دانلود سیب‌اپ
sibapp
معرفی برنامه

بام؛ برنامه‌ای برای افتتاح حساب بانک ملی با آیفون

  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳
  • 101
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

شلوغی و ترافیک شهرها باعث شده تا انجام بسیاری از امور با دشواری‌های بسیاری همراه باشد. همین امر سبب شده تا استفاده از خدمات اینترنتی و آنلاین محبوبیتی روزافزون پیدا کنند. بانک ملی به منظور ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و راحتی بیشتر مشتریان خود، اقدام به طراحی و انتشار اپلیکیشن بام کرده است.
در این اپلیکیشن کاربران به بسیاری از خدمات بانکی مورد نیاز خود دسترسی دارند. یکی از این خدمات که توجه کاربران را به خود جلب کرده است، امکان افتتاح حساب به صورت آنلاین و غیر حضوری در بانک ملی است. این مطلب راهنما به معرفی خدمات اپلیکیشن بام، نحوه افتتاح حساب آنلاین در این برنامه و بهترین روش دانلود و نصب این اپلیکیشن روی گوشی‌های آیفون اختصاص دارد. تا پایان همراه ما باشید.

بانک ملی؛ بزرگ‌ترین بانک کشور

بانک ملی با تعداد بالای شعبه‌ها و مشتریان، یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کشور است. انجام برخی از کارهای دولتی تنها با استفاده از خدمات بانک ملی امکان‌پذیر است. همین امر سبب شده تا بسیاری از ایرانیان در این بانک حساب داشته باشند.

اپلیکیشن بام چیست؟

اپلیکیشن بام توسط بانک ملی ایران به منظور ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان خود عرضه شده است. در حقیقت کاربران با نصب این برنامه روی گوشی خود، می‌توانند یک شعبه کوچک بانکی برای خود داشته باشند تا بسیاری از اقدامات مالی و اعتباری مدنظر خود را به سادگی و در هر ساعتی از شبانه روز انجام دهند.
همین امر سبب شده تا دیگر نیازی نباشد مشتریان برای انجام بسیاری از کارها به شعب بانک مراجعه کنند. از مزایای استفاده از اپلیکیشن بام می‌توان به دسترسی به امکانات متنوع، افزایش امنیت (کاهش خطرات سرقت و جعل) و دسترسی آسان به خدمات مورد نیاز یاد کرد.

معرفی قابلیت‌های بام

با دانلود و نصب اپلیکیشن بام روی گوشی تلفن همراه، کاربران به امکانات و قابلیت‌های متنوعی دسترسی خواهند داشت. برخی از این امکانات عبارتند از:

نحوه افتتاح حساب آنلاین در بانک ملی بدون مراجعه به شعبه

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن بام، امکان افتتاح حساب در بانک ملی به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه است. در ادامه با نحوه افتتاح حساب آنلاین در بانک ملی بدون مراجعه به شعبه و از طریق اپلیکیشن بام آشنا خواهید شد.

شرایط افتتاح حساب در بانک ملی

قبل از این‌که به نحوه افتتاح حساب در بانک ملی به صورت آنلاین بپردازیم، باید ابتدا در خصوص شرایط افتتاح حساب آنلاین نکاتی را بیان کنیم. شرایط لازم برای افتتاح حساب عبارتند از:

مدارک لازم برای افتتاح حساب در بانک ملی

پس از آشنایی با شرایط افتتاح حساب، نوبت به بررسی مدارک لازم می‌رسد. برای افتتاح حساب در بانک ملی به مدارک زیر نیاز خواهید داشت:

همچنین توجه داشته باشید که افراد خارجی با داشتن مدارک زیر می‌توانند در بانک ملی حساب باز کنند:

مراحل افتتاح حساب آنلاین در بانک ملی

در ادامه با نحوه افتتاح حساب بانکی ملی به صورت آنلاین و بدون مراجعه به شعبه از طریق اپلیکیشن یا سامانه بام آشنا خواهید شد.

  1. برای افتتاح حساب آنلاین از طریق اپلیکیشن یا سامانه بام، ابتدا باید وارد این سامانه شوید. در صورتی که در این سامانه حساب کاربری ندارید، باید با استفاده از گزینه ثبت نام، برای خود حساب کاربری ایجاد کنید.
  2. پس از آن باید وارد حساب کاربری خود شده و گزینه عملیات حساب را انتخاب کنید.
  3. اکنون در فهرستی که برای شما باز می‌شود، گزینه افتتاح حساب را انتخاب کنید.
  4. گام بعدی انتخاب نوع حساب، شعبه و مبلغ اولیه است. پس از ثبت این موارد گزینه بررسی جهت افتتاح حساب را انتخاب کنید تا بانک فرایند تکمیل شود. این فرایند حدود یک ساعت طول خواهد کشید.
  5. پس از آن باید توافق‌نامه و متن تعهدنامه را مطالعه و با پذیرفتن مفاد آن، گزینه شروع افتتاح حساب را انتخاب کنید.
  6. در بخش بعدی باید اطلاعات هویتی مانند نام و نام خانوادگی (به فارسی و انگلیسی) شهر محل صدور شناسنامه، تحصیلات، شغل، وضعیت تاهل، تاریخ تولد و چند مورد دیگر را در بخش‌های مربوطه وارد کنید.
  7. پس از آن، در صفحه جدید باید کدپستی محل سکونت را وارد کنید. پس از آن اطلاعات وارد شده به شما نمایش داده می‌شود و در صورت اطمینان از درستی اطلاعات، آن‌ها را تایید کنید.
  8. مرحله بعدی، آخرین گام برای افتتاح حساب آنلاین محسوب می‌شود. در این بخش لازم است که اسکن یا تصویر مدارک شخصی خواسته‌شده را در اپلیکیشن یا سامانه آپلود کنید تا افتتاح حساب شما کامل شود.
  9. پس از بررسی مدارک توسط بانک و تایید آن‌ها، حساب شما در بانک ملی افتتاح خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن بام از سیب اپ

بسیاری از اپلیکیشن‌های ایرانی مورد نیاز کاربران گوشی‌های آیفون مانند اپلیکیشن بام در اپ استور وجود ندارد. همین امر سبب شده تا مشکلات متعددی برای این کاربران به وجود آید. اما کاربران گوشی‌های آیفون باید بدانند که می‌توانند با استفاده از استور سیب اپ به اپلیکیشن‌های ایرانی و حتی خارجی مورد نیاز خود به راحتی دسترسی داشته باشند.
برای دانلود و نصب اپلیکیشن بام روی آیفون و آیپد، باید استور سیب اپ را روی گوشی یا تبلت خود نصب و حساب کاربری خود را فعال کنید. پس از فعال شدن حساب کاربری با چند گام ساده می‌توانید همراه بام ملی را روی گوشی آیفون خود دانلود و نصب کنید. برای انجام این کار، مراحل زیر را طی کنید:

  1. در بخش جست‌وجوی استور سیب اپ که در بالای صفحه با علامت ذره‌بین مشخص شده، عبارت بام را تایپ کنید. اکنون می‌توانید اپلیکیشن بام را در میان نتایج جست‌وجو مشاهده کنید.
  2. روی اپلیکیشن کلیک کنید تا صفحه جدیدی برای شما باز شود.
  3. در این صفحه در کنار عکس اپلیکیشن، گزینه‌ای با نام دریافت وجود دارد. با انتخاب این گزینه اپلیکیشن بام روی گوشی شما نصب خواهد شد.

در اینجا لازم است به دو نکته اشاره کنیم. نکته اول اینکه روش دانلود سایر اپلیکیشن‌ها از طریق سیب اپ به همین صورت است و تنها باید به جای بام نام فارسی یا انگلیسی برنامه ایرانی یا خارجی مدنظر خود را در کادر جست‌وجو وارد کنید. دومین نکته این است که تمام برنامه‌های موجود در استور سیب اپ، توسط متخصصان این مجموعه به دقت بررسی شده‌اند تا هیچ‌گونه ویروس و بدافزاری در آن‌ها وجود نداشته باشد. به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت برنامه‌های مدنظر خود را از طریق این استور دانلود کنید.

جمع‌بندی

اپلیکیشن بام توسط بانک ملی به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان این بانک عرضه شده است. در این اپلیکیشن کاربران به امکانات متنوعی دسترسی دارند و می‌توانند بسیاری از اقدامات بانکی خود را با سهولت بیشتری انجام دهند. یکی از این قابلیت‌های این برنامه، امکان افتتاح حساب به صورت آنلاین در بانک ملی است که در این مطلب با نحوه آن آشنا شدید. شما می‌توانید برای دانلود و نصب اپلیکیشن بام به منظور دسترسی به خدمات یاد شده از استور معتبر سیب اپ استفاده کنید.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران