دانلود سیب‌اپ
sibapp
دانلود ویدیو از یوتوب
دانلود ویدیو از یوتوب
آموزش‌های کاربردی آیفون

روش های آسان دانلود از یوتیوب با آیفون

  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲
  • 4988
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

یوتیوب یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب جهان به شمار می‌رود که کاربران انواع ویدیوها را در آن به اشتراک می‌گذارند. دانلود از یوتیوب با آیفون امکان ذخیره ویدیوهای مورد علاقه را فراهم می‌کند. در این راه اپلیکیشن‌های مختلفی به دارندگان آیفون یا آیپد کمک می‌کنند تا کار دانلود ویدیو از یوتیوب به سهولت انجام شود. در این مطلب از وبلاگ سیب اپ به ساده‌ترین روش‌های دانلود از یوتیوب می‌پردازیم.

1- برنامه (Documents by Readdle)

برنامه (Documents by Readdle) یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌هایی است که برای دانلود از یوتیوب با آیفون مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برنامه به شما کمک می‌کند تا مدیریت فایل‌های مختلف را بر عهده بگیرید. این برنامه در میان انبوهی از وظایفی که بر عهده دارد، دانلود از یوتیوب با ایفون را هم آسان می‌کند. بهترین مسیری که برای دانلود فایل‌های ویدیویی از یوتیوب انتخاب کرده، اتصال به آیکلود است. به این ترتیب، کاربران آیفون و آیپد می‌توانند ویدیوهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و از برنامه (Documents by Readdle) به‌عنوان دانلود منیجری بهره‌مند شوند که محل ذخیره فایل‌ها را (iCloud) قرار داده است.

2- نرم‌افزار دانلودر یوتیوب (+YouTube)

دانلودر یوتیوب (+YouTube) برنامه پرطرفدار دیگری است که کاربران می‌توانند برای دانلود از یوتیوب با آیفون از آن استفاده کنند. شما با نصب این برنامه، وارد کردن لینک و تعیین کیفیت ویدیو می‌توانید کار دانلود را از یوتیوب به راحتی انجام دهید.

3- برنامه دانلود از یوتیوب با آیفون (Tubemate)

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌هایی که برای دانلود از یوتیوب با آیفون وجود دارد، (Tubemate) است. این برنامه امکان جستجوی ویدیوهای مورد نظر را برای شما فراهم می‌کند. بعد از اینکه کیفیت و فرمت ویدیو را تعیین کردید، می‌توانید روی دکمه دانلود کلیک کنید تا ویدیو برای شما دانلود شود.

4- برنامه (Total Files)

برنامه (Total Files) نوعی دانلودر و فایل منیجر است که به کاربران آیفون و آیپد اجازه می‌دهد تا فایل‌های ویدیویی یوتیوب را دانلود کرده و مدیریت کنند. این در حالی است که ذخیره فایل‌های ویدیویی در آیکلود انجام می‌شود. در نتیجه این برنامه به سازمان‌دهی فایل‌های آیکلود هم کمک می‌کند.

5- برنامه دانلود ویدیو از یوتیوب (x2download)

برنامه دیگری که برای دانلود ویدیو از یوتیوب کاربرد دارد، برنامه (x2download) است. این برنامه یکی از نرم‌افزارهایی به حساب می‌آید که کار دانلود ویدیو از یوتیوب را برای کاربران آیفون آسان کرده است. اگر شما هم علاقه دارید که ویدیوهای مورد نظر خود را به آسانی مشاهده کنید، بدون اینکه لزوماً به اینترنت متصل باشید، برنامه (X2Download App Music Downloader) کار شما را آسان خواهد کرد. کافی است که جستجو در برنامه را بر اساس نام فیلم، خواننده یا آلبوم انجام دهید، کیفیت ویدیو را تعیین کرده و دانلود را پیگیری کنید.

6- برنامه (iDownloader Pro)

برنامه (iDownloader Pro) یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اپل است که کار دانلود فایل‌های مختلف از جمله ویدیوهای یوتیوب با آیفون را آسان می‌کند. برنامه (iDownloader Pro) نرم‌افزار قدرتمندی است که امکان دانلود همزمان 50 فایل را مهیا ساخته و در صورت توقف دانلود فایل به دلایل مختلف مانند قطع اینترنت، مدیریت این فایل‌ها را با کیفیت بالا انجام خواهد داد. در نتیجه کاربر می‌تواند در صورت رفع مشکل، دانلود فایل را ادامه دهد.

7- برنامه (Download Pro)

برنامه (Download Pro) یکی از قدرتمندترین برنامه‌های مدیریت دانلود مبتنی بر سیستم‌عامل (iOS) به حساب می‌آید که برای دانلود از یوتیوب با آیفون هم کاربرد قابل توجهی دارد. نکته مثبت این برنامه پشتیبانی از تمام اپلیکیشن‌هایی است که تصویر، فایل متنی، عکس و ویدیو به اشتراک می‌گذارند. علاوه‌بر این، سرعت بالایی در دانلود فایل‌ها دارد. البته مدیریت فایل‌ها در آیکلود بخشی دیگر از وظایف این برنامه است که نباید اهمیت آن را نادیده گرفت. آنچه اهمیت دارد این است که سازگاری دانلود پرو با iOS امکان مشاهده ویدیو و تصاویر در آیفون، آیپد و مک‌بوک را فراهم آورده است.

8- رسیور (Receiver)، قدرتمندترین دانلود منیجر (iOS)

رسیور یکی از برنامه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل (iOS) است. شما می‌توانید با نصب (Receiver) علاوه‌بر دانلود ویدیو از یوتیوب با آیفون یا آیپد، مدیریت فایل‌های دانلود شده را به سهولت بیشتری نسبت به نرم‌افزارهای مشابه انجام دهید.

رسیور به شما این امکان را می‌دهد که زمان شروع و پایان دانلود ویدیو را تعیین کنید. سپس فایل‌های دانلود شده را از دستگاه به آیتونز منتقل کنید. در ضمن، برای ارتقای امنیت فایل‌ها، روی فایل مورد نظر رمز عبور بگذارید.

جمع‌بندی

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران