دانلود سیب‌اپ
sibapp
معرفی برنامه

هیجان انگیزترین بازی زامبی برای iOS

  • ۱۷ آذر ۱۴۰۱
  • 593
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

در چند سال اخیر بازی زامبی iOS در موبایل طرفداران زیادی پیدا کرده است. این بازی‌ در پلتفرم اندروید نیز پشتیبانی می‌شود. این بازی‌های پرهیجان برای مخاطبان خود تجربه‌های متفاوتی را به ارمغان می‌‌آورند. هر ساله نسخه‌های متنوعی از این بازی‌ها برای گوشی‌های آیفون منتشر می‌شود. تنوع بازی‌های زامبی در پلتفرم iOS باعث شده است تا انتخاب از میان گزینه‌های در دسترس تا حدی مشکل شود. اگر در جستجوی بهترین بازی‌های زامبی برای پلتفرم iOS هستید با ما همراه باشید. در ادامه قصد داریم به معرفی این بازی‌های پرهیجان بپردازیم.

معرفی بهترین‌های بازی زامبی iOS

بازی‌های زامبی به عنوان یکی از ترسناک ترین بازی‌های دیجیتال هستند. این سبک بازی‌ها بین افراد بسیار پرطرفدار هستند. بازی‌های زامبی برای کاربران خود تجربه ای ترسناک به ارمغان می‌آورند. این بازی پرهیجان را می‌توانید در پلتفرم iOS گوشی موبایل هم تجربه کنید. اگر از علاقه ‌مندان این بازی جذاب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

Unkilled

بازی Unkilled هیجان انگیزترین بازی زامبی برای iOS

یکی از انواع بازی زامبی iOS بازی Unkilled است. این بازی مهیج ژانری اکشن دارد. خالق بازی پرطرفدار Dead Trigger آن را طراحی کرده است. برای دوست‌داران سبک بازی‌های اکشن و تیراندازی موبایلی، Unkilled یک بازی محبوب و درجه یک است. ماجرای این بازی در مورد یک مؤسسه غیر نظامی با عنوان Wolf Pack است. در واقع، کاربران این بازی برای این مؤسسه کار می‌کنند. مأموریت شما به عنوان کاربر این بازی، ممانعت از انتشار ویروس در جهان است. اگر گوشی همراه شما آیفون است و به بازی‌های تیراندازی علاقه‌مندید، این بازی پرهیجان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

The Walking Zombie 2

بازی The Walking Zombie 2 هیجان انگیزترین بازی زامبی برای iOS

در The Walking Zombie 2 می‌توانید یک بازی جذاب و پرهیجان را تجربه کنید. در این بازی بخش داستانی آن نقش مهمی در سیر بازی دارد. به همین دلیل برای علاقه‌ مندان به روایت داستانی در بازی می‎‌تواند یک پیشنهاد عالی باشد. در طول داستان این بازی، کاربر با شخصیت‌های مختلفی برخورد می‌کند. توجه به دیالوگ‌های شکل گرفته بین این شخصیت‌ها بخش مهمی از بازی را تشکیل می‌دهد. برای شروع جنگ در این بازی سلاح اولیه هر گونه اشیای در دسترس شما است. با پیشرفت بازی و بالا رفتن امتیاز می‌توانید از یک سلاح واقعی برای جنگ با کاراکترهای مقابلتان استفاده کنید.

Last Day On Earth

بازی Last Day On Earth هیجان انگیزترین بازی زامبی برای iOS

یکی دیگر از انواع بازی‌ زامبی iOS، Last Day On Earth است. این بازی پرهیجان زامبی محور تداعی کننده جهان واقعی و آخرالزمان است. هجوم زامبی‌ها و چالش روبرو شدن با سایر بازماندگان آن‌ها ارکان اصلی این بازی هستند. در این بازی شما باید با ساخت پناهگاهی مقاوم در برابر این هجوم مقابله کنید. در روایت این بازی زامبی‌ها به اقامتگاه شما حمله می‌کنند. هر آنچه که به عنوان منابع در دسترس دارید در جریان این حمله مورد غارت قرار می‌گیرد. این بازی نیاز به تمرکز و هوش بالای کاربر دارد. چرا که زامبی‌ها یا دشمنان شما در هر موقعیتی از بازی در انتظار شما هستند. بنابراین، باید یک شکارچی باهوش باشید تا شکار آن‌ها نشوید.

The Walking Dead

بازی The Walking Dead هیجان انگیزترین بازی زامبی برای iOS

بازی پرهیجان  The Walking Deadبرگرفته از سریالی مشهوری به همین نام است. این بازی داستان محور است. موضوع اصلی داستان درباره شخصیتی به نام ” لی اورت” است. این کاراکتر به دلیل قتل دستگیر شده و ماشین حامل او در مسیر انتقال به زندان با زامبی‌ها درگیر می‌شود. در این درگیری شخصیت دیگر بازی با نام ” کلمنتان” وارد می‌شود. لی اورت برای نجات کلمنتان از زامبی‌ها عملیاتی برای دور کردن او از خطر انجام می‌دهد. با توجه به نوع این عملیات چند پایان در بازی ایجاد می‌شود. اگر علاقه‌مند به بازی‌های زامبی محور تک نفره هستید، حتماً این بازی را تجربه کنید.

Into the Dead 2

بازی Into the Dead 2 هیجان انگیزترین بازی زامبی برای iOS

از دیگر انواع بازی زامبی iOS می‌توان به بازی Into the Dead 2 اشاره کرد. از ویژگی‌های این بازی محوریت داستانی و گرافیک بالای آن است. این بازی ۶۰ مرحله دارد و به صورت رایگان منتشر شده. روایت داستانی این بازی در ارتباط با پیدا کردن خانواده خود از بین هزاران زامبی است. مقابله با زامبی‌های قوی که قصد نابود کردن شما را دارند موضوع اصلی فعالیت شما در این بازی است. در نسخه دوم بازی به سوی مرگ شما می‌توانید با استفاده از سلاح‌های قدرتمند و سایر ابزارهای موجود برای زنده ماندن و نجات خانواده خود تلاش کنید.

Dead Effect 2

بازی Into the Dead 2 هیجان انگیزترین بازی زامبی برای iOS

بازی Dead Effect 2 از جمله بازی‌های پلتفرم iOS است که کیفیت فوق‌العاده ای دارد. این بازی را می‌توان به عنوان بهترین بازی‌های زامبی محور برای موبایل معرفی کرد. Dead Effect 2 ژانری اکشن و علمی تخیلی دارد.

از ویژگی‌های شاخص این بازی می‌توان به گرافیک بالا، کیفیت صداگذاری ممتاز، صحنه‌های هجوم زامبی‌های ترسناک اشاره کرد. این ویژگی‌ها باعث شده است تا کاربر حین بازی تجربه ای از یک عملیات واقعی جنگ با زامبی‌ها را لمس کند.

Plants vs Zombies 2

بازی Plants vs Zombies 2 هیجان انگیزترین بازی زامبی برای iOS

بازی Plants vs Zombies 2 یا بازی زامبی و گیاهان یکی دیگر از بازی‌های محبوب گوشی‌های آیفون است. در این بازی خانه شما توسط زامبی‌ها مورد تهاجم قرار می‌گیرد. در مقابل شما برای دفاع از آن از گیاهان مختلف استفاده می‌کنید. در این بازی تسلیحاتی چون بمب گیلاس و بلوک‌ها و دیوار در اختیار شما قرار می‌گیرند. برای کاربرانی که به بازی‌های برج دفاعی علاقه‌مند هستند، این بازی یک پیشنهاد جذاب است. در بازی Plants vs Zombies قدرت تفکر شما نقش مهمی دارد. ضمن آن که باید از ترفندها و مهارت‌های خاصی برای نابودی زامبی‌ها استفاده کنید.

Dead Trigger 2

بازی Dead Trigger 2 هیجان انگیزترین بازی زامبی برای iOS

با دانلود بازی Dead Trigger 2 می‌توانید یک بازی اکشن مهیج را در پلتفرم iOS تجربه کنید. این بازی نیز روایت داستانی دارد. ویروس مرگبار زامبی‌ها و نابودی آن محور اصلی داستان این بازی است. ویروسی که جهان را فراگرفته است و اندکی تعلل می‌تواند منجر به فاجعه شود. شما در این بازی باید از انواع سلاح مرگبار و کشنده موجود برای مقابله با زامبی‌ها استفاده کنید. انتخاب‌های شما باید هوشمندانه باشد تا بتوانید دشمنان خود را به ورطه نابودی بکشانید.

Zombie Gunship Survival

بازی Zombie Gunship Survival هیجان انگیزترین بازی زامبی برای iOS

یکی از به روزترین بازی‌های زامبی محور بازی Zombie Gunship Survival است. در این بازی شما با استفاده از هواپیما باید زامبی‌ها را به کام مرگ بکشانید. امکان ساخت پایگاه، اعزام نیرو و سرباز و نیز سلاح‌های قدرتمند در این نسخه از بازی وجود دارد. این بازی گرافیک بالایی دارد.

Zombie Smasher

بازی Zombie Smasher هیجان انگیزترین بازی زامبی برای iOS

از نکات ویژه بازی Zombie Smasher طراحی فانتزی کاراکترهای زامبی آن است. علیرغم اینکه مبارزه و کشتن زامبی‌ها بسیار سخت و زمان‌بر به نظر می‌آید، در این بازی این هدف به آسانی انجام شدنی است. زامبی‌های بامزه این بازی به راحتی با یک انگشت له می‌شوند. در Zombie Smasher شما فقط باید روی نمایشگر ضربه بزنید. به این ترتیب، انگشت شما روی زامبی‌ها فرود آمده و آن‌ها را نابود می‌کند. با پیشرفت مراحل بازی، تعداد زامبی‌ها بیشتر می‌شود. این موضوع شما را با چالش‌های بیشتری روبرو می‌کند.

LifeAfter

بازی LifeAfter هیجان انگیزترین بازی زامبی برای iOS

از ویژگی‌های درخشان LifeAfter صحنه‌های سینمایی خیره کننده ابتدای بازی است. ویژگی شاخص دیگر این بازی طراحی شخصیت کاربر در بازی است. به این مفهوم که در ابتدای بازی باید شخصیت خود را به لحاظ جنسیت و سایر ویژگی‌ها به طور کامل طراحی کنید. چالش پیش روی شما در LifeAfter تلاش برای بقا است. در واقع، شما باید سعی کنید تا در دنیای نابود شده توسط زامبی‌ها به حیات خود ادامه دهید.

جمع‌بندی

بازی زامبی iOS به عنوان یکی از مهیج‌ترین بازی‌های اخیر گوشی‌های آیفون شناخته شده است. در نسخه‌های متنوع این بازی پرطرفدار انواع و اقسام نبردها در برابر این موجودات را تجربه خواهید کرد. گرافیک فوق‌العاده هر کدام از این بازی‌ها هیجان بی نظیر یک نبرد واقعی را در شما تداعی می‌کند. اگر عاشق بازی‌های پرتنش در پلتفرم iOS هستید، حتماً گزینه‌های معرفی شده در این مقاله را در اولویت خود قرار دهید.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران