دانلود سیب‌اپ
sibapp
آموزش پیدا کردن ایرپاد با find my iphonr
آموزش پیدا کردن ایرپاد با find my iphonr
آموزش‌های کاربردی آیفون

پیدا کردن ایرپاد از طریق برنامه Find My iPhone

  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • 662
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که ایرپاد خود را گم کنید؟ در چنین شرایطی چه چاره‌ای برای پیدا کردن ایرپاد خود اندیشیده‌اید؟ ایرپادها را می‌توان از جمله محصولات خوب شرکت اپل دانست که تنها یک هندزفری بلوتوثی ساده به شمار نمی‌آیند. ویژگی فوق‌العاده ایرپادها این است که می‌توانید به کمک دستیار صوتی اپل، موزیک یا صدای در حال پخش از دستگاه خود را قطع کنید، پیامی را ارسال کنید یا با شخصی تماس بگیرید. اما ویژگی‌های جذاب این محصول ممکن است احتمال سرقت یا گم شدن آن را به دلیل استفاده مکرر بالا ببرد. بنابراین در این مطلب به شما نشان خواهیم داد که چگونه به کمک یک برنامه جانبی ایرپاد خود را پیدا کنید.

برنامه Find My iPhone چیست و چه کاربردی دارد؟

Find My iPhone را می‌توان یک ویژگی و قابلیت امنیتی در دستگاه‌های مجهز به سیستم iOS دانست که هم از طریق مرورگر و هم به کمک نصب اپلیکیشن قابل استفاده است. کاربران دستگاه‌های آی‌او‌اس می‌توانند به کمک این برنامه اقدام به پیدا کردن ایرپاد خود کنند و یا سایر محصولات شرکت اپل را در شرایط گم یا دزدیده شدن ردیابی کنند. البته این تمام قابلیت‌های برنامه مورد نظر نیست، زیرا شما حتی می‌توانید از راه دور اطلاعات دستگاه خود را پاک کنید یا حالت دزدیده شدن آن را فعال کنید. اما در ادامه قرار است به نحوه نصب این برنامه و استفاده از آن برای پیدا کردن ایرپاد بپردازیم.

آموزش نصب برنامه Find My iPhone

اولین قدم برای پیدا کردن ایرپاد گمشده این است که برنامه Find My iPhone را از قبل روی گوشی خود نصب کنید. به این منظور می‌توانید وارد اپلیکیشن سیب اپ شوید و مراحل زیر را برای نصب این برنامه طی کنید:

  1. وارد اپلیکیشن سیب اپ و حساب کاربری خود شوید.
  2. نام برنامه را در کادر مختص به جستجو وارد کنید.
  3. روی بخش ذره‌بین کلیک کنید تا فرآیند جستجو آغاز شود.
  4. پس از رؤیت برنامه در صفحه مورد نظر، روی بخش دانلود کلیک کرده و مراحل نصب آن را دنبال کنید.

نکته: نه تنها برای پیدا کردن ایرپاد خود می‌توانید از این برنامه استفاده کنید، بلکه در زمان گم شدن گوشی یا آیپد خود هم می‌توانید از Find My iPhone کمک بگیرید. این برنامه در نهایت به ردیابی دستگاه گمشده شما روی نقشه محصولات اپل کمک خواهد کرد. اگرچه در این شرایط باید دستگاه شما به اینترنت وصل باشد تا مکان آن قابل ردیابی باشد.

آموزش پیدا کردن ایرپاد با کمک برنامه Find My iPhone

اگرچه روش‌های مختلفی برای پیدا کردن ایرپاد گمشده شما وجود دارند، اما شما به کمک برنامه Find My iPhone می‌توانید دستگاه خود را بیابید. به این منظور باید برنامه خود را اجرا کنید و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. در صفحه باز شده برنامه وارد بخش Devices شوید.
  2. در این بخش لیستی از دستگاه‌های لینک شده در اکانت iCloud خود را مشاهده خواهید کرد که باید با بررسی آن‌ها ایرپاد خود را انتخاب کنید.
  3. در ادامه می‌توانید گزینه Play Sound را انتخاب کنید تا صدای بلندی از ایرپاد شما پخش شود و به پیدا کردن آن کمک کند.
  4. در صورتی که بخواهید مکان ایرپاد گمشده را پیدا کنید، باید از قابلیت Directions کمک بگیرید. 
  5. در صورت انتخاب گزینه قبلی می‌توانید مسیر ایرپاد خود را ردیابی کنید. در چنین حالتی گزینه Near به معنای نزدیک شدن شما به ایرپاد است و گزینه Far به معنای دور شدن شما از هندزفری بلوتوثی مورد نظر خواهد بود.
  6. در صورتی که به مکان قرار گرفتن ایرپاد برسید، برنامه Find My iPhone شما عبارت Here را نمایش می‌دهد.

نکته: برای فعال کردن ویژگی Find My باید قبل از هر چیز وارد Settings گوشی خود شوید. سپس روی اسم خود کلیک کنید. در ادامه گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و آن را در حالت On قرار دهید.

تنظیم پیام هشدار برای ایرپاد

اگر از ایرپاد خود به‌صورت مکرر استفاده می‌کنید، ممکن است مدام جای آن را فراموش کنید یا حتی هنگام بیرون رفتن از منزل یادتان برود که آن را بردارید. در این حالت می‌توانید از قبل با انجام برخی تنظیمات، هشداری را برای دستگاه خود تنظیم کنید که خروجتان را بدون برداشتن ایرپاد به شما گوشزد کند. برای تنظیم این پیام هشدار باید مطابق با مراحل زیر پیش بروید:

نکات مهم برای پیدا کردن ایرپاد

برای اینکه بتوانید ایرپاد گم یا دزدیده شده خود را از طریق سرویس Find My iPhone پیدا کنید، باید به برخی نکات مهم توجه داشته باشید. شما در بعضی از شرایط خاص که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد نمی‌توانید دستگاه خود را بیابید. به همین منظور لازم است نکات زیر را به دقت مطالعه کنید:

جمع‌بندی

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران