش شود. این روند عاملی مهم در پیشگیری از افزایش پینگ سرورها خواهد بود. مزیت دیگر استفاده از برنامه گادپینگ این است که از بازی‌های زیادی پشتیبانی می‌کند، بنابراین تعداد بسیار زیادی از کاربران می‌توانند از گادپینگ به منظور داشتن یک بازی خاطره‌انگیز استفاده کنند. گادپینگ با شعار دور زدن تحریم‌ها به منظور ارائه بازی‌ها به کاربران ایرانی فعالیت می‌کند. این برنامه نه تنها برای کاهش پینگ کاربرد دارد، بلکه به منظور بهبود ریجستر تیر و کاهش لگ و گت لاس هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور کلی با گادپینگ می‌توانید انتظار بهبود سرعت خود را در انجام بازی‌های آنلاین داشته باشید. سازندگان و توسعه‌دهندگان گادپینگ شرایطی را فراهم کرده‌اند تا بتوانید با خیال راحت این سرویس را خریداری و استفاده کنید. به این منظور امکان تست رایگان این سرویس قبل از خرید و استفاده برای شما فراهم است.

تأثیر برنامه گادپینگ روی سرعت اینترنت

شاید بعد از آشنایی با برنامه گادپینگ و عملکرد آن کنجکاو باشید که این سرویس تا چه اندازه روی سرعت اینترنت شما اثرگذار خواهد بود. در پاسخ به این کنجکاوی باید بگوییم که می‌توانید از گادپینگ روی هر اینترنتی استفاده کنید، اما نمی‌توان گفت که این تأثیر روی همه آن‌ها به یک اندازه خواهد بود. در واقع نتیجه به سازگاری سرویس اینترنتی شما نیز بستگی دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود که حتماً قبل از خرید گادپینگ، از بخش تست رایگان آن استفاده کنید.

ویژگی‌های برنامه گادپینگ

گادپینگ سرویس‌های متنوعی به کاربران خود ارائه می‌دهد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای مثال یکی از این سرویس‌ها، نوع نامحدود است که شما برای استفاده از آن باید 119 هزار تومان به بالا پرداخت کنید. از ویژگی‌های این سرویس می‌توانیم به امکان استفاده دو کاربره و بدون محدودیت حجمی اشاره کنیم. ضمن اینکه امکان استفاده از بازی‌هایی را که برای کاربران ایرانی محدودیت دارند نیز خواهید داشت. شما می‌توانید از این سرویس در تمامی دستگاه‌ها از جمله گوشی‌های آیفون استفاده کنید.

سرویس دانلود و تبدیل گادپینگ هم ویژگی‌های خاص خود را دارد. شما برای بهره‌مندی از این سرویس باید مبلغ 66 هزار تومان به بالا پرداخت کنید. بر این اساس با خرید این سرویس می‌توانید از قابلیت‌هایی همچون سرعت بالای اینترنت، قابلیت استفاده روی دستگاه‌های مختلف، امکان اتصال دو کاربر همزمان و امکان اتصال به خارج با آی‌پی ایرانی اشاره کنیم. این سرویس گادپینگ بهترین انتخاب برای وب‌گردی و کارهای اداری خواهد بود.

سومین سرویس ارائه شده توسط گادپینگ، پینگ پلاس نام دارد که برای دریافت خدمات از آن باید از مبلغ 159 هزار تومان به بالا پرداخت کنید. این سرویس هم ویژگی‌های مختص به خود را دارد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به بهره‌مندی از آی‌پی ثابت، دسترسی به روتینگ‌های بیشتر، قابلیت استفاده روی تمامی سیستم‌های موبایلی و کامپیوتری، امکان اتصال دو کاربر همزمان و قابلیت رفع تحریم‌های آنلاین اشاره کنیم. شما می‌توانید از دو سرویس نامحدود و پلاس به منظور کاهش پینگ بازی‌های آنلاین استفاده کنید و از سرویس دانلود و تبدیل هم برای امور معمول اینترنتی بهره‌مند شوید.

جمع‌بندی

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران