دانلود سیب‌اپ
sibapp
بازی بزرگسالان
بازی بزرگسالان
معرفی برنامه

معرفی بهترین بازی های آیفون برای بزرگسالان

  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
  • 3516
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

بازی‌ها به قدری جذاب شده‌اند که دیگر سن و سال به عنوان فاکتوری در بازی کردن به حساب نمی‌آید و بسیاری از بزرگسالان هم این روزها دوست دارند در اوقات فراغت خود بازی کنند. این روزها تنوع بازی‌های مناسب برای گوشی‌های تلفن همراه هوشمند مانند آیفون آن‌قدر بالاست که حتی بزرگسالان هم در انتخاب بازی مناسب و جذاب برای خود با سردرگمی‌هایی مواجه می‌شوند. همین امر سبب شده تا این مطلب از سیب اپ را به معرفی بهترین بازی های ایفون برای بزرگسالان اختصاص دهیم. با ما تا انتها همراه باشید تا با چند بازی جذاب آشنا شوید.

آشنایی با بهترین بازی های ایفون برای بزرگسالان

بزرگسالان هم دوست دارند تا زمانی از اوقات فراغت خود را به بازی بپردازند. بازی‌های بسیار جذاب و متفاوتی برای گوشی‌های آیفون در استورهای معتبر وجود دارند. برخی از این بازی‌ها آن‌قدر معروف و محبوب هستند که اگر آن‌ها را دانلود و نصب نکرده باشید، حداقل نام آن‌ها را چندین بار شنیده‌اید و برخی از آن‌ها از شهرت کمتری برخوردار هستند. در ادامه تعدادی از بهترین بازی های آیفون برای بزرگسالان را با هم بررسی خواهیم کرد:

1- بازی (Asphalt 8: Airborne)

بازی‌ها در سبک‌های مختلفی ساخته می‌شوند. یکی از محبوب‌ترین نوع آن‌ها، بازی‌های اتومبیل‌رانی و مسابقه‌ای است. همه با سری بازی‌های آسفالت آشنا هستند. بر این اساس نسخه هشتم این بازی را باید یکی از بهترین بازی های ایفون برای بزرگسالان دانست. این بازی با گیم پلی و گرافیک جذاب خود توانسته نظر افراد بسیاری را به خود جلب کند و در میان بازی‌های برتر آیفون و آیپد قرار گیرد. یکی از نکاتی که باعث توجه بیشتر علاقه‌مندان به بازی آسفالت شده، بهینه بودن گرافیک این بازی است و سبب نمی‌شود که باتری گوشی با سرعت بسیار بالایی تمام شود. بازی (Asphalt 8: Airborne) را می‌توان به‌صورت تک نفره بازی کرد اما در آن بخشی برای بازی چند نفره هم در نظر گرفته شده است و افراد می‌توانند با دوستان خود به رقابت بپردازند.

2- بازی (Clash of Clans)

بازی کلش اف کلنز را باید یکی از معروف‌ترین بازی‌هایی دانست که برای موبایل عرضه شده است. در این بازی شما مدیریت یک دهکده را بر عهده دارید و باید با مدیریت منابع و به‌دست آوردن منابع از طریق غارت دهکده‌های دیگر، ساختمان‌ها و نیروهای خود را ارتقا دهید. شاید بسیاری تصور کنند که این بازی با توجه به این که بیش از ده سال از عرضه آن گذشته است، دیگر جذابیت سابق را ندارد. اما باید بگوییم که سازندگان بازی کلش اف کلنز در سال‌های گذشته با ارائه آپدیت‌های متنوع و افزایش تعداد و قدرت نیروها توانسته‌اند این بازی را همچنان محبوب و پرطرفدار نگه دارند. پس اگر به بازی‌های استراتژی ساده و جذاب علاقه‌مند هستید، می‌توانید بازی کلش اف کلنز را به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های آیفون برای بزرگسالان دانلود و نصب کنید.

3- بازی (Clash Royale)

بازی کلش رویال را باید یکی دیگر از شاهکارهای شرکت سوپرسل دانست. این بازی مانند کلش اف کلنز از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این بازی شما باید با به‌دست آوردن کارت نیروهای متفاوت از طریق برنده شدن در نبردها، آن‌ها را ارتقا دهید و تقویت کنید. با این کار می‌توانید قدرت بیشتری به دست آورید و با حریفان قوی‌تری مواجه شوید. شاید تصور کنید که این بازی آنقدرها هم مناسب بزرگسالان نیست اما باید بدانید که این بازی در میان بزرگسالان هم طرفداران بسیاری دارد و افراد مختلف بخشی از وقت خود را صرف این بازی می‌کنند.

هدف این بازی دفاع از قلعه خود و نابود کردن قلعه حریف با استفاده از 8 کارتی است که می‌توانید در هر مسابقه با خود به همراه ببرید. هر فرد دو قلعه کناری و یک قلعه اصلی دارد. هر زمان که قلعه اصلی یکی از بازیکنان نابود شود، بازی در همان لحظه با برد طرف مقابل به پایان خواهد رسید. اما در صورتی که پس از 3 دقیقه زمان ابتدایی بازی همچنان از نظر تعداد قلعه نابود شده دو تیم با هم مساوی باشند، 3 دقیقه دیگر به‌عنوان وقت اضافه به آن‌ها تعلق می‌گیرد. اما در این سه دقیقه در هر زمان که یکی از بازیکنان یکی از قلعه‌های طرف مقابل را نابود کند، با پیروزی مسابقه را به پایان رسانده است. در صورتی که در پایان دقیقه دو بازیکن همچنان با هم مساوی باشند، هر بازیکنی که میزان صدمه بیشتری به قلعه حریف زده باشد، برنده خواهد شد.

4- بازی (Call Of Duty)

تقریبا تمام کسانی که به دنیای بازی‌های کامپیوتری علاقه دارند، با نام کال اف دیوتی آشنا هستند. بیش از 20 نسخه متفاوت از این بازی در دو دهه گذشته به بازار عرضه شده است که تعدادی از آن‌ها مخصوص موبایل است. این بازی اکشن را باید به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های آیفون برای بزرگسالان معرفی کنیم. زیرا علاوه‌بر این که می‌تواند برای آن‌ها حس نوستالژی داشته باشد و آن‌ها را یاد دوران کودکی و جوانی خود بیندازد، می‌تواند برای مدت نه چندان کوتاهی آن‌ها را سرگرم کند.

در این بازی شوتر، افراد باید با استفاده از اسحله‌های متفاوت با یکدیگر به نبرد بپردازند. باید بدانید که نسخه کال اف دیوتی موبایل که در سال 2019 به بازار عرضه شد تنها در مدت کوتاهی میلیون‌ها بار دانلود و نصب شده است. همین امر نشان از جذابیت و کیفیت این بازی دارد. علاوه‌بر آن این بازی در سال 2019 جایزه بهترین بازی برای موبایل را هم کسب کرده است.

5- بازی (Legend Of Grimrock)

بازی (Legend Of Grimrock) را باید یکی دیگر از بهترین بازی‌های آیفون برای بزرگسالان دانست. این بازی که در سبک نقش‌آفرینی و ماجراجویی است با داشتن گرافیک جذاب، گیم پلی مناسب و قوی و داشتن مراحل مختلف توانسته نظر افراد بسیاری را به خود جلب کند. این بازی داستانی جذاب و قوی دارد. در بازی (Legend Of Grimrock) زندانیانی که حتی برخی از آن‌ها بی‌گناه هستند، به مرگ محکوم شده‌اند. اما آن‌ها با یک مرگ متفاوت مواجه هستند. این افراد را به کوهستانی به نام گریم‌راک تبعید می‌کنند. در این کوهستان تونل‌های قدیمی، مقبره‌ها و سیاه‌چاله‌هایی وجود دارد.

این زندانیان اگر می‌خواهند دوباره آزادی خود را به‌دست آورند، باید با تشکیل یک تیم از این کوهستان فرار کنند. وجود بیراهه‌های فراوان، تله‌های مرگ‌آور و هیولاهای وحشتناک از مهم‌ترین موانع آن‌ها برای فرار است. در این بازی هوش و درک بازیکن در خصوص استفاده درست از ابزار و وسایلی که وجود دارند، از مهم‌ترین عواملی هستند که می‌توانند سبب موفقیت او شوند. هر فرد می‌تواند یکی از چهار نژاد مختلف موجود در بازی را انتخاب کند و خصوصیات خاصی را برای آن‌ها به وجود آورد.

6- بازی (eFootball PES 2023)

یکی دیگر از بهترین بازی‌های آیفون برای بزرگسالان که باید حتما به آن اشاره کنیم، بازی (EFootball PES 2023) است. بسیاری از بزرگسالان با نسخه‌های مختلف مجموعه بازی فوتبالی (PES) که توسط مجموعه کونامی ساخته شده است، آشنا هستند. این مجموعه برای کنسول‌های متفاوتی این بازی را ساخته است و اکنون نسخه مربوط به موبایل آن هم به‌صورت رایگان در اختیار طرفداران بازی‌های ورزشی، مخصوصا فوتبال قرار دارد.

با نصب این بازی شما می‌توانید با کامپیوتر به صورت آفلاین و یا به‌صورت آنلاین با حریفان واقعی در سراسر جهان رقابت کنید. در این بازی شبیه‌ساز فوتبال شما باید مهارت‌های خود را در زمینه ارسال پاس، سانتر کردن، شوت زدن و دریبل کردن افزایش دهید تا بتوانید حریفان بیشتری را شکست دهید.

7- مجموعه‌ بازی‌های (The Room)

بازی‌های معمایی و فکری را باید یکی از محبوب‌ترین دسته‌های بازی میان بزرگسالان دانست. سری بازی‌های (The Room) به دلیل داشتن گیم پلی و معماهای جذاب توانسته‌اند نظر بسیاری از مخاطبان بزرگسال خود را جلب کنند و به همین دلیل باید آن‌ها را در لیست بهترین بازی های ایفون برای بزرگسالان قرار داد. در این بازی باید با استفاده از خلاقیت، منطق و قدرت استدلال خود مراحل مختلف را رد کنید. در این بازی شما در یک خانه قرار دارید و باید به دنبال سرنخ‌هایی باشید.

در مراحل مختلف این بازی با پازل‌های متفاوتی مواجه خواهید شد که نوع و روش حل آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی (The Room: Old Sins) که نسخه چهارم مجموعه بازی‌های اتاق است، استفاده از موسیقی جذاب ساخته شده توسط هانس زیمر است. این کار سبب خواهد شد که شما علاوه‌بر لذت بردن از گرافیک بالا، گیم پلی جذاب، معماهای متفاوت و بسیاری موارد دیگر، از موسیقی بازی هم لذت ببرید و ساعت‌ها سرگرم آن شوید.

8- بازی (Planet VS. Zombies 3)

نسخه سوم بازی گیاهان در برابر زامبی‌ها را باید یک نسخه جذاب و دوست‌داشتنی از این بازی نوستالژی و قدیمی دانست. این بازی که به صورت آفلاین انجام می‌شود، می‌تواند خاطرات سالیان گذشته را برای افراد زنده کند و در کنار آن بزرگسالان از رد کردن مراحل متفاوت آن نیز لذت ببرند. این بازی را که در سبک استراتژی و با استفاده از طنز ساخته شده است می‌توان به عنوان یکی از بهترین بازی های ایفون برای بزرگسالان معرفی کرد. در این بازی مانند نسخه‌های قبلی شما باید با کاشت گیاهان متفاوت از حمله زامبی‌ها به خانه جلوگیری کنید.

9- بازی (Prune)

بازی (Prune) را باید یکی از متفاوت‌ترین و بهترین بازی های ایفون برای بزرگسالان دانست. این بازی شاید در ابتدا بسیار ساده به نظر برسد اما باید بدانید که با یک بازی متفاوت، جذاب و منحصربه‌فرد مواجه هستید. در این بازی پازلی و سرگرم کننده شما باید کاشت و پرورش یک درخت را تا زمان شکوفه دادن به عهده بگیرید. در این بازی در حقیقت باید شاخه‌های اضافی درخت را قطع کنید تا درخت بتواند رشد مناسبی داشته باشد و در نهایت شکوفه دهد.

جلوه‌های بصری و گرافیک این بازی را باید یکی از مهم‌ترین نقاط قوت آن دانست. بسیاری از افرادی که این بازی را دانلود و نصب کرده‌اند آن را به‌عنوان یک سرگرمی آرامش‌بخش به دیگران هم معرفی کرده‌اند. پس اگر شما هم به‌دنبال یک بازی متفاوت و جذاب هستید، بازی (Prune) را فراموش نکنید.

10- بازی (Plague Inc)

بازی (Plague Inc) را باید یکی دیگر از بهترین بازی‌های آیفون برای بزرگسالان دانست که سبک متفاوت و جذاب آن سبب شده در سال‌های اخیر توجه بسیاری به آن شود. در این بازی شما باید یک نوع ویروس را انتخاب کنید و آن را تبدیل به پاندمی کنید تا تمام جهان به آن مبتلا شوند.

قارچ‌ها، ویروس‌ها و باکتری‌های ایجاد کننده بیماری را می‌توانید در طول مسیر ارتقا دهید تا افراد بیشتری درگیر آن شوند و به مرور گسترش یابد. این بازی می‌تواند با گیم پلی جذاب و متفاوت خود ساعت‌ها شما را سرگرم کند. زیرا هر کدام از عوامل ایجادکننده بیماری را باید به نحو متفاوتی در جهان پخش کنید.

11- بازی (Hole.io)

بازی سیاه چاله را باید یک بازی جذاب و بدون پایان دانست که می‌تواند افراد مختلف را برای مدت طولانی سرگرم کند. این بازی را باید یکی از جذاب‌ترین بازی‌های سبک (IO) دانست که توسط استودیو (VOODOO) ساخته شده است. در این بازی شما برای بقا تنها یک کار باید بکنید و آن هم خوردن بقیه است. شما در ابتدا کنترل یک سیاه چاله کوچک را بر عهده دارید. هر چه بتوانید اجسام و اشیا بیشتری مانند ماشین‌ها، ساختمان‌ها و بسیاری موارد دیگر را بخورید، بزرگ‌تر می‌شوید و می‌توانید در این رقابت شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشید.

در بخش گرافیک این بازی به جزئیات توجه مناسبی شده است و با توجه به این که در هر مرحله بازی تنها 2 دقیقه زمان دارید، نیاز نیست که حتما وقت زیادی برای این بازی بگذارید. هرچند گیم پلی اعتیادآور آن در نهایت باعث خواهد شد شما مدت زیادی را در این بازی سپری کنید.

جمع‌بندی

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران