دانلود سیب‌اپ
sibapp
۲۰ برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید
۲۰ برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید
معرفی برنامه

20 برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

  • ۰۳ دی ۱۴۰۱
  • 12142
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

دارندگان آیفون و آیپد، همواره این سردرگمی را دارند که از میان حدود ۲ میلیون برنامه موجود در اپ استور، کدام را به عنوان بهترین اپ های کاربردی آیفون انتخاب و استفاده کنند. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید، پیشنهاد می‌کنیم در این مقاله همراه ما باشید، تا بهترین و مهم‌‌ترین اپ های کاربردی آیفون را به شما معرفی کنیم. از میان اپلیکیشن‌های زیر، نام نرم افزارهای محبوب و معروفی چون واتس اپ، توییتر، اینستاگرام و لینکداین خالی است. زیرا این نوع اپلیکیشن‌ها شناخته شده هستند و در موضوع مقاله نمی‌گنجند.

معرفی مهم‌ ترین اپ های کاربردی آیفون

تمام اپلیکیشن‌های موجود در آی تونز استور یا اپ استور دارای دسته‌بندی کاربری هستند. بنابراین با آگاهی از نوع دسته یا سبک نرم افزار ، بهتر و راحت‌تر می‌توان اپلیکیشن مورد نظر را جستجو و روی گوشی هوشمند خود نصب کرد. هرچند حساسیت اپل به ورود کاربران به اپ استور و دسترسی آنان به اپل آی دی بسیار سخت گیرانه‌تر از گوگل پلی در اندروید است، همچنان این شبه برای کاربران وجود دارد که چه نرم افزاری، برای چه کاری مناسب تر خواهد بود. با این وصف به معرفی مهم‌ترین اپ‌های کاربردی آیفون می‌پردازیم.

۱.Timepage

Timepage برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته بندی: بهره‌وری

امتیاز: ۴٫۶

قیمت: رایگان همراه خرید درون برنامه‌ای

Timepage یکی از بهترین اپ‌های کاربردی آیفون و به‌طور انحصاری iOS است که در شاخه بهره‌وری به مدیریت زمان می‌پردازد. با نصب این اپلیکیشن به صورت رایگان، می‌توانید یک برنامه کامل و بدون نقص روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه برای خود تنظیم کنید. ویژگی‌های این اپلیکیشن شامل موارد زیر است.

۲.Microsoft Office

Microsoft Office برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته‌بندی: بهره‌وری

امتیاز: ۴٫۷

قیمت: رایگان + خرید درون برنامه‌ای

بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون که برای طیف گسترده‌ای از کاربران مناسب است، اپلیکیشن جامع Microsoft Office است که سه اپلیکیشن نام‌آشنا و قابل اعتماد ورد، اکسل و پاورپوینت را با هم در یک مجموعه‌ی واحد ارائه داده است. در کنار این سه اپلیکیشن بسیار کاربردی، قابلیت‌های دیگری نیز از جمله ساخت سریع PDF از تصاویر یا فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت، امضای PDF به کمک انگشت، کدخوان QR و تبدیل عکس به فایل ورد قابل ویرایش اضافه شده است. کاربران با اتصال اکانت خود به اشتراک مایکروسافت ۳۶۵ می‌توانند از ویژگی‌های خرید درون برنامه‌ای نیز بهره‌مند شوند.

با دانلود و نصب مایکروسافت آفیس می‌توانید به راحتی و به طور هم زمان، با همکاری افراد دیگر روی فایل‌های آفیس کار کنید. فهرستی از فایل‌های اکسل تهیه کنید، رزومه بسازید. یا اسلایدهای زیبا و جذاب با پاورپوینت بسازید و تمام فایل‌ها را در آیفون و آی‌پد یا فضای ابری ذخیره کنید.

۳.Adobe Scan

Adobe Scan برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته‌بندی: بهره وری

امتیاز: ۴٫۹

قیمت: رایگان + خرید درون برنامه‌ای با استفاده از اپلیکیشن Adobe Scan گوشی هوشمند خود را به ابزاری قدرتمند جهت اسکن کردن انواع فایل‌های متنی تبدیل کنید. همچنین فایل های ایجاد شده را در فرمت‌های PDF و JPEG  می‌توانید ذخیره کنید. این برنامه جزو بهترین اپ‌های کاربردی آیفون محسوب می‌شود. زیرا قابلیت اسکن هر نوع متنی از قبیل (رسید، یادداشت، اسناد، تصاویر، کارت ویزیت و وایت بورد) را دارد. مهم‌ترین ویژگی این برنامه، تازه‌سازی تصاویر اسکن شده قدیمی است. یعنی با ارتقاء کیفیت تصویر اسکن‌های قدیمی، تمام لکه‌ها و اشکالات موجود در تصاویر را از بین می‌برد. همچنین دارای قابلیت OCR است و به‌طور خودکار، متن را در عکس تشخیص می‌دهد.

۴.Speechify

Speechify برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته بندی: کتاب‌ها و منابع

امتیاز در اپ استور: ۴/۷

قیمت: رایگان همراه خرید درون برنامه ای

دوستداران کتاب با استفاده از اپلیکیشن Speechify می‌توانند روند مطالعه خود را سرعت ببخشند. کاری کهSpeechify  انجام می‌دهند تبدیل متن به صوت است. به این صورت که نرم افزار، متن مورد نظر را می‌خواند و آن را به یک کتاب صوتی تبدیل می‌کند. مزیت استفاده از این اپلیکیشن، صرفه‌جویی در زمان و افزایش تمرکز است. در واقع Speechify یک دستیار شخصی خوانش متن محسوب می‌شود، در حالی که کاربر ممکن است در حال آشپزی، رانندگی، ورزش یا فعالیت‌های دیگر باشد. در حال حاضر در Speechify، ۵۰ زبان زنده دنیا وجود دارد که متأسفانه از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.

۵.AirDroid

AirDroid برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته‌بندی: اخبار و مجلات

امتیاز: ۴٫۵

قیمت: رایگان

استفاده ازAirDroid  در تمام گوشی‌های اپل الزامی است. زیرا به وسیله این نرم افزار می‌توانید انواع فایل‌های موجود در آیفون و آی‌پد را به سیستم عامل‌های مختلف (ویندوز و اندروید، مک) انتقال دهید. سرعت انتقال فایل توسط این اپلیکیشن، ۲۰ مگابایت بر ثانیه بین پلتفرم‌های مختلف است. در صورتی که به اینترنت نیز دسترسی نداشته باشید، این امکان وجود دارد تا از طریق بلوتوث، فرآیند انتقال فایل‌ انجام شود.

۶.Adobe Lightroom

Adobe Lightroom برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته‌بندی: عکاسی

امتیاز: ۴٫۸

قیمت: رایگان + خرید درون برنامه‌ای

اپلیکیشن Adobe Lightroom یکی از نرم افزارهای زیرمجموعه شرکت محبوب ادوبی است که محیطی مانند فتوشاپ دارد. این برنامه یکی از مهمترین اپ های کاربردی آیفون برای ویرایش عکس محسوب می‌شود. ویژگی مهم این اپلیکیشن،‌ وجود ابزار رایگان و سهولت رابط کاربری است. Adobe Lightroom  برای تبدیل ساده ترین عکس‌ها به تصاویری مبهوت‌کننده و خارق العاده، بهترین افکت‌ها و امکانات را در اختیار کاربران قرار داده است. امکانات منحصر به فرد این نرم افزار به دور از هرگونه پیچیدگی به شرح زیر است.

۷.VivaVideo

VivaVideo برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته‌بندی: ویرایش ویدئو

امتیاز: ۴٫۸

قیمت: رایگان + خرید درون برنامه‌ای

VivaVideo خوش آوازه‌ترین ویرایشگر ویدئویی در گوشی‌های آیفون محسوب می‌شود. تعداد کاربرانی که از سراسر جهان از این نرم افزار برای خلق ویدئوهای جذاب و مفرح استفاده می‌کنند، بسیار است. مهمترین ویژگیVivaVideo ، ساخت و ویرایش ویدئو به آسان ترین شیوه ممکن و البته رایگان است. برای استفاده از نسخه پرومیوم نرم افزار، باید مبلغ ۱۰ دلار به صورت ماهانه پرداخت کنید تا واترمارک اپلیکیشن از روی ویدئوهای ساخته شده برداشته و با فرمت HD در تلفن هوشمند کاربر ذخیره شود. امکاناتVivaVideo به شرح زیر است.

۸.VLC

VLC برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته‌بندی: پخش‌کننده ویدئو

امتیاز: ۳٫۴

قیمت: رایگان

اپلیکیشن VLC یکی از بهترین اپ‌های کاربردی آیفون و آیپد محسوب می‌شود زیرا انواع فرمت‌های ویدئویی و صوتی را پشتیبانی می‌کند. نسخه موبایلی این نرم افزار کاملاً مشابه نسخه‌ دسکتاپ است و توسط آن می‌توانید انواع فایل های ویدئویی را به راحتی تماشا کنید. امکانات این اپلیکیشن شامل موارد زیر است.

۹.TV Time

TV Time برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته‌بندی: سرگرمی

امتیاز: ۴٫۷

قیمت: رایگان

دوست داران سینما، برای تماشای فیلم و سریال‌های محبوب، به نصب TV Time در گوشی هوشمند خود نیاز دارند. این نرم افزار یکی از بهترین اپ‌های کاربردی آیفون است که به مدیریت و مرتب‌سازی فهرست سریال و فیلم می‌پردازد. با استفاده از خدمات رایگان این برنامه، پروفایل شخصی خود را ساخته و فهرستی از سریال‌ها و فیلم‌های مورد علاقه ایجاد کنید. این فهرست به شما کمک می‌کند تا زمان اکران و پخش فصل‌های جدید از لیست مورد علاقه‌تان، فوراً به شما اعلام شود. امکان کامنت گذاری و اشتراک گذاری نظرات مخاطبان و امتیازدهی به سریال و فیلم‌ها نیز در TV Time وجود دارد.

۱۰.Castbox

Castbox برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته‌بندی: موسیقی و صدا

امتیاز: ۴٫۸

قیمت: رایگان

علاقه‌مندان به پادکست با نرم افزارهای مختلفی در این زمینه آشنا هستند، اما یکی از محبوب‌ترین اپ‌های کاربردی آیفون، اپلیکیشن Castbox است. طراحی رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار جذاب است و از سویی دارای بیش از ۹۵ میلیون محتوای صوتی شامل پادکست، کتاب صوتی، موج رادیویی، مدیتیشن از سراسر جهان (از جمله ایران) است. پیشنهاد پادکست براساس فهرست پادکست‌های مورد علاقه و موتور جستجوی قدرتمند، این اپلیکیشن را به راحت‌ترین، خوش‌نام‌ترین و جذاب ترین نرم افزار مدیریت و پخش پادکست تبدیل کرده است. ویژگی مهم دیگری که در Castbox وجود دارد، پشتیبانی از دستیارهای صوتی و هوشمند هوم پاد اپل و الکسا آمازون است.

۱۱.Spotify

Spotify برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته‌بندی: موسیقی و صدا

امتیاز: ۴٫۸

قیمت: رایگان

Spotify یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی آیفون و محبوب ترین استریم موسیقی، پادکست و ویدئو در جهان است. این برنامه مجموعه متنوع از حدود ۳۰ میلیون آهنگ و موزیک ویدئو در خود جای داده است و به تمام ویژگی‌های یک شبکه‌ی اجتماعی مجهز است. در Spotify از طریق معیارهای مختلفی (نام هنرمند، آلبوم، سبک، لیست پخش یا ناشر) می‌توان گوش و جست‌وجو کرد. ایجاد، ویرایش و اشتراک‌گذاری لیست‌های پخش موسیقی از امکانات این اپلیکیشن به شمار می‌رود.

۱۲.Shazam

Shazam برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته‌بندی: موسیقی و صدا

امتیاز: ۴٫۸

قیمت: رایگان

Shazam، یکی از اولین برنامه‌های iOS  برای گوش دادن به موسیقی و رادیو است. قابلیت مهم این نرم افزار (تشخیص صدا و موسیقی که از میکروفون دریافت می‌شود) است. این امر Shazam را به یکی از قدرتمندترین استریم‌های کاربردی موسیقی تبدیل کرده است. هنگامی که اطلاعاتی در مورد آهنگی که می‌شنوید، ندارید، می‌توانید با زدن روی دکمه Shazam، اطلاعات کامل آهنگ ( نام آهنگ، هنرمند، آلبوم، سال تولید و پخش و حتی اطلاعات مربوط به خرید) را مشاهده کنید. بنابراین Shazam را به عنوان مهم‌ترین استریم از میان اپ‌های کاربردی آیفون، حتماً روی گوشی خود نصب کنید.

۱۳.Mimo

Mimo برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته‌بندی: آموزش، برنامه نویسی

امتیاز: ۴٫۸

قیمت: رایگان + خرید درون برنامه‌ای

یادگیری برنامه نویسی برای مبتدیان همواره با نگرانی و دغدغه همراه بوده است. همچنین تسریع روند کدنویسی برای توسعه دهندگان زبان‌های برنامه نویسی نیز، چالش مهمی محسوب می‌شود. Mimo تمام این چالش‌ها و نگرانی‌ها را یک تنه از بین برده است. اگر به مثلث طلایی (گوشی هوشمند، اینترنت و برنامه های کاربردی) اعتماد دارید، لازم است برترین نرم افزارهای کاربردی و مورد نیاز خود را از میان میلیون‌ها نرم افزار دیگر شناخته و از آن استفاده کنید. از این طریق کمتر کسی به شرکت در کلاس‌های آموزشی نیاز پیدا می‌کند و صرفاً به صورت آنلاین و در راحت ترین روش‌های روز آموزشی به یادگیری انواع زبان های برنامه نویسی مشغول می‌شود.

Mimo اپلیکیشنی است که در این زمینه بهترین امکانات و متدهای آموزشی را برای کاربران مهیا کرده است. امکانات این نرم افزار شامل موارد زیر است.

۱۴.Duolingo

Duolingo برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته‌بندی: آموزش، زبان

امتیاز: ۴٫۷

قیمت: رایگان + خرید درون برنامه‌ای

امروزه به دلیل پیشرفت‌های متنوع فناوری و تحول جنس کسب و کارها و ترویج روش‌های آموزش آنلاین، یادگیری زبان‌های خارجی به یکی از نیازهای مهم جامعه تبدیل شده است. بی شک اپلیکیشن Duolingo کاربردی‌ترین اپلیکیشن آموزشی برای آیفون در حوزه زبان آموزی است. رابط کاربری جذاب، تمرینات و چالش‌های مفرح، اعلان‌های تقویت زبان و تمرینات روزانه،‌ امتیازدهی به کاربران و امکان اشتراک‌گذاری کاپ‌ها و جوایز میان لیست دوستان و پشتیبانی از ۳۵ زبان مختلف دنیا از جمله امکانات این نرم افزار فوق العاده هوشمند و قدرتمند است. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می‌توانید ۴ مهارت اصلی (خواندن، نوشتن، گوش دادن و مکالمه) را تقویت کنید. بنابراین تعلل نکرده و برترین نرم افزار زبان آموزی از میان اپ های کاربردی آیفون را روی گوشی خود نصب کنید.

۱۵.iTranslate 

iTranslate برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته‌بندی: آموزش، زبان

امتیاز: ۴٫۷

قیمت: رایگان + خرید درون برنامه‌ای

iTranslate یکی از بهترین برنامه‌های ترجمه‌ متن در اپ استور و از بهترین برنامه‌های کاربردی آیفون است. ارائه ترجمه در دو حالت آنلاین و آفلاین به هشت زبان پر استفاده (انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، پرتغالی و چینی) ویژگی مهم این نرم افزار محسوب می‌شود. همچنین امکان مکالمه‌ی صوتی توسط این برنامه نیز فراهم شده است. با انتخاب پرچم کشور مورد نظر و ارسال ویس به نرم افزار، می‌توانید به زبان‌های دیگر صحبت کنید. پشتیبانی از حدود ۵۰ زبان و ترجمه‌ی مکالمه کاربر روی نمایشگر گوشی به صورت آنلاین، ویژگی مختص این نرم افزار است.

۱۶.Messenger Lite

Messenger Lite برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته‌بندی: ارتباطات

امتیاز: ۴٫۷

قیمت: رایگان + خرید درون برنامه‌ای

اولین و مهم‌ترین اپ های کاربردی آیفون، پیام‌رسان‌ها هستند. این دسته از برنامه تنوع زیادی دارند اما یکی از محبوب‌ترین و ساده ترین پیام رسانه‌ای آیفون، Messenger Lite است. Messenger Lite برنامه‌ای به مراتب راحت‌تر و کارآمدتر از نسخه‌ی پیام‌رسان فیسبوک است و امکان اتصال به اینترنت‌های ضعیف را نیز دارد و از انواع نسخه‌های آیفون و iOS پشتیبانی می‌کند.

۱۷.Zoom

Zoom برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته‌بندی: ارتباطات

امتیاز: ۴٫۹

قیمت: رایگان + خرید درون برنامه‌ای

زوم برنامه ایست که در لیست جالب‌ترین برنامه‌های iOS قرار دارد. زیرا طی دوران کرونا به محبوبیت قابل توجهی دست یافت و به پدیده ای جدید میان برنامه‌های ارتباطی (تماس‌های ویدیویی) تبدیل شد. امکانات جدید و ارتباط سریع و بدون قطعی از جمله ویژگی‌های مهم این برنامه به شمار می‌رود.

۱۸.Dark Sky

Dark Sky برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته‌بندی:‌ هواشناسی

امتیاز:‌ ۴٫۹

قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای

Dark Sky علاوه بر ارائه اطلاعات معمولی پیش‌بینی آب و هوا، هشدارهای مربوط به آب و هوا را نیز پوشش می‌دهد. این برنامه قادر است آمار پیش‌بینی آب‌ و هوا تا هفت روز آینده را به کاربران نمایش دهد.

۱۹.Waze

Waze برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته‌بندی:‌ مسیریاب

امتیاز: ۴٫۸

قیمت: رایگان + خرید درون برنامه‌ای

اگر بگوییم Waze بهترین موقعیت‌یابی و ناوبر اجتماعی است، بیراه نگفته‌ایم. محتوایی که این نرم افزار به کاربران ارائه می‌دهد شامل (اطلاعات ترافیکی، هشدارهای جاده‌ای، داشتن پایگاه داده‌‌ای غنی از نقشه‌های به روز جغرافیایی) است. میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان هم اکنون از  Waze به صورت فعال استفاده می‌کنند و اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. Waze  به صورت مستمر هنگام رانندگی، کاربران را از طریق پاپ آپ‌ها در جریان سوانح و حوادث مختلفِ جاده‌‌ای قرار می‌دهد. نکته جالب این برنامه ارائه اطلاعات دقیق مربوط به ترافیک، تصادفات و حضور پلیس و دوربین‌های ترافیک به کاربران است.

۲۰.Any Do

Any Do برنامه کاربردی آیفون که حتماً باید نصب کنید

دسته‌بندی:‌ شخصی سازی

امتیاز: ۴٫۸

قیمت: رایگان + خرید درون برنامه‌ای

این روزها، برنامه ریزی و داشتن برنامه‌ی روزانه، از ضروریات گوشی‌های هوشمند به شماره می‌رود. AnyDo یکی از پر کاربردترین اپ‌های آیفون است زیرا کاربران را به انجام لیست وظایف خود تشویق می‌کند. برای این کار از ویژگی برجسته‌ی AnyDo Moment  در برنامه استفاده شده است تا لیست کارهای روزانه‌ خود را قبل از انجام بررسی کنید. طراحی زیبا و رابط کاربری خیره‌کننده، تشویق کاربران به انجام وظایف از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه است.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران