دانلود سیب‌اپ
sibapp
بازی‌های دونفره آیفون
بازی‌های دونفره آیفون
معرفی برنامه

معرفی بهترین بازی های دونفره آیفون

  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
  • 2697
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

بسیاری از افراد به دلایل متفاوت مانند استراحت فکری به انجام بازی‌های مختلف در سبک‌های متفاوت مشغول می‌شوند. برخی از افراد دوست دارند که این بازی‌ها را به تنهایی انجام دهند و برخی دیگر دوست دارند که از بازی کردن با بازی‌های دو یا چند نفره لذت ببرند. با توجه به این که در اپ استورهای مختلف تعداد بسیار زیادی بازی وجود دارند و پیدا کردن عناوین مناسب برای افراد سخت است، این مطلب از سیب اپ را به معرفی بهترین بازی های دونفره آیفون اختصاص داده‌ایم. برخی از این بازی‌ها را می‌توان روی یک گوشی انجام داد و برای سرگرم شدن با برخی بازی‌های دیگر نیاز به دو یا چند گوشی دارید. با ما تا انتها همراه باشید تا با بهترین بازی‌های دو و چند نفره مناسب برای آیفون آشنا شوید.

لیست بهترین بازی های دونفره ایفون با قابلیت بازی در یک گوشی

همانطور که گفتیم برخی بازی‌ها را می‌توان به‌صورت دو یا چند نفره در یک گوشی انجام داد. برخی از بهترین بازی‌های دونفره آیفون که می‌توان آن‌ها را در یک گوشی بازی کرد، عبارتند از:

1- بازی (Dots and Boxes)

بازی (Dots and Boxes) یا نقاط و جعبه‌ها در حقیقت همان نقطه بازی قدیمی است که بسیاری از افراد با آن آشنا هستند. این بازی را که در گذشته با استفاده از قلم و کاغذ انجام می‌شد، اکنون می‌توانید به‌راحتی روی گوشی خود نصب و آن را بازی کنید. این بازی جذاب دونفره با سیستم‌عامل (iOS) سازگار است و حجم بسیار کمی دارد. به همین دلیل می‌توانید آن را روی گوشی خود نصب کنید تا در مواقع مختلف با دوستان خود این بازی را انجام دهید و سرگرم شوید. باید بدانید که این بازی در صورتی که روی یک گوشی انجام شود نیازی به اینترنت ندارد. البته می‌توانید از این بازی به صورت آنلاین هم استفاده کنید و با افراد دیگر به رقابت بپردازید.

2- بازی (Crossy Road)

یکی دیگر از بازی های دونفره آیفون، بازی (Crossy Road) است. در این بازی شما به‌عنوان شخصیت اصلی باید از وسط یک خیابان شلوغ عبور کنید، به‌طوری که با ماشین‌هایی که از آن عبور می‌کنند، برخورد نداشته باشید. این بازی حتی برای این که به‌صورت تکی هم بازی کنید، بسیار جذاب است اما می‌توانید آن را روی یک گوشی و با دوستان و آشنایان خود نیز بازی کنید. این بازی را باید در لیست بهترین بازی ‌های دونفره آیفون قرار داد.

3- بازی (Glow Hockey)

بازی (Glow Hockey) را باید یکی دیگر از بازی های دونفره ایفون دانست که طرفداران بسیاری دارد. گرافیک جذاب، گیم پلی ساده و سرگرم کننده و رقابت با حریفان باعث شده تا افراد زیادی بخشی از وقت خود را در این بازی سپری کنند. این بازی را می‌توانید روی یک گوشی با دوستان و آشنایان خود انجام دهید. شما باید با استفاده از یک انگشت مهره خود را هدایت و راهنمایی کنید تا هم نگذارد که توپ وارد دروازه شما شود و همزمان حمله کنید تا توپ را وارد دروازه حریف کنید. این بازی آنقدر ساده است که تنها چند ثانیه برای یاد گرفتن آن زمان لازم است اما آنقدر اعتیادآور است که شاید ساعت‌ها مشغول آن باشید.

4- بازی (Badland)

یکی از جذاب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های دو یا چند نفره آیفون، بازی بدلند است. شما می‌توانید با استفاده از یک گوشی این بازی را به‌صورت دو، سه و حتی چهار نفره انجام دهید. سبک گرافیکی و هنری متفاوت، مراحل مختلف و گیم پلی ساده و رقابتی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی هستند که سبب شده‌اند محبوبیت بسیاری به دست آورد. شما در این بازی باید زودتر از دوستان خود از موانع عبور کنید و مرحله را به پایان برسانید.

5- بازی (Player Games 2)

بازی (2 Player Games) را باید یک بازی جذاب دانست که در آن تعداد بسیار زیادی بازی دونفره وجود دارد. در این بازی که می‌توانید آن را روی یک گوشی و به صورت آفلاین با دوستان خود بازی کنید، تعداد مناسبی بازی دو تا شش نفره وجود دارند که می‌توانید با بازی کردن آن‌ها با یکدیگر به رقابت بپردازید. بازی‌های متنوع چند نفره، گرافیک مناسب و گیم پلی ساده از مهم‌ترین دلایلی است که باعث شده بازی (2 Player Games) را در لیست بهترین بازی های دونفره آیفون قرار دهیم.

لیست بهترین بازی های دونفره ایفون با استفاده از دو یا چند گوشی

علاوه‌بر بازی‌هایی که می‌توان آن‌ها را به صورت آفلاین و تنها با استفاده از یک گوشی انجام داد، بازی‌هایی هستند که باید دو گوشی متفاوت و متصل به اینترنت داشت تا بتوان با انجام آن‌ها سرگرم شد. این بازی‌ها شاید از بازی‌های گروه قبلی اندکی سرگرم کننده‌تر باشند، زیرا شما می‌توانید به تمام صفحه ‌نمایش گوشی خود دسترسی داشته باشید. در ادامه برخی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های دونفره آیفون را با استفاده از دو گوشی معرفی خواهیم کرد.

1- بازی کلش رویال

بازی (Clash Royale) را باید یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دونفره موجود برای گوشی‌های مختلف مانند آیفون و البته تبلت آیپد دانست. در این بازی شما هم می‌توانید در برابر دوستانتان بازی کنید و هم با آن‌ها یک تیم دونفره تشکیل دهید و با افراد دیگر رقابت کنید. این بازی را باید نوعی بازی کارتی دانست که شما باید با برنده شدن در بازی‌های متفاوت، صندوق دریافت کنید. در زمان باز کردن این صندوق‌ها به شما کارت‌هایی تعلق می‌گیرند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، نیروهای خود را قوی‌تر کنید. البته در بخش رقابت دوستانه قدرت شما و فرد مقابل با یکدیگر یکسان خواهد شد و سطح نیروهای دو طرف مبارزه برابر است.

2- بازی (Battlelands Royale)

اگر دوست دارید با دوستان خود رقابت‌های جذاب اما کوتاهی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که بازی (Battlelands Royale) را با استفاده از استورهای معتبر مانند سیب اپ دانلود و نصب کنید. این بازی را که به دلیل ویژگی‌های جذاب و متفاوتش در لیست بهترین بازی های دونفره آیفون قرار گرفته است، باید تا حدودی شبیه به بازی فورتنایت و پابجی (PubG) دانست.

گرافیک متفاوت و بازی‌های کوتاه را باید مهم‌ترین تفاوت این بازی با انواع مشابه آن دانست. در این بازی شما با یک چتر نجات روی جزیره‌ای فرود می‌آیید و باید با جمع‌آوری تدارکات و سلاح‌های مختلف در کنار استفاده از استراتژی‌های مناسب بیشتر از سایر رقیبان زنده بمانید.

در این بازی شما از بالا به اتفاقاتی که در جریان هستند، نگاه می‌کنید. برخی اسلحه‌ها مانند اسنایپ سبب خواهند شد که میدان دید شما بازتر شود و روی منطقه بزرگ‌تری تسلط داشته باشید. باید بدانید که هر راند این بازی حداکثر 5 دقیقه طول می‌کشد و پس از آن می‌توانید به سرعت بازی جدیدی را شروع کنید. این بازی مینیمال را می‌توانید به صورت دونفره و چهار نفره با دوستان خود هم انجام دهید.

3- بازی (Clash of Clans)

دیگر همه افراد با بازی کلش اف کلنز آشنا هستند. در این بازی شما مدیریت یک دهکده را بر عهده دارید و باید با جمع‌آوری منابع از طریق معادن و غارت دهکده بازیکنان دیگر، نیروها و ساختمان‌های دفاعی خود را ارتقا دهید. اما همانطور که از نام این بازی هم مشخص است، در این بازی بخشی برای بازی گروهی هم وجود دارد.

شما و دوستان خود می‌توانید با ساخت یک گروه در این بازی که به آن کلن می‌گویند، به جنگ کلن‌های دیگر بروید و با افراد دیگر به صورت گروهی رقابت کنید. در این بازی استراتژی برای حمله بسیار مهم است. زیرا وجود نیروها و ساختمان‌های دفاعی مختلف سبب شده تا یک نوع حمله روی تمام دهکده‌های مؤثر نباشد. همین عوامل باعث شده این بازی را بتوان در لیست بهترین بازی‌های چند نفره آیفون قرار داد.

4- بازی (Hay Day)

بازی‌های سوپرسل را باید در لیست پرطرفدارترین و بهترین بازی های دونفره ایفون قرار داد. یکی دیگر از بازی‌های این استودیو هی دی نام دارد. این بازی را نمی‌توان به صورت دقیق دونفره دانست. هر فرد در گوشی خود یک مزرعه دارد که باید در آن محصولات مختلف بکارد، از حیوانات مختلف نگهداری کند و کارهای متفاوت دیگری را انجام دهد. اما بخش گروهی این بازی سبب خواهد شد که سرعت پیشرفت افراد بسیار بیشتر شود. زیرا شما در این بخش می‌توانید مواد اولیه و مورد نیاز خود را با کمک دوستانتان به‌دست آورید و البته به آن‌ها هم کمک کنید.

5- بازی فورتنایت

بازی (Fortnite) را باید از جذاب‌ترین بازی‌های چند نفره دانست که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. در این بازی شما در یک جزیره فرود می‌آیید و باید با استفاده از استراتژی‌های مختلف، سلاح‌ها و تجهیزات موجود و قدرت‌های فرد انتخاب کرده، بیشتر از سایر افراد دوام بیاورید. این بازی را می‌توانید به‌صورت تیمی به همراه دوستان خود هم انجام دهید و از آن لذت ببرید.

6- بازی (BombSquad)

به‌دنبال یک بازی متفاوت هستید تا در آن دوستان خود را به چالش بکشید و البته منفجر کنید؟ اگر جواب شما مثبت است پیشنهاد می‌کنیم که بازی (BombSquad) را دانلود و نصب کنید. در این بازی که می‌توانید حتی به‌صورت 8 نفره هم آن را انجام دهید، هدف بسیار ساده است. شما تنها باید دوستان و رقیبان خود را در میدان مسابقه منفجر کنید.

ساده بودن این بازی در کنار گیم پلی جذاب سبب شده که بسیاری به این بازی علاقه داشته باشند و در جمع‌های دوستانه از بازی (BombSquad) لذت ببرند. میزان طرفداران بسیار زیاد این بازی نشان‌دهنده جذابیت آن است و موارد گفته شده سبب شده آن را در لیست بهترین بازی های دونفره آیفون قرار دهیم.

 7- بازی (Asphalt 8: Airborne)

بازی‌های اتومبیل‌رانی همیشه طرفداران خاص خود را داشته‌اند. بازی (Asphalt 8: AirBorne) را باید یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی های دونفره ایفون دانست که مورد توجه افراد علاقه‌مند به بازی‌های اتومبیل‌رانی قرار گرفته است. در این بازی می‌توانید با دوستان خود رقابت کنید و از این رقابت لذت ببرید. گرافیک بالا، وجود ماشین‌های متفاوت، گیم پلی جذاب و صداگذاری مناسب از مواردی هستند که سبب شده‌اند به میزان جذابیت این بازی افزوده شود.

8- بازی (Dual)

بازی (Dual) را باید یکی از متفاوت‌ترین و البته بهترین بازی‌های دونفره آیفون دانست. این بازی بسیار متفاوت و خلاقانه است. در این بازی که شما و رقیبتان باید نزدیک یکدیگر باشید و البته بهتر است روبه‌روی یکدیگر قرار داشته باشید، هر فرد برای شلیک گلوله به طرف مقابل از گوشی خود استفاده می‌کند. این گلوله‌ها باید سفینه فرد مقابل را نابود کنند. برای استفاده از این بازی باید گوشی‌های مختلف را با استفاده از وای‌فای و بلوتوث به یکدیگر متصل کنید.

در این بازی میدان نبرد میان دو گوشی تقسیم شده است و شما می‌توانید مشاهده کنید که گلوله‌هایی که شلیک کرده‌اید، پس از خارج شدن از صفحه‌نمایش شما، در صفحه‌نمایش رقیبتان ظاهر می‌شود. این تفاوت جذاب و خلاقانه سبب شده این بازی مورد توجه افراد بسیاری قرار گیرد. البته در این بازی حتما لازم نیست که در برابر دوستانتان قرار گیرید. در این بازی یک بخش به عنوان (Defend) وجود دارد که در آن باید با کمک دوستانتان در برابر حمله‌هایی که از سمت هوش مصنوعی موجود در بازی به شما می‌شود، مقاومت کنید.

جمع‌بندی

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران