دانلود سیب‌اپ
sibapp
معرفی برنامه

برنامه‌های Adobe برای آیپد

  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
  • 687
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

شرکت بزرگ Adobe در کنفرانس Adobe MAX 2018 اعلام کرد که برای آیپد یک سری برنامه فوق‌العاده طراحی کرده است که شامل برنامه Photoshop و Project Gemini (برنامه طراحی) و همچنین Premiere Rush CC که اولین برنامه‌ی جامع برای ویرایش ویدئوهای شبکه‌های اجتماعی می‌شوند. این برنامه از حالا روی آیپد وجود دارند ولی نسخه‌ی اندروید آنها در سال 2019 به بازار معرفی خواهند شد. البته در این کنفرانس همچنین از  برنامه Project Aero هم پرداخته شد که ابزاری برای طراحی تجربه‌های واقعیت افزوده محسوب می‌شود. در ادامه به معرفی این برنامه‌ها خواهیم پرداخت.

برنامه  Photoshop CC

برنامه فتوشاپ با طراحی جدید و مدرنی ارائه شده که تلاش شده قدرت و دقت نسخه دسکتاپ آن را ارائه دهد. برنامه Photoshop CC روی آیپد به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌های PSD را باز کرده و روی آن ادیت انجام دهند. در واقع، در نسخه‌ی جدید فتوشاپ روی آیپد امکان بکارگیری ابزارهای استاندارد ادیت تصویر و همچنین پنل لایه‌های فتوشاپ وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از Creative Cloud کارهای خود را روی سیستم دسکتاپ خود به آیپدتان Sync کنید و از امکانات متنوع فتوشاپ جدید روی آیپد خود برای ادیت تصاویر استفاده کنید.

برنامه Project Gemini

این برنامه جدید برای تسریع‌سازی طراحی و رنگ‌آمیزی کارها در ابزارهای مختلف بکار گرفته می‌شود. پروژه جمینای در سال 2019 اول روی آیپد معرفی خواهد شد و از Brushهای وکتور و پیکسلی برای طراحی پیشتیبانی خواهد کرد. کاربران می‌توانند براش‌های موردعلاقه‌ی خود را در برنامه Photoshop CC مخصوص آیپد سینک کنند و استفاده کنند.

برنامه Premiere Rush CC

این برنامه برای ویدئوسازان آنلاین ساخته شده است به طوری که با Premiere Rush CC می‌توان ویدئوهای ضبط شده با دوربین، ابزارهای ادیت، رنگ‌ها، صدا و موشن گرافیک‌ها را با هم ترکیب کرد و روی پلتفرم‌های مانند اینستاگرام و یوتیوب براحتی منتشر کرد. با بکارگیری Premiere محتواسازها لازم ندارند که یک متخصص صدا و ویدئو باشند و می‌توانند براحتی ویدئوهای باکیفیت و حرفه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. با استفاده از Premiere Rush CC می‌توان از قدرت و امکانات پریمیر و افتر افکت به صورت همزمان روی آیپد بهره برد و همچنین از قالب‌های موشن گرافیک آماده در Adobe Stack هم استفاده کرد. با این برنامه می‌توان تنها با زدن یک دکمه صدا و موسیقی را نیز تنظیم نمود.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران