دانلود سیب‌اپ
sibapp
دانلود آهنگ در آیفون
دانلود آهنگ در آیفون
آموزش‌های کاربردی آیفون

معرفی بهترین روش‌های دانلود آهنگ در آیفون

  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • 4614
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

گوشی‌های آیفون از محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم برخوردار هستند. اما تمام کسانی که با این گوشی‌ها کار کرده‌اند، می‌دانند که کار با آن‌ها نیاز به توجه به نکاتی دارد و آن‌قدرها هم ساده نیست. به‌عنوان مثال دانلود آهنگ در آیفون به سادگی گوشی‌های اندرویدی نیست و افراد باید از ترفندهای مختلف برای انجام این کار استفاده کنند. شاید شما هم در میان افرادی باشید که دوست دارید انواع آهنگ‌های مختلف را روی گوشی خود دانلود کنید و در زمان لازم و بدون نیاز به اینترنت به آن‌ها گوش کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب از بلاگ سیب اپ را تا انتها دنبال کنید تا با نکات بیشتری در خصوص دانلود آهنگ در آیفون آشنا شوید.

چرا نمی‌شود با گوشی آیفون آهنگ دانلود کرد؟

شاید شما هم در میان آن دسته افرادی باشید که با پاسخ سؤال چرا نمی‌شود با گوشی آیفون آهنگ دانلود کرد؟ آشنا نباشید. باید بگوییم که در سیستم‌عامل (iOS) که از آن روی گوشی‌های ایفون و تبلت‌های آیپد استفاده شده است، پوشه‌ای به نام (User File System) وجود ندارد. همین امر هم سبب شده که در این گوشی‌ها برای انتقال فایل از ابزارهای دیگری مانند (Dropbox) یا (iTunes) استفاده شود. پس شما نمی‌توانید به‌راحتی یک آهنگ را دانلود کنید. این امر برای بسیاری افراد قابل قبول نیست و آن‌ها به‌دنبال راه‌های دیگری برای دانلود آهنگ در آیفون می‌گردند. در ادامه این متن به برخی روش‌هایی اشاره خواهیم کرد که توسط آن‌ها می‌توانید کار دانلود آهنگ در آیفون را انجام دهید.

روش‌های دانلود آهنگ در آیفون

باید بدانید که برای دانلود آهنگ در آیفون نیاز به نصب برنامه‌‌های متفاوتی دارید. برخی از بهترین برنامه‌هایی را در ادامه معرفی خواهیم کرد که می‌توان با نصب آنها روی آیفون، آهنگ‌های متفاوتی را دانلود نمود.

1- برنامه اسپاتیفای

اسپاتیفای (Spotify Music) را باید یکی از شناخته‌شده‌ترین برنامه‌ها برای دانلود و گوش دادن به آهنگ در گوشی‌های متفاوت مانند آیفون دانست. این برنامه در حقیقت یک پخش کننده موسیقی است. در این برنامه آرشیو کاملی از بسیاری از آهنگ‌های مورد علاقه افراد مختلف وجود دارد. اما یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این برنامه برای آیفون قابلیت دانلود آهنگ و گوش دادن به آن در زمان عدم دسترسی به اینترنت و به صورت آفلاین است. برای این که بتوانید این قابلیت را در اسپاتیفای فعال کنید باید مراحل زیر را انجام دهید.

  1. برنامه اسپاتیفای را باز کنید.
  2. در قسمت سمت راست صفحه اصلی گزینه‌ای با نام (Available Offline) وجود دارد.
  3. با فعال کردن این گزینه رنگ آن به سبز تغییر خواهد کرد.

پس از آن آهنگ‌هایی که در این برنامه دانلود می‌کنید، در حافظه ذخیره خواهند شد و می‌توانید به‌صورت آفلاین به آن‌ها گوش کنید.

2- برنامه داکیومنت (Documents)

برنامه (Documents) را باید یک برنامه جذاب و کاربردی دیگر دانست که با استفاده از آن می‌توانید کار دانلود آهنگ در آیفون را به سادگی انجام دهید. لازم به ذکر است که با نصب این برنامه علاوه بر دانلود آهنگ، می‌توانید بسیاری دیگر از فایل‌ها را از طریق اینترنت دانلود و روی گوشی خود نگهداری کنید. این برنامه محیطی بسیار ساده و رابط کاربری مناسبی دارد و هر فردی تنها پس از چند دقیقه می‌تواند با آن به‌راحتی کار کند. در ادامه روش دانلود آهنگ در آیفون با استفاده از برنامه داکیومنت را با هم بررسی خواهیم کرد.

  1. برنامه داکیومنت را از طریق استورهای متفاوت مانند سیب اپ دانلود و نصب کنید.
  2. پس از اتمام مرحله نصب این برنامه را باز کنید و علامت قطب‌نما را که در پایین صفحه وجود دارد، انتخاب کنید.
  3. با انتخاب این گزینه وارد مرورگر خواهید شد.
  4. در صفحه مرورگری که باز شده نام آهنگ مورد علاقه خود را جستجو و آن را در اینترنت پیدا کنید.
  5. پس از آن به‌راحتی و مانند گوشی‌های اندرویدی می‌توانید گزینه دانلود را انتخاب کنید تا آهنگ مد نظر دانلود و روی گوشی آیفون شما ذخیره شود.

باید بدانید که دانلود آهنگ در آیفون از طریق برنامه داکیومنت تنها ویژگی جذاب این برنامه نیست. علاوه بر این مورد، شما می‌توانید آهنگ‌های دانلود شده خود را برای دیگران از طریق موارد مختلفی مانند شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و برخی برنامه‌های دیگر ارسال کنید.

3- برنامه (Apple Music)

روش دیگری که برای گوش کردن به موزیک به صورت آفلاین در گوشی‌های آیفون وجود دارد، استفاده از برنامه اپل موزیک است. در این برنامه مانند برنامه اسپاتیفای می‌توانید آهنگ‌های مد نظر خود را دانلود کنید تا در زمان عدم دسترسی به اینترنت نیز بتوانید به آن‌ها به راحتی گوشی دهید. البته باید بدانید که این آهنگ‌ها تنها در خود برنامه ذخیره می‌شوند و نمی‌توانید آن‌ها را برای افراد دیگر ارسال کنید. همچنین توجه داشته باشید که استفاده از این برنامه رایگان نیست و باید برای استفاده از آن هزینه اشتراک پرداخت کنید.

4- اپلیکیشن پاندورا

برنامه پاندورا (Pandora) را باید یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی برای دانلود آهنگ در آیفون دانست. این برنامه با قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذابی که دارد، طرفداران بسیاری کسب کرده است. این برنامه در سه نسخه رایگان، پریمیوم و پلاس عرضه شده و افراد با پرداخت هزینه به امکانات بیشتری دسترسی دارند. در این برنامه علاوه بر دسترسی به موزیک‌های مختلف و امکان دانلود آن‌ها، می‌توانید به پادکست‌های جذاب و متفاوتی هم دسترسی داشته باشید. 

البته این برنامه هم مانند اپل موزیک و اسپاتیفای آهنگ‌ها را تنها در خود اپلیکیشن دانلود می‌کند و خارج از این اپلیکیشن به موزیک‌های آن دسترسی نخواهید داشت. باید بدانید که اپلیکیشن پاندورا طرفداران بسیاری دارد و توانسته در اپ استور، امتیاز 4.8 را از 5 امتیاز کسب کند. همین امر نشان می‌دهد که این برنامه را می‌توان یک برنامه جذاب و کاربردی برای کاربران گوشی‌های آیفون دانست.

5- برنامه (SoundCloud)

از دیگر برنامه‌هایی که توسط آن می‌توان کار دانلود آهنگ در آیفون را انجام داد، اپلیکیشن (SoundCloud) است. در این برنامه برای دانلود آهنگ‌های مختلف نیاز به خریداری کردن نسخه‌های (Go) یا (Go+) دارید و در نسخه رایگان آن، امکان دانلود آهنگ برای کاربران وجود ندارد. یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این برنامه گوش دادن به موزیک، امکان گذاشتن کامنت در ثانیه‌های مختلف آهنگ است.

6- اپلیکیشن فایل هاب

برنامه دیگری که با نصب آن می‌توانید آهنگ‌های مد نظر خود را روی گوشی آیفون ذخیره و دانلود کنید، برنامه (File Hub) است. این برنامه عملکرد ساده و مناسبی دارد و افراد می‌توانند به‌راحتی با آن کار کنند. برای دانلود آهنگ در آیفون توسط فایل هاب تنها لازم است که مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا از یکی از استورهای معتبر برنامه فایل هاب را دانلود و نصب کنید.
  2. سپس برنامه را باز کنید.
  3. پس از آن به سراغ آهنگ مد نظر خود در سایت‌ها و سایر شبکه‌های اجتماعی متفاوت مانند تلگرام بروید.
  4. در محلی که فایل موسیقی مد نظر شما وجود دارد، گزینه (Share) را بزنید و برنامه فایل هاب را پیدا کنید.
  5. سپس با استفاده از گزینه (Copy To File Hub) می‌توانید آهنگ مد نظر خود را دانلود و در گوشی خود ذخیره کنید.

7- برنامه (iDownloader)

برنامه (iDownloader) را می‌توان یک برنامه قدرتمند و مناسب برای دانلود آهنگ در آیفون دانست. با استفاده از این برنامه افراد می‌توانند موزیک‌های مد نظر خود را به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دانلود و ذخیره کنند. البته این برنامه تنها آهنگ و موسیقی دانلود نمی‌کند و می‌توانید از آن برای دانلود سایر فایل‌ها مانند عکس و فیلم هم استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه و دانلود آهنگ‌های مختلف، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. برنامه (iDownloader) را دانلود و نصب کنید.
  2. لینک دانلود موسیقی را از طریق اینترنت پیدا و کپی (Copy) کنید و برنامه (iDownloader) را باز کنید.
  3. در قسمت مشخص شده لینک موسیقی یا سایر فایل‌های مد نظر خود را (Paste) کنید.
  4. در آخر با انتخاب گزینه تأیید، کار دانلود آن فایل شروع خواهد شد. پس از اتمام دانلود، می‌توانید آهنگ یا سایر فایل‌های انتخاب شده را در این برنامه مشاهده کنید.

8- برنامه‌های دیگر

باید بدانید که علاوه بر برنامه‌های معرفی شده در این مطلب، برنامه‌های بسیار دیگری مانند (Deezer) و (Google Music) وجود دارند که توسط آن‌ها می‌توان کار دانلود آهنگ‌های مختلف روی آیفون را انجام داد. اما این برنامه‌ها با توجه به ویژگی‌های جذاب، قدرت بالا و طرفداران بسیار انتخاب و به شما معرفی شدند. در صورتی که دوست دارید از برنامه‌های دیگر استفاده کنید، می‌توانید با جست‌وجوی نام آن برنامه در استورهای معتبر مانند سیب اپ، آن‌ها را پیدا، دانلود، نصب و از آن‌ها استفاده کنید.

جمع‌بندی

توجه داشته باشید که بهتر است کار دانلود و نصب برنامه‌های مختلف روی گوشی آیفون و تبلت آیپد را با استفاده از استورهای معتبر انجام دهید تا با مشکلاتی نظیر ویروسی شدن گوشی مواجه نشوید.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران