دانلود سیب‌اپ
sibapp
بازی برای کودکان
بازی برای کودکان
معرفی برنامه

لیست بازی های کودکانه آیفون؛ 20 بازی‌ پردانلود

  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
  • 2632
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

کودکان یکی از مهم‌ترین گروه بازیکنان بازی‌های ویدیویی آنلاین و آفلاین به حساب می‌آیند. فهرست طویلی برای بازی های کودکانه آیفون وجود دارد اما آنچه به شما کمک می‌کند که بهترین بازی‌ها را انتخاب کنید، مواردی هستند که به‌عنوان بازی‌های پردانلود شناخته می‌شوند. در این مطلب از سیب‌اپ به معرفی بازی‌های پرطرفدار و با بالاترین میزان دانلود می‌پردازیم.

1- بازی (Toca Life Vacation)

یکی از بازی های کودکانه آیفون، Toca Life: Vacation نام دارد. بازی «زندگی توکا: تعطیلات» با ژانر آموزشی توسط استودیویی با همین نام توسعه یافته است. این بازی میلیون‌ها بار دانلود شده و علت اصلی آن هم مسیر داستانی منحصربه‌فرد و جذاب برای کودکان است.

کودک شما می‌تواند 34 شخصیت مختلف را در 4 مکان گوناگون برای بازی امتحان کند. این اوضاع به او اجازه می‌دهد که جزیره‌های رمزآلود را هنگام بازی کشف کند. نکات مهمی که باید در نظر بگیرید، رایگان بودن بازی و عدم نیاز به پرداخت درون‌برنامه‌ای برای استفاده از قابلیت‌های مختلف هستند. در ضمن، هیچ نوع تبلیغی در بازی پخش نمی‌شود.

 2- بازی (Toca Life Farm)

یکی از بازی های کودکانه ایفون که جذابیت‌های بسیاری برای کودکان دارد، با نام Toca Life: Farm در اپ استورهای مختلف مثل سیب‌اپ قابل دانلود است. در این بازی که گرافیک جذاب برای کودکان دارد، کودک شما نقش یک کشاورز را بازی می‌کند و مسئولیت کاشت و پرورش گیاهان مختلف را بر عهده دارد. در این بازی کودک شما زندگی روستایی را تجربه می‌کند و علاوه‌بر کشاورزی به کار‌هایی از جمله شیر دوشیدن، جمع‌آوری تخم‌مرغ‌ها و علوفه دادن به حیوانات مشغول است.

کودکان می‌توانند برای 29 شخصیت انسانی و همچنین حیوانات در چهار مکان انبار، خانه، زمین و فروشگاه داستان‌پردازی کنند. آنها غذا دادن به حیوانات و تمیز کردن منزل کشاورز، اسطبل، طویله و لانه ماکیان را در کنار راندن تراکتور تجربه می‌کنند.

3- بازی (Sago Mini Road Trip 2)

بازی Sago Mini Road Trip 2 یکی از مهیج‌ترین بازی‌های کودکانه آیفون برای رده سنی 2 تا 5 سال است. کودکان در Sago Mini Road Trip 2 رانندگی بیش از 10 مدل ماشین‌ را در 6 مسیر مختلف امتحان می‌کنند. گرافیک جذاب با رنگ‌های شاد و متنوع باعث می‌شود که کودکان از عدم محدودیت زمانی بازی استفاده کرده و ساعت‌ها با آن سرگرم باشند. اگرچه رایگان بودن دانلود برنامه و بی‌نیازی از پرداخت درون‌برنامه‌ای نکات مثبتی برای والدین به حساب می‌آیند.

4- بازی (Forestry)

یکی از بهترین بازی های کودکانه آیفون در سال 2023 بازی Forestry است که به کودکان محیطی فراتر از منزل را نشان می‌دهد. کودکان می‌توانند داستان بازی را در 17 مکان مختلف تجربه کنند. این بازی به‌صورت آنلاین و بدون پرداخت هزینه دانلود و پرداخت درون‌برنامه‌ای در دسترس است. همچنین این بازی از 8 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند.

5- بازی (Lego Duplo World)

لگو یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی است که میان کودکان و بزرگسالان طرفداران بسیاری دارد. همین امر باعث شده که بازی Lego Duplo World در میان کودکان پیش‌دبستانی محبوبیت خاصی داشته باشد. به نحوی که این بازی را به‌عنوان پردانلودترین بازی آیفون و آیپد بشناسند.

نکته مثبتی که درباره این بازی وجود دارد، وجود الگوهای لگوسازی است که کودکان با پیروی و اجرای آنها توانسته‌اند مهارت‌های مختلفی یاد بگیرند و استدلال منطقی خود را تقویت کنند. البته نباید فراموش کرد که این بازی پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای دارد و کاملاً رایگان به حساب نمی‌آید.

6- بازی  (Crayola Create and Play+)

اگر می‌خواهید کودک شما با بازی و سرگرمی رنگ‌ها را یاد بگیرد، بازی  (Crayola Create and Play+) یکی از جذاب‌ترین بازی های کودکانه ایفون در سال 2023 است که برای یادگیری انجام رنگ‌ها کاربرد دارد.

در این بازی کودکان به کارهایی مانند رنگ‌آمیزی صفحات، مراقبت از موجودات و گیاهان درون بازی، انجام بازی‌‌های آموزشی و حل کردن پازل‌‌های مختلف مشغول خواهند شد. شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که با اشتراک در Apple Arcade می‌توان این بازی را به‌طور کامل تجربه کرد.

7- بازی (Cut the Rope)

بازی طناب را ببر یکی از بازی های کودکانه ایفون است که بر اساس اصول فیزیک با حضور موجود مهربان، کودکان را به چالش‌های گوناگون دعوت می‌کند. کودکان باید سعی کنند در هر مرحله با بریدن طناب به هیولای مهربان بازی و دوستانش آبنبات‌های خوشمزه بدهند.

جالب است بدانید که بازی «طناب را ببر» به کودکان یاد می‌دهد که پیش از اجرای هر تصمیمی مانند بریدن طناب باید دقیق فکر کنند. البته در صورتی که تصمیم نادرستی بگیرند، جریمه نمی‌شوند تا به این ترتیب از بازی کردن لذت ببرند و ناامید نشوند. این امکان برای کودکان وجود دارد که هر مرحله را چند دفعه تکرار کنند تا در آن به هیولای مهربان بازی به اندازه کافی آبنبات بدهند.

8- بازی (Sonic Racing)

سونیک یکی از بازی‎های سرگرم‌کننده قدیمی به حساب می‌آید. از اوایل دهه 1990 و همان زمان که کودکان از دستگاه بازی سونی، آتاری و سگا استفاده می‌کردند تا اکنون، مسابقه سونیک یکی از بازی‌های کودکان آیفون به شمار می‌رود. در این بازی باید از تله‌های مسیر مسابقه دور بود تا مسابقه با موفقیت به پایان برسد.

9- بازی (Candy Crush Saga)

(Candy Crush) یکی از بازی‌هایی به حساب می‌آید که گرافیک اچ‌دی رنگارنگ و شیوه پازلی متفاوت از بازی‌های دیگر دارد. کودکان باید در این بازی آبنبات‌های هم‌رنگ را با سرعت بالا در کنار هم چیده و امتیاز به دست آورند. این بازی با بیش از 1000 مرحله بازیکنان سنین مختلف را برای ساعت‌های طولانی سرگرم می‌کند. به خصوص که امکان رقابت با سایر بازیکنان در سراسر جهان هم وجود دارد.

10- بازی (Toca Hair Salon 2)

در بازی Toca Hair Salon 2 ابزار آرایشگری در اختیار کودکان قرار داده می‌شود. آنها می‌توانند یکی از 6 شخصیت‌ موجود را انتخاب کرده و با استفاده از قیچی، شانه، سشوار و سایر لوازم آرایشگری شخصیت‌ها را آرایش کنند. در نهایت امکان شستشو و تمیز کردن سر شخصیت هم وجود دارند. آنچه باعث جذابیت این بازی شده، ظاهر طبیعی موها و البته تجهیزات آرایشگری هستند که در اختیار کودکان هنگام انجام این بازی جذاب وجود دارند.

11- بازی (Spire Blast)

بازی (Spire Blast) یکی از بازی‌های کودکانه آیفون است که به‌صورت پازلی بوده و کودکان باید در آن، برج‌های پیش روی خود را تخریب کنند. بلوک‌های رنگی در ساخت این برج‌ها به کار رفته و کودکان با کنار هم قرار دادن بلوک‌های رنگی مشابه برج‌ها را از بین می‌برند. این داستانی است که در بازی (Candy Crush) هم اتفاق می‌افتد. جذابیت داستان آنجاست که تخریب برج‌ها با افزایش میزان امتیازها همراه است.

12- بازی (Build a truck)

در بازی  (Build A Truck)، کودک شما با در اختیار داشتن یک کامیون که بر اساس سلیقه و معیارهای مورد نظر خود ساخته، می‌تواند مسیرهای زیبایی مانند جنگل، ساحل و مناطق برفی کوهستان‌ها را هنگام مسابقه رانندگی کند.

13- بازی (The Escapists 2: Pocket Breakout)

یکی از بازی‌های اکشن و جذاب برای کودکان، نسخه دوم فراری‌هاست که با نام (Pocket Breakout) هم شناخته می‌شود. این بازی مانند سایر بازی‌های کودکانه آیفون گرافیک جذابی دارد و داستان آن به این صورت است که یک گروه در حال فرار هستند و کودک شما نقش شخصیت اصلی داستان را بازی می‌کند. کودکان با ایفای نقش شخصیت‌های اصلی داستان و استفاده از سلاح‌های گوناگون، دوستان خود را از مخمصه نجات داده و فرار موفقیت‌آمیزی خواهند داشت.

14- بازی (Fruit Ninja)

بازی فروت نینجا یکی از بازی‌های توسعه‌یافته توسط استودیو (Halfbrick Studios) است که در آن امکان بازی با بازیکنان در سراسر جهان وجود دارد. در این بازی میوه‌ها کاراکترهای اصلی بازی به حساب می‌آیند و کودکان با شمشیرهایی که در اختیار دارند باید به برش زدن میوه‌ها بپردازند.

15- بازی (Crossy Road)

بازی (Crossy Road) یکی از بازی‌های هیجان‌انگیز است که اجازه رانندگی در جاده‌های شلوغ و خطرناک را برای کودک شما فراهم می‌کند.

16- بازی (Artie’s Magic Pencil)

کودکان در این بازی باید به نقاشی قسمت‌هایی از صحنه‌های بازی بپردازند که توسط هیولاهای داستان از بین رفته‌. باید توجه کنید که تصویرهای به کار رفته در بازی کودکانه است و بیش از 25 طرح در این بازی وجود دارند. انجام این بازی برای سن 3 تا 6 سال مناسب بوده و به خلاقیت کودکان کمک می‌کنند.

17- بازی (Baby Sign and Sing)

بازی (Baby Sign and Sing) مناسب کودکان حداقل 4 ساله است. در آن چند شخصیت بامزه حضور دارند و با 10 آهنگ شاد باعث سرگرمی کودکان خواهند شد.

18- بازی (A Parcel of Courage)

بازی (A Parcel of Courage) یکی از بهترین روش‌هایی است که والدین می‌توانند با آن عددها و رنگ‌ها را به کودکان 4 تا 7 ساله خود بیاموزند. دو روش آموزشی (Montessori) و (Shichida) در این بازی قابل استفاده هستند تا کودکان با کمک آنها اعداد و حروف را یاد بگیرند.

19- بازی (Peek-a-zoo)

کودکان در این بازی می‌توانند گونه‌های مختلف حیوانات، ویژگی‌ها، غذاهای مورد علاقه، صداها، احساسات و عواطف آنها را بشناسند. به این ترتیب علاوه‌بر آشنایی با ابعاد مختلف زندگی حیوانات، مدت زمان زیادی را سرگرم شوند.

20- بازی (Angry Birds)

بازی پرندگان عصبانی یکی از بازی های کودکانه ایفون است که در حدود یک دهه پیش میان کاربرانی با سنین مختلف و به ویژه کودکان، طرفداران بسیاری را به دست آورد. اکنون که در سال 2023 قرار داریم، بازی (Angry Birds) را می‌توان به‌عنوان یکی از بازی‌های کودکانه آیفون معرفی کرد. البته باید توجه کنید که این بازی نسخه‌های مختلفی دارد و نصب هر کدام کودک شما را با داستان‌های متفاوتی روبه‌رو می‌کند.

جمع‌بندی

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران