دانلود سیب‌اپ
sibapp
بازی‌های آفلاین آیفون
بازی‌های آفلاین آیفون
معرفی برنامه

11 مورد از بهترین بازی های آیفون بدون اینترنت در سال 2023

  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
  • 791
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

آیا شما هم از طرفداران بازی‌های موبایلی هستید؟ عموما بازی‌ها به دو صورت آنلاین و آفلاین در دسترس هستند. اگرچه تنوع بازی‌های آنلاین بسیار بیشتر است، اما همچنان بازی‌های آفلاین زیادی هستند که بدون اتصال به اینترنت می‌توانند دقایق زیادی علاقه‌مندان را سرگرم کنند. ما هم در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین بازی های ایفون بدون اینترنت بپردازیم. البته بیشتر این بازی‌ها روی سایر سیستم‌های مجهز به (iOS) هم کارایی دارند. بنابراین در صورت داشتن سایر محصولات شرکت اپل هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بازی (Subway Surfers)

اگر به‌دنبال انجام یک بازی فوق‌العاده سرگرم‌کننده هستید، می‌توانید (Subway Surfers) را انتخاب کنید. این بازی در یک محیط مجازی امن به شما آزادی عمل می‌دهد تا بتوانید در لحظه آن‌طور که می‌خواهید سرگرم شوید. اگرچه بازی (Subway Surfers) بیش از هر چیز برای بچه‌ها سرگرم‌کننده است، اما بسیاری از بزرگسالان هم دقایق متوالی خود را با آن سرگرم می‌کنند. این بازی آفلاین به صورت تک نفره انجام می‌شود و هدف از آن گذر از موانع پیش رو از جمله قطارهایی است که با سرعت بالا و یکی پس از دیگری جلوی بازیکن ظاهر می‌شوند.

البته این تنها هدف بازی نیست، زیرا شما زمانی می‌توانید مانند یک حرفه‌ای عمل کنید که سکه‌های بیشتری را در بین راه جمع‌آوری کنید بدون اینکه با موانع برخورد داشته باشید. مزیت گرفتن سکه‌ها این است که شما می‌توانید از قابلیت‌های اضافی بازی مثل تخته‌های شناور یا کفش‌های فنری برای پرش در ارتفاعات بالا استفاده کنید. بازی (Subway Surfers) در عین ساده بودن می‌تواند دقایق زیادی شما را مشغول نگه دارد. بنابراین به راحتی در لیست بهترین بازی‌های آیفون بدون اینترنت قرار گرفت.

بازی (Civilization VI)

با نگاهی به بهترین بازی‌های آیفون، می‌توانیم به (Civilization VI) اشاره کنیم. در این بازی شما باید با سایر حریفان خود به رقابت بپردازید تا بتوانید تمدن فردی خود را از یک قبیله کوچک به کل سیاره گسترش دهید. این کار طی چند دوره انجام می‌شود و در نهایت به کنترل کل زمین منتهی می‌شود. برای شروع، شما به‌عنوان یک مهاجر جنگجو بازی را آغاز می‌کنید که باید مکان مناسبی را برای ایجاد شهرک خود در نظر بگیرید. مناسب بودن مکان باید درست مانند واقعیت باشد، به این معنی که در کنار منابع آبی، غذایی و تولیدی قرار داشته باشد.

در گام بعدی شما باید شهرک خود را از گزند مهاجمین در امان نگه دارید. برای انجام این کار باید جنگجویانی را ایجاد کنید، اردوگاه‌های خود را دایر کنید و در کل امپراتوری مختص به خود را بسازید. در ادامه باید نقشه راه را بشناسید، روی گسترش شهرها و قلمرو خود برنامه‌ریزی کنید و به رقابت با سایرین بپردازید. این بازی مهارت‌های زیادی از جمله صبر، برنامه‌ریزی و تفکر برای ایجاد یک استراتژی را به شما می‌آموزد.

بازی (BADLAND)

بازی (BADLAND) را می‌توان یک بازی پازلی دانست که سبک آن با دو بازی قبلی متفاوت است. در این بازی شما قرار است به‌عنوان یک موجود بیگانه به نام کلونی بازی کنید و با طراحی پازل‌ها کار خود را پیش ببرید. بازی (BADLAND) به دلیل ساختار خود در رده بازی‌های اکشن و ماجراجویی قرار می‌گیرد که البته امروزه بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر دنیا به انجام آن مشغول هستند. از جذابیت‌های این بازی که در محبوبیت آن نقش عمده‌ای داشته‌اند، می‌توانیم به گیم‌پلی مبتکرانه مبتنی بر فیزیک، سطوح خلاقانه و گرافیک‌ خیره‌کننده آن در کنار صداگذاری حرفه‌ای اشاره کنیم.

بازی (Alto’s Odyssey)

بازی (Alto’s Odyssey) را می‌توان دیگر بازی ماجراجویی معرفی کرد که می‌توان آن را به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های ایفون بدون نیاز به اینترنت در نظر گرفت. کلیت این بازی در مورد یک دونده است که باید بازی را تحت کنترل خود بگیرد. شما باید برای پرش از روی صفحه، روی آن ضربه بزنید. اما در صورتی که می‌خواهید چرخشی به عقب داشته باشید، باید روی صفحه ضربه بزنید و آن را نگه دارید. از زیبایی‌های این بازی که آن را محبوب کرده است می‌توانیم به مواردی همچون طراحی‌های بصری جذاب، چرخش متناوب روز و شب در کنار انیمیشن‌های زیبا و چشم‌نواز اشاره کنیم.

شروع بازی از جایی است که شخصیت اصلی بازی با نام آلتو، در بالای یک کوه قرار دارد. او به همراه لاماهایش در دور یک آتش جمع شده‌اند، اما حرکت آلتو زمانی شروع می‌شود که لاماها پا به فرار می‌گذارند. آلتو هم با برداشتن اسنوبرد خود سفرش را آغاز می‌کند. در طول بازی شما به‌عنوان شخصیت اصلی بازی باید از مکان‌های مختلفی عبور کنید و با دیگر شخصیت‌های بازی مراوده داشته باشید. در این بازی شما با سه منطقه قابل کاوش مواجه می‌شوید که شامل تپه‌های بیابانی، خرابه‌های شهر معبد و دره‌ها می‌شوند. همانطور که از نام مناطق پیداست، هر مکان با جای دیگری متفاوت است. پس اگر اهل اکتشاف و ماجراجویی هستید، حتماً (Alto’s Odyssey) را نصب و آن را بازی کنید.

بازی (Plague Inc)

موضوع بازی (Plague Inc) کمی متفاوت‌تر از سایر بازی‌های معمول است. شما در این بازی که توسط یک شرکت انگلیسی ساخته شده است باید درباره بیماری طاعون بیاموزید و با ترکیب کردن استراتژی و شبیه‌سازی به هدف خود یعنی کنترل طاعونی مرگبار که می‌تواند خطر بزرگی برای بشریت باشد و نسل انسان‌ها را نابود کند، دست پیدا کنید. در این بازی شما قادر هستید که عوامل مختلفی از جمله علل بروز بیماری، نحوه انتقال و علائم آن را تحت کنترل خود درآورید. به‌عنوان بازیکن می‌توانید یک پاتوژن ایجاد کنید و با تکامل آن منجر به مرگ جمعیت انسانی با یک بیماری مرگبار همه گیر شوید.

جالب است بدانید که بازی (Plague Inc) به‌عنوان یک مدل اپیدمی شناخته می‌شود که مجموعه‌ای از متغیرهای واقعی و شبیه‌سازی شده را درباره بیماری طاعون در خود جای داده است. تا سال 2021 این بازی 160 میلیون بار دانلود شده است و به‌عنوان نایب قهرمان بهترین بازی استراتژیک توانسته جامعه فعالی را برای خود ایجاد کند. البته شاید جالب باشد که بدانید سال ساخت این بازی که مرتباً در حال به‌روز‌رسانی است، به سال 2012 برمی‌گردد. اما پس از شیوع بیماری‌های ابولا و بعد از آن کووید-19 کاربران زیادی تمایل به دانلود و استفاده از آن پیدا کرده‌اند. اگر شما هم به انجام این سری از بازی‌ها علاقه دارید، می‌توانید (Plague Inc) را از لیست بهترین بازی‌های آیفون بدون نیاز به اینترنت انتخاب و نصب کنید.

بازی (Monument Valley 2)

در بازی دره یادبود 2 (Monument Valley 2) شما به‌عنوان گیمر باید تلاش کنید که شخصیت‌های اصلی داستان یعنی مادر و فرزندش را در سفری که دارای معماری جادویی است همراهی کنید و با کشف مسیرهای توهم‌آمیز توسط آن‌ها و حل معماهای لذت‌بخش بازی به راه خود ادامه دهید. البته این بازی سری دوم بازی (Monument Valley) است که بسیاری اعتقاد دارند به قدرتمندی بازی اول نیست. بنابراین شما می‌توانید بسته به میزان علاقه خود دو سری بازی را انجام دهید. آنچه در این بازی می‌تواند جلب توجه کند، پازل‌های طراحی شده در آن است که به طرز عجیبی از سطوح هندسی الهام گرفته شده‌اند.

این بازی را تمامی افراد حتی کودکان خردسال هم می‌توانند انجام دهند، زیرا تسلط و کنترل آن ساده است. در این بازی هر چه به جلوتر بروید، پازل‌ها چالش‌برانگیزتر خواهند شد. به طور کلی این بازی برای افراد کم سن و کسانی که عاشق حل مسئله بدون فشار هستند، گزینه ایدئالی به نظر می‌رسد.

بازی (Flow Free)

اگر به‌دنبال یک بازی پازل و جورچین ساده اما اعتیادآور هستید که دقایق طولانی شما را سرگرم کند، بدون شک (Flow Free) پیشنهاد خوبی خواهد بود. شما در این بازی با رنگ‌ها و جفت کردن آن‌ها در هر تخته مواجه می‌شوید که در نهایت می‌تواند معمای هر پازل را حل کند. از مزیت‌های این بازی طولانی بودن آن است، به طوری که هر بازیکن می‌تواند صدها سطح مختلف را بازی کند. تا کنون 2500 سطح از بازی منتشر و در اختیار کاربران علاقه‌مند به آن قرار گرفته است.

سطح چالشی بودن معماهای این بازی در بعضی مواقع کاربر را با چالش‌های عمیقی مواجه می‌کند. اما در نهایت به‌عنوان یک بازیکن، همه چیز به شما و ذهنتان بستگی دارد. از ویژگی‌های برجسته این بازی می‌توانیم به مواردی همچون گرافیک تمیز و انیمیشن‌های جالب توجه، رابط کاربری رنگارنگ و جذاب، جلوه‌های صوتی سرگرم‌کننده و برچسب‌های موجود برای بازیکنان دارای اختلال رنگ اشاره کنیم. بسیاری از کاربران بازی (Flow Free) را یک مجموعه پازلی آرامش‌بخش توصیف کرده‌اند که می‌توانند در اوقات فراغت خود به انجام آن مشغول شوند.

بازی (Toon Blast)

از سری مجموعه بازی‌های پازلی و چالشی، نوبت به معرفی (Toon Blast) رسید. شما با انتخاب این بازی وارد یک دنیای کارتونی سرگرم‌کننده خواهید شد که در آن باید پازل‌ها را تکمیل کنید. در این بازی شما با اعضای تیمتان بر اساس میزان فعالیتی که دارید سکه به دست خواهید آورد. نکته جالب در مورد این بازی شباهت زیاد آن به بازی کلش‌آف است بنابراین اگر به انجام بازی کلش‌آف علاقه داشته باشید، حتماً به نصب و استفاده از این بازی هم روی خوش نشان خواهید داد.

در این بازی ماجراجویی شما چیزهای زیادی برای ارائه دارید. برای مثال در حین بازی باید دو یا چند مکعب هم‌رنگ را لمس کنید تا بتوانید آن‌ها را از بین ببرید. این کار باعث می‌شود که شما به اهدافتان نزدیک‌تر شوید. از سوی دیگر باید مکعب‌های گوناگون را با هم ترکیب کنید تا از طریق آن‌ها آیتم‌های مختلف بازی از جمله بمب، توپ دیسکو و موشک را به دست آورید و از آن‌ها حین بازی، برای هیجان بخشیدن به آن و طی کردن راحت‌تر مراحل استفاده کنید.

به عبارت دیگر، در سطح بازی با موانع و چالش‌هایی رو‌به‌رو خواهید شد که تنها به وسیله این آیتم‌ها قابل گذر هستند و شما را در رسیدن به هدفتان نزدیک‌تر می‌کنند. نکته جالب توجه دیگر این است که می‌توانید برای افزایش اثربخشی هر آیتم، آن را با دیگری ترکیب کنید تا به این وسیله قدرت اثربخشی آن را افزایش دهید. البته فراموش نکنید که تعداد حرکات در هر سطح از این بازی محدود هستند، پس باید با دقت کامل در مورد هر اقدامی که قرار است انجام دهید، فکر کنید.

بازی (Minecraft)

بازی (Minecraft) به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های آیفون بدون اینترنت، در رده گیم‌های سه بعدی قرار می‌گیرد که بر اساس بلوک‌های ساختمانی ایجاد شده است. این بازی بدون اینکه هدف خاص یا دستورالعمل‌ محدودکننده‌ای داشته باشد، طراحی شده و پایان آن هم باز است. ماینکرافت به‌عنوان یک بازی جهانی شناخته می‌شود که از محبوبیت بالایی برخوردار است. شما در حین بازی ماینکرافت می‌توانید بلوک‌های جدید بسازید، بناهای خود را گسترش دهید و در هر جایی که معماری شما دچار مشکل شد، بلوک‌های ساخته شده را بشکنید و کار خود را دوباره از سر بگیرید.

بازی ماینکرافت در حین سادگی خود یکی از پرطرفدار‌ترین بازی‌های ساخت‌وساز در تمام دنیا محسوب می‌شود. اگرچه شروع بازی شاید کمی سخت و گاهی ترسناک به نظر برسد، اما در نهایت به مرور متوجه خواهید شد که تا چه اندازه می‌تواند در دل شما جا باز کند. در این بازی شما همه چیز را به‌صورت طرح ساده و اما سه بعدی تماشا می‌کنید که شاید کمی گیج‌کننده به نظر برسد. اما با فراگرفتن مجموعه‌ای از درس‌ها در این بازی به مرور مهارت خود را افزایش می‌دهید. این بازی دارای سه ژانر ویدئویی متمایز است که نحوه درآمیختن آن‌ها می‌تواند شما را به تجربه‌ای جدید از بازی در جهان باز وارد کند.

بازی (Drop 7)

 (Drop 7) را هم می‌توان نوعی بازی پازلی برشمرد. در این بازی شما باید با دیسک‌ها و اعداد 1 تا 7 بازی کنید و با انجام برخی از مراحل منجر به حذف شدن دیسک‌های موجود در هر ردیف شوید تا بازی پیش برود.

مزیت این بازی، عدم داشتن محدودیت زمانی است که باعث می‌شود هر بازیکن با حوصله و صبوری، دیسک‌های به هم پیوسته در هر ردیف را ناپدید کند و باعث کامل شدن یک دور از بازی شود. در این بازی شما شاهد سه حالت متفاوت خواهید بود. حالت عادی بازی را می‌توان راه اصلی آن برشمرد که در آن بازیکن باید مخلوطی از دیسک‌های رنگی و خاکستری را رها کند و در ادامه با حملات سرعتی کار خود را جلو ببرد.

بازی (R. B.I. Baseball 18)

بازی (R. B.I. Baseball 18) در استودیو ورزشی (MLB Advanced Media L.P) ساخته و به بازار عرضه شده است. این بازی شامل چند باشگاه مختلف می‌شود که رقابت‌ بین آن‌ها انجام می‌شود. شما به‌عنوان یک باشگاه باید قبل از شروع بازی، تیم مختص به خود را تشکیل دهید و بازیکنان آن را مشخص کنید.

نکته جالب در مورد این بازی، جایگزینی بازیکنان از دنیای واقعی لیگ‌های کانادا و آمریکاست که می‌تواند هیجان بازی را دوچندان کند. از آن‌جایی که این بازی با جزئیات بالایی شبیه‌سازی شده است، بنابراین هنگام بازی کردن احساسی از جریان بازی بیسبال در دنیای واقعی به شما دست خواهد داد. بازی (R. B.I. Baseball 18) ویژگی‌های متعددی دارد. ویژگی‌هایی که هر یک در جایگاه خود آن را به یک بازی بیسبال منحصربه‌فرد تبدیل کرده‌اند.

شما در این بازی قادر هستید که به اطلاعات و آمار کامل هم از بازیکنان و هم کل بازی دست پیدا کنید. همچنین قادر هستید که بازیکنان خود را خریداری کرده و چیدمان بازی خود را به صورت دلخواه سفارشی‌سازی کنید. در این بازی می‌توانید از قابلیت‌های جذاب مثل استفاده از زوایای مختلف دوربین، گرافیک خیره‌کننده، صداگذاری هیجان‌انگیز، بهره‌مندی از تجربه نورپردازی پیشرفته و وجود حالت‌های مختلف فصلی استفاده کنید و از انجام این بازی نهایت لذت را ببرید.

جمع‌بندی

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران