دانلود سیب‌اپ
sibapp
پاسخ دادن پیام با ایرپاد
پاسخ دادن پیام با ایرپاد
آموزش‌های کاربردی آیفون

پاسخگویی به تلفن با ایرپاد و ایرپاد پرو

  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
  • 10835
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

افراد مختلف با داشتن ایرپاد و ایرپاد پرو می‌توانند به‌راحتی و بدون نیاز به درآوردن گوشی از جیب یا کیف خود، به تماس‌های تلفنی پاسخ دهند. شاید هنوز برخی افراد با روش جواب دادن تلفن با ایرپاد آشنایی کامل نداشته باشند و همین امر سبب شود تا نتوانند از این گجت فوق‌العاده، به شکلی مناسب استفاده کنند. به همین دلیل این مطلب از سیب اپ را به روش دادن جواب تلفن با ایرپاد اختصاص داده‌ایم. با ما تا انتها همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص کار کردن با ایرپاد به دست آورید.

روش پاسخ دادن تلفن با ایرپاد

دادن جواب تلفن با ایرپاد را باید کاری ساده و آسان دانست که تنها نیاز است در خصوص آن اندکی اطلاعات داشته باشید. به‌طور کلی زمانی که ایرپاد شما روشن و در گوشتان است، اگر تلفنتان زنگ بخورد و تماسی با شما گرفته شود، دستیار صوتی سیری شماره تماس و نام فرد تماس گیرنده را (در صورتی که شماره در گوشی شما ذخیره شده باشد) اعلام می‌کند. در این زمان برای دادن جواب تلفن با ایرپاد تنها کافی است که حسگر لمسی روی آن را یک بار فشار دهید. به همین سادگی به تماس خود جواب داده‌اید و می‌توانید مکالمه را شروع کنید.

روش رد کردن تماس دریافتی

شاید در زمان‌های مختلف و به دلایل متفاوت امکان دادن پاسخ به تماس دریافتی را نداشته باشید. در این زمان افراد معمولاً تماس دریافتی را رد یا ریجکت می‌کنند. برای رد کردن تماس دریافتی می‌توانید از ایرپاد خود استفاده کنید. تنها لازم است که بخش لمسی موجود روی آن را دو بار فشار دهید. این کار سبب خواهد شد که تماس رد شود. در صورتی که صندوق پست صوتی شما فعال باشد، فرد می‌تواند برای شما پیام صوتی بگذارد.

پاسخ دادن به پشت خطی

در صورتی که قابلیت پشت خطی را فعال کرده باشید، در زمان مکالمه، متوجه تماس‌های دریافتی دیگر خواهید شد. شاید در برخی مواقع قصد داشته باشید که به برخی از این تماس‌های پشت خطی پاسخ دهید. باید بدانید که برای دادن پاسخ به این گونه تماس‌ها هم می‌توانید از ایرپاد استفاده کنید. برای دادن جواب تلفن با ایرپاد به تماس‌های پشت خطی تنها لازم است که در زمان دریافت این‌گونه تماس‌ها حسگر لمسی ایرپاد یا ایرپاد پروی خود را یک بار فشار دهید. این کار سبب خواهد شد که تماس فعلی به حالت انتظار برود و بتوانید به تماس جدید پاسخ دهید.

برای بازگشت به تماس قبلی هم تنها لازم است که حسگر لمسی روی ایرپاد را یک بار فشار دهید. در صورتی که قصد دارید تماس فعلی خود را قطع کنید و به تماس دریافتی جدید پاسخ دهید، باید این حسگر لمسی را دو بار پشت سر هم فشار دهید.

نحوه گرفتن تماس با ایرپاد و ایرپاد پرو

در بخش‌های قبلی با نحوه دادن جواب تلفن با ایرپاد، رد کردن تماس و پاسخ به تماس پشت خطی آشنا شدید. اکنون بد نیست تا با روش گرفتن تماس با ایرپاد آشنا شوید. برای این که بتوانید با استفاده از ایرپاد، به مخاطب مد نظر خود زنگ بزنید، باید از دستیار صوتی سیری استفاده کنید. شما برای این کار باید ابتدا با گفتن عبارت (Hey Siri) آن را فعال کنید. پس از فعال شدن سیری باید کلمه (Call) و بلافاصله نام مخاطب مد نظر خود را بگویید. اکنون چند لحظه منتظر بمانید تا تماس برقرار شود. لازم به ذکر است که در تنظیمات (Airpods Pro) می‌توان با لمس حسگر موجود روی ایرپاد، سیری را فعال کرد و دیگر نیازی به گفتن عبارت هی سیری وجود ندارد.

نحوه قطع کردن تماس

پس از دادن جواب تلفن با ایرپاد و انجام مکالمه، باید تلفن را قطع کرد و تماس را به پایان رساند. برای انجام این کار هم می‌توانید از امکانات ایرپاد خود استفاده کنید. تنها لازم است که حسگر روی آن را یک بار لمس کنید تا تماس قطع شود.

جمع‌بندی

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران