دانلود سیب‌اپ
sibapp
توسعه دهندگان

درآمدزایی برای توسعه‌دهندگان iOS از طریق فروش اپلیکیشن در سیب اپ

  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۳
  • 63
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

کسب درآمد از طریق فروش اپلیکیشن‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی توسعه‌دهندگان است. سیب اپ با فراهم کردن بستر مناسبی برای فروش اپلیکیشن‌ها در مارکت خود، این امکان را برای توسعه‌دهندگان ایجاد کرده تا به شیوه‌ای ساده‌تر و مطمئن‌تر به درآمدزایی برسند. در این مطلب، به بررسی سازوکار و مزایای درآمدزایی از طریق فروش اپلیکیشن در سیب اپ می‌پردازیم تا بتوانید تصمیم بهتری برای استفاده از این پلتفرم بگیرید. با همراه ما باشید.

سازوکار فروش اپلیکیشن از طریق سیب اپ

شما می‌توانید برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای یا پرداخت اصلی اپلیکیشن خود از سرویس پرداخت سیب اپ بهره ببرید و از طریق فروش برنامه خود در سیب اپ، درآمدزایی کنید. درصدی از مبلغ فروش ماهانه شما به سیب اپ تعلق می‌گیرد. سیب اپ در ازای این درصد، اپلیکیشن شما را به صورت دوره‌ای و رایگان در برنامه تبلیغاتی خود قرار می‌دهد. سیب اپ از مارکت iOS شناخت دارد و با توجه به ویژگی‌های اپلیکیشن، استراتژی تبلیغاتی طراحی می‌کند. استراتژی تبلیغاتی بهینه شده می‌تواند منجر به افزایش درآمد اپلیکیشن‌ شما شود.

پیاده‌سازی درگاه سیب اپ چگونه انجام می‌شود؟

پیاده‌سازی درگاه سیب اپ روی اپلیکیشن به کمک چند API انجام می‌شود. برای دریافت کالکشن APIها، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. چنانچه در هر کدام از مراحل پیاده‌سازی با مشکل مواجه شدید، با ایمیل پشتیبانی توسعه‌دهندگان سیب اپ به آدرس dev@sibapp.com در ارتباط باشید. همکاران متخصص ما در اسرع وقت، مشکل فنی شما را پیگیری می‌کنند و نتیجه نهایی را به شما اطلاع خواهند داد.

مزایای درآمدزایی از طریق فروش اپلیکیشن در سیب اپ

مزایای درآمدزایی از طریق فروش اپلیکیشن در سیب اپ عبارتند از:

اگر با خواندن این مطلب، تصمیم گرفتید که از طریق فروش اپلیکیشن در سیب اپ درآمدزایی کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید، به لینک راهنمای فروش اپلیکیشن مراجعه کنید.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران