دانلود سیب‌اپ
sibapp
آموزش‌های کاربردی آیفون

بهترین بازی‌های ترسناک برای آیفون؛ تجربه دلهره و هیجان

  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
  • 35
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

بازی‌های ترسناک را باید در میان محبوب‌ترین بازی‌هایی قرار داد که همیشه طرفداران بسیاری دارند. هر سال چندین شرکت فعال در حوزه ساخت بازی‌ها، اقدام به تولید و عرضه بازی‌های ترسناک متفاوتی می‌کنند. برخی از این بازی‌ها برای گوشی‌های تلفن همراه مانند آیفون و همچنین تبلت‌هایی مانند آیپد عرضه می‌شوند. در ادامه قصد داریم تا تعدادی از بهترین بازی های ترسناک برای آیفون را معرفی کنیم تا کار پیدا کردن بازی‌های ترسناک جذاب برای شما ساده‌تر شود. اگر به بازی‌های ترسناک علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید.

بازی‌های ترسناک برای آیفون

بازی‌های ترسناک به دلیل حس خطری که به کاربر منتقل می‌کنند و افزایش ترشح آدرنالین، میان بسیاری از افراد محبوبیت بالایی دارند. اما شاید یافتن بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های ترسناک برای آیفون اندکی سخت باشد. در ادامه با تعدادی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های ترسناک مناسب برای گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد آشنا خواهید شد.

1- بازی Year Walk

یکی از بازی های ترسناک برای آیفون، Year Walk نام دارد. این بازی که به موضوعاتی مانند سرنوشت، تقدیر و قدرت سنت اشاره دارد، از افسانه‌های سوئدی الهام گرفته شده است. رویکرد مینیمالیستی و فضای وهم‌آور این بازی سبب شده تا بسیاری از منتقدان و علاقه‌مندان به بازی‌های ترسناک این بازی را تحسین کنند. 

در بازی Year Walk کاربر نقش یک جوان را بازی می‌کند که به دنبال این است از آینده خود مطلع شود. او در شب سال نو قدم به جنگل‌های تاریک می‌گذارد و با موجوداتی عجیب و غریب روبه‌رو می‌شود. گیم‌پلی این بازی بر اساس کاوش، مشاهده و تعامل با محیط است و کاربر باید با حل معماهای متفاوت مراحل را پشت سر بگذارد تا بتواند اسرار دنیای بازی Year Walk را کشف کند. برای دانلود و نصب این بازی از بازی‌های آیفون رایگان می‌توانید از استور سیب اپ استفاده کنید.

2- مجموعه بازی‌های Five Nights At Freddy’s

مجموعه بازی‌های Five Nights At Freddy’s یکی دیگر از عناوینی است که باید آن را در لیست بازی‌های ترسناک برای آیفون قرار داد. فضای ترسناک، پرش‌های ناگهانی و داستان جذاب را باید از مهم‌ترین دلایل علاقه کاربران به این بازی دانست. در این بازی بازیکن نقش یک نگهبان شب را بازی می‌کند که باید در برابر حمله‌های شخصیت‌های شیطانی مقاومت کند و جان سالم به در ببرد.
اگر طرفدار بازی‌های ترسناک هستید، پیشنهاد می‌کنیم که بازی‌های این مجموعه را به ترتیب از طریق استورهای معتبری مانند سیب اپ دانلود و نصب کنید تا بتوانید با قرار گرفتن کامل در جریان بازی از آن لذت ببرید.

3- بازی Eyes

اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت و جذاب از بازی‌های ترسناک برای آیفون هستید، بازی Eyes می‌تواند گزینه‌ای مناسب محسوب شود. گیم‌پلی جذاب و متفاوت، تمرکز بیشتر روی ترس‌های روانشناختی، گرافیک مینیمالیستی و صداگذاری حرفه‌ای و بسیار زیبا باعث شده تا بسیاری از منتقدان این بازی را در لیست بهترین بازی‌های ترسناک آیفون قرار دهند. 

داستان بازی Eyes حول محور شخصیتی ناشناس قرار دارد. این شخصیت در محیطی تاریک و ناشناخته گیر کرده است و برای نجات خود، باید از این محیط خارج شود. صداهای عجیب و غریبی که در این محیط به گوش می‌رسد در کنار موجودات ترسناکی که او را تعقیب می‌کنند، از مهم‌ترین عوامل افزایش ترس و جذابیت این بازی محسوب می‌شوند. 

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این بازی امکان ساخت هیولاها با توجه به سلیقه کاربر است. یعنی کاربران می‌توانند از میان هیولاهای متنوع این بازی، هیولاهای ترسناک‌تر را انتخاب کنند و حتی هیولاهایی بسازند و به بازی اضافه کنند. در نظر داشته باشید که این بازی به صورت آفلاین است و این امر باعث شده تا آن را در لیست بهترین بازی‌های آفلاین آیفون در ژانر ترس و وحشت قرار دهیم.

4- بازی Into The Dead

بازی Into The Dead را باید یکی دیگر از بهترین بازی‌های ترسناک برای آیفون دانست. این بازی اکشن و ماجراجویی با تم زامبی، بازیکن را به دنیای آخرالزمانی می‌برد؛ جایی که زامبی‌ها بر دنیا حاکم شده‌اند. این بازی حول محور یک پدر قرار دارد که قصد دارد خانواده‌اش را از دست زامبی‌ها نجات دهد. او باید با پای پیاده و با استفاده از اسلحه‌های متفاوت از میان انبوهی از زامبی‌های ساکن در شهرهای ویرانه عبور کند.

از ویژگی‌هایی که باعث افزایش جذابیت این بازی شده‌اند، می‌توان به گیم‌پلی سریع و هیجان انگیز، وجود طیف متنوعی از سلاح، وجود محیط‌های متنوع، قابلیت ارتقا شخصیت‌ها و حالت‌های متفاوت بازی اشاره کرد. همچنین کنترل ساده شخصیت‌ها در کنار گرافیک جذاب باعث شده تا افراد از این بازی که در لیست بازی‌های رایگان آیفون قرار دارد، لذت بیشتری ببرند.

5- مجموعه بازی The Walking Dead

مجموعه بازی The Walking Dead بازی‌های ویدیویی ترسناکی هستند که از کمیک و سریال تلویزیونی با همین نام الهام گرفته شده‌اند. این بازی‌ها، کاربر را به دنیایی پسا آخرالزمانی می‌برد که در آن زامبی‌ها در تمام جهان وجود دارند. روایت داستانی قوی، شخصیت‌های پیچیده و جذاب، گرافیک زیبا، موسیقی متن جذاب و گزینه‌های متفاوت برای تصمیم‌گیری را که در ادامه داستان تاثیرگذار هستند، باید از مهم‌ترین ویژگی‌هایی دانست که سبب شده توجه کاربران به این بازی جلب شود. 

بر خلاف بسیاری دیگر از بازی‌های ترسناک که بیشتر روی حرکات ناگهانی زامبی‌ها و هیولاها تمرکز دارند، این بازی بیشتر روی خط داستانی و تصمیم‌گیری‌های کاربر تمرکز دارد و همین امر سبب شده تا بتوان از آن به عنوان یک بازی ترسناک جذاب و متفاوت یاد کرد.

6- بازی Limbo

بازی Limbo یکی دیگر از بازی‌های ترسناک برای آیفون است. این بازی با داشتن گرافیک سیاه و سفید مینیمال، گیم‌پلی چالش‌برانگیز و جذاب و طراحی هنری بی‌نظیر، تجربه‌ای متفاوت از بازی‌های ترسناک را برای گیمرها به همراه دارد. 

داستان بازی Limbo حول محور پسر بچه‌ای قرار دارد که در دنیایی تاریک و مرموز به دنبال خواهر گمشده‌اش است. در این دنیا موجودات عجیب و تله‌های مرگبار بسیاری وجود دارد که باعث شده‌اند جان پسر بچه همیشه در خطر باشد. بازیکن باید با استفاده از محیط اطراف و اشیایی که در این محیط وجود دارند، راه خود را در میان این خطرات به سمت جلو باز کند. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این بازی موسیقی متنی است که تنش و هیجان را در کاربران چندین برابر می‌کند.

7- مجموعه بازی‌های Granny

از مجموعه بازی‌های Granny می‌توان به عنوان یک مجموعه بازی جذاب نام برد که در لیست بهترین بازی‌های ترسناک برای آیفون قرار دارد. در این بازی، بازیکنان در خانه‌ای متروکه و قدیمی قرار دارند که توسط یک مادربزرگ ترسناک و دیوانه محافظت می‌شوند. این مادربزرگ شنوایی بسیار قدرتمندی دارد و به همین دلیل ایجاد هرگونه صدایی باعث می‌شود تا او به سمت شما کشیده شود. بازیکنان باید با دقت و ایجاد کمترین صدا از میان تله‌های موجود در خانه عبور و کلیدهای لازم برای فرار را پیدا کنند. 

این بازی بر اساس پنهان شدن، فرار و حل معما طراحی شده است. از ویژگی‌های مجموعه بازی‌های Granny می‌توان به جو ترسناک، گیم‌پلی چالش‌برانگیز، گرافیک سه بعدی جذاب، شخصیت‌های متنوع و وجود حالت‌های متفاوت در بازی اشاره کرد.

جمع‌بندی

بازی‌های ترسناک محبوبیت ویژه‌ای بین کاربران تلفن‌های هوشمند دارند. این بازی‌ها می‌توانند شما را به اوج هیجان برسانند و به خوبی سرگرمتان کنند. در این پست تعدادی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌‌های ترسناک برای آیفون را معرفی کردیم. در کنار عناوین ذکر شده در این مطلب، بازی‌های ترسناک دیگری نیز در استورهای معتبر وجود دارند. برای دانلود و نصب این بازی‌ها روی گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد می‌توانید از خدمات وب‌سایت معتبر سیب اپ بهره‌مند شوید و با ورود به این استور ایرانی، این بازی‌های ترسناک و هزاران بازی و اپلیکیشن دیگر را به سادگی دانلود کنید.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران