دانلود سیب‌اپ
sibapp
آموزش فعالسازی سیب اپ روی آی او اس ۱۸
آموزش فعالسازی سیب اپ روی آی او اس ۱۸
آموزش‌های کاربردی آیفون

نحوه فعال‌سازی سیب‌ اپ در iOS 18

  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
  • 144
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

بالاخره انتظارها به پایان رسید و حالا iOS 18 همراه با تمام امکانات جدید در دسترس کاربران قرار گرفته است. سیب اپ نیز مانند سال‌های گذشته، پیش از انتشار نسخه رسمی سیستم ‌عامل iOS، از سازگاری اپلیکیشن خود با iOS 18 اطمینان حاصل کرده تا کاربران بتوانند بدون هیچگونه مشکلی از قابلیت‌های بی‌نظیر این استور ایرانی استفاده کنند.

یکی از مهم‌ترین تغییرات نرم‌افزاری که اپل در iOS16 اضافه کرد و حالا در iOS 18 نیز شاهد آن هستیم، قابلیت Developer Mode است. این قابلیت یک حالت ویژه است که به توسعه‌دهندگان امکان دسترسی به ویژگی‌ها و ابزارهای پیشرفته‌ای را می‌دهد که برای تست و دیباگ برنامه‌های iOS استفاده می‌شوند. از طرفی با استفاده از Developer Mode کاربران می‌توانند از منابع شخص ثالث (Third-Party) مانند سیب اپ بدون نگرانی از امنیت دستگاه خود، اپلیکیشن و بازی نصب کنند. در واقع این لایه امنیتی جدید، پل ارتباطی جدیدی بین توسعه‌دهندگان و کاربران برای استفاده از اپلیکیشن‌ها است.

قابلیت Developer Mode به‌طور پیش‌فرض روی دستگاه‌های آیفون غیرفعال است. از همین رو برای نصب و راه‌اندازی سیب‌اپ روی دستگاه خود لازم است که ابتدا آن را فعال کنید. توجه داشته باشید که گزینه Developer Mode پس از نصب سیب ‌اپ روی دستگاه، قابل مشاهده خواهد بود.

مراحل فعال کردن دولوپر مود در سیب اپ

برای فعال کردن سیب اپ در iOS 17 ،iOS 16 و iOS 18، کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد Settings آیفون شوید.
  2. روی گزینه Privacy & Security کلیک کنید.
  3. در پایین صفحه گزینه Developer Mode را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.
  4. تیک مقابل Developer Mode را فعال کنید.
  5. در این مرحله پیامی ظاهر خواهد شد که از شما می‌خواهد دستگاه خود را دوباره راه‌اندازی کنید. روی گزینه‌ Restart کلیک کنید.
  6. پس از راه‌اندازی دوباره دستگاه، پیامی برای فعال‌سازی Developer Mode نشان داده می‌شود. در این مرحله روی گزینه Turn On کلیک کنید. در صورتیکه رمز عبور آیفون از شما خواسته شد، آن را وارد کنید.
  7. پس از راه‌اندازی دوباره دستگاه، پیامی برای فعال‌سازی Developer Mode نشان داده می‌شود. در این مرحله روی گزینه Turn On کلیک کنید. در صورتیکه رمز عبور آیفون از شما خواسته شد، آن را وارد کنید.

پس از طی کردن مراحل بالا، Developer Mode روی آیفون شما فعال می‌شود. حالا می‌توانید به‌ سادگی اپلیکیشن سیب ‌اپ را روی آیفون خود نصب کرده و از امکانات آن استفاده کنید. همچنین با مراجعه به سایت سیب اپ و کالکشن برنامه‌های iOS 18 می‌توانید آخرین نسخه اپلیکیشن‌های سازگار با iOS 18 را دریافت کرده و بدون هیچ مشکلی از به‌روزترین ورژن آن‌ها روی دستگاهتان استفاده کنید.

آموزش تصویری گام به گام فعالسازی سیب اپ در iOS 18

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران