دانلود سیب‌اپ
sibapp
رفع مشکل عدم دسترسی به ایرانسل من در iOS
رفع مشکل عدم دسترسی به ایرانسل من در iOS
آموزش‌های کاربردی آیفون

رفع مشکل عدم دسترسی به ایرانسل من در iOS

  • ۰۴ دی ۱۴۰۱
  • 469
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

برنامه ایرانسل من، یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل است که کاربران را از شر پیچیدگی پروسه کدهای دستوری سیم کارت و مدیریت حساب راحت کرده است. در حالی که این اپلیکیشن در سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترسی و قابل اجراست،‌ به کاربران سیم کارت ایرانسل امکان داده است، همواره به اینترنت بدون اختلال دسترسی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم نحوه نصب اپلیکیشن ایرانسل (نسخه وب اپلیکیشن)، ویژگی‌ها و امکانات برنامه ایرانسل را به طور کامل شرح دهیم. برای آشنایی هرچه بیشتر با برنامه (PWA ایرانسل من)، با ما همراه باشید.

چگونگی نصب ایرانسل من در دستگاه‌های iOS

توضیح PWA

PWA‌ها نسل جدید وب اپلیکیشن‌ها هستند که به کاربران امکان استفاده از انواع اپلیکیشن‌های نسخه موبایلی در مرورگر وب را می‌دهند. آیکون PWA روی صفحه اصلی موبایل نصب می‌شود و با ورود به آن می‌توان از نرم افزار مورد نظر به صورت نسخه مرورگر بهره برد. در این روش، هیچ نرم افزاری نیاز به نصب ندارند و تنها با استفاده از مرورگر، از تمام قابلیت‌های آن می‌توان استفاده کرد.

نصب وب اپلیکیشن ایرانسل من، نسخه (PWA)

کاربران آیفون و آیپد برای استفاده از نرم افزار ایرانسل من، می‌توانند ‌مراحل زیر را انجام دهند و به تمام امکانات این اپلیکیشن در نسخه مرورگر همچون نسخه موبایل دسترسی داشته باشند.

  1. ابتدا لازم است در مرورگر سافاری (Safari)‌ آدرس اینترنتی وب اپلیکیشن ایرانسل من (my.irancell.ir) را وارد کنید.
  2. سپس وارد محیط وب اپلیکیشن شوید.
  3. در قسمت پایین صفحه، روی دکمه (Add to Home Screen) کلیک کرده تا آیکون نرم افزار به صفحه اصلی دستگاه iOS (شامل تمام دستگاه‌های آیفون و آیپد) اضافه شود.
  4. در گام بعدی روی آیکون اضافه شده در موبایل خود کلیک کرده و وارد محیط نرم افزاری وب اپلیکیشن ایرانسل من شوید و از تمام امکانات این نسخه از نرم افزار همچون نسخه موبایلی آن استفاده کنید.

امکانات صفحه اصلی وب اپلیکیشن ایرانسل من

در نسخه جدیدی که شرکت ایرانسل برای رفع عدم دسترسی کاربران iOS به اپلیکیشن ایرانسل من ارائه داده است، در صفحه اصلی برنامه ایرانسل، امکانات زیر با دسترسی آسان برای کاربران مهیا شده است.

هریک از بخش‌های بالا دارای امکانات و ویژگی‌هایی است که جزئیات آنها به شرح زیر است.

مدیریت حساب

اعلان‌ها

در این قسمت کلیه پیام‌های ارسالی از سوی ایرانسل، در صندوق پیام ذخیره می‌شود و کاربر با مطالعه آنها می‌تواند از اخبار جدید و خدمات ایرانسل من باخبر شود.

کارکرد کل

کیف پول دیجیتال

بسته های افزایشی

خدمات پرداخت

سرویس‌های سوپر اپ

این سرویس شامل اپلیکیشن‌هایی است که با حمایت و همکاری ایرانسل من، انواع خدمات آنلاین را به کاربران ارائه می‌دهند. برخی از سرویس‌های موجود در ایرانسل من شامل موارد زیر است.

جوایز و تخفیفات

در این قسمت با تکان داد گوشی، تخم مرغ شانسی برنامه ایرانسل من می‌شکند و از میان آن انواع جوایز و تخفیفات مختلف برنامه ایرانسل به کاربران اهدا می‌شود. این بخش از اپلیکیشن ایرانسل من، نوعی سرگرمی خاطره انگیز است.

حساب چند کاربره

در این قسمت‌ می‌توانید به شماره‌های دیگر ایرانسلی خود یا دیگران، امکان دسترسی و استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من را بدهید.

دعوت از دوستان

در این قسمت می‌توانید با به اشتراک گذاری لینک برنامه ایرانسل خود به دوستان و در صورت نصب ایرانسل من از طریق لینک شما، 50 گیگابایت اینترنت رایگان دو طرفه (خود و کسانی که با لینک شما ثبت نام می‌کنند) از سوی ایرانسل دریافت کنید.

سیم کارت و مودم

در این قسمت به صفحه اصلی سایت ایرانسل هدایت خواهید شد که شامل قسمت‌هایی چون خدمات سیم کارت‌های اعتباری و دائمی و و خدمات مودم است. از ویژگی‌های این قسمت از نرم افزار ایرانسل من می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

بسته‌های رومینگ

در این قسمت با انتخاب کشور مورد نظر، انواع بسته‌های رومینگ را می‌توانید فعال کنید.

امکانات صفحات جانبی وب اپلیکیشن ایرانسل من

اپلیکیشن ایرانسل من، دارای چند صفحه جانبی نیز هست که هر یک به امکانات و ویژگی‌های مختص خود مجهز شده است. این صفحات شامل موارد زیر است.

مهم‌ترین بخش‌هایی که در صفحه سایر خدمات وجود دارد، (کدهای دستوری و پشتیبانی) است. در این قسمت‌‌ها به امکانات زیر می‌توان دسترسی داشت.

سخن پایانی

اپلیکیشن ایرانسل من، یکی از پراهمیت‌ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای مدیریت حساب سیم کارت است که بسیاری از کاربران اندروید و iOS به آن نیاز دارند. همان طور که اطلاع دارید، دسترسی کاربران آیفون و آیپد به بسیاری از نرم افزارهای کاربری در اپ استور مسدود شده است و تنها راه حل موجود، نصب وب اپلیکیشن‌های این نرم افزارهاست. در این مقاله به معرفی وب اپلیکیشن ایرانسل من و تمامی امکانات موجود در آن پرداخته‌ایم. بنابراین برای آشنایی هر چه بیشتر با نسخه مرورگر ایرانسل من و استفاده از تمام امکانات این اپلیکیشن، توصیه می‌شود این مقاله سیب اپ را به دقت مطالعه کنید.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران