دانلود سیب‌اپ
sibapp
بازی‌هایی که ارز دیجیتال میدهند
بازی‌هایی که ارز دیجیتال میدهند
معرفی برنامه

بهترین بازی های پولساز آیفون؛ چگونه ارز دیجیتال دریافت کنید

  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
  • 3069
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

اگر تا دیروز صرفاً با انجام بازی به دنبال سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود بودید، امروزه شرایطی فراهم شده است که بتوانید به‌صورت همزمان بازی کرده و از بازی خود درآمد کسب کنید. مهم‌تر از همه اینکه می‌توانید درآمد حاصل از انجام بازی را به صورت ارز دیجیتال دریافت کنید. به همین علت در این مطلب از سیب اپ قصد داریم به معرفی بهترین بازی های پولساز آیفون بپردازیم. این مطلب خصوصاً برای افرادی که به دنیای رمزارزها، سرمایه‌گذاری در آن و کسب درآمد دلاری علاقه دارند، می‌تواند مفید و جالب توجه باشد.

بازی (Axie Infinity)

یکی از بهترین بازی های پولساز آیفون (Axie Infinity) نام دارد که یک انجمن حیوانات خانگی دیجیتالی محسوب می‌شود. (Axie Infinity) به‌عنوان یک بازی واقعیت مجازی محبوب قابلیت کسب درآمد را برای کاربران خود فراهم می‌کند. بازیکنان از طریق این بازی باید موجودات خانگی مختلفی را پرورش دهند. هر حیوان خانگی ویژگی‌های خاص خود را دارد. در این بازی مبتنی بر بلاک‌چین باید هیولاهای بامزه موجود در بازی را بخرید و سپس آن‌ها را در نبردهای گوناگون برابر یکدیگر قرار دهید. جذاب‌ترین قسمت بازی زمانی است که بازیکنان توکن‌هایی را به دست می‌آورند و می‌توانند آن‌ها را به کمک یک صرافی معتبر به پول تبدیل کنند.

اما شاید برای شما سؤال باشد که این بازی چگونه موجب کسب درآمد شما می‌شود؟ در پاسخ باید بگوییم که شما باید حیوانات جدیدی پرورش دهید. حیواناتی که می‌توانید از آن‌ها در مبارزات خود استفاده کنید یا اینکه آن‌ها را در بازار به فروش برسانید. استراتژی‌های مختلف شما برای پرورش و فروش آکسی‌ها می‌تواند ارزش آن‌ها را تعیین کند. هر چه آمار شما در این زمینه بهتر باشد، قیمت فروش آکسی‌ها هم بالاتر خواهد رفت. گفته می‌شود که بازیکنان از طریق انجام این بازی می‌توانند در هر روز بین 8 تا 40 دلار در روز درآمد کسب کنند.

بازی (SweatCoin)

یکی دیگر از بهترین بازی های پولساز آیفون (SweatCoin) نام دارد. این بازی که دریافت آن رایگان است به بازیکنان کمک می‌کند تا از طریق فرآیند موجود در بازی، یک رمز ارز نسل جدید را به دست آورده و از طریق معامله آن درآمد کسب کنند. شما می‌توانید رمز ارز مورد نظر را برای خرید محصولات جالب مرتبط با بازی مثل تهیه کیت‌های ورزشی خرج کنید، آن را به خیریه کمک کنید یا اینکه برای تبدیل کردن آن به پول، این ارز را با ارز دیجیتال دیگر معامله کنید.

سازندگان بازی (SweatCoin) اعتقاد دارند که یک روش کاملاً جدید برای درآمدزایی بازیکنان ایجاد کرده‌اند. مکانیزمی که در آن هر نفر با دیگری حق برابری دارد. اما شیوه انجام بازی چگونه است؟ این بازی نوع جالبی از یک برنامه ردیاب و گام‌شمار است که قدم‌های بازیکنان را به درآمد ارزی تبدیل می‌کند.

بازی (Genopets)

(Genopets) را هم می‌توان جزو لیست بهترین بازی‌های پولساز آیفون معرفی کرد که به کاربران بر اساس فعالیت بدنی آن‌ها، ارز دیجیتال پاداش می‌دهد. در این بازی باید فعالیت‌های فیزیکی متنوعی مثل دویدن یا پیاده‌روی انجام دهید و از این طریق به ارتقای سطح حیوانات خانگی خود کمک کنید. این روند باعث می‌شود تا بتوانید از حیوانات قدرتمند خود برای نبردهای درون بازی استفاده کرده و یک تجربه هیجان‌انگیز و البته پول‌ساز را برای خود رقم بزنید.

شما بعد از نصب این بازی باید با انتخاب الگوها و ویژگی‌های مختلف، ظاهر بازی را سفارشی کنید. سپس می‌توانید بازی را برای کاوش و کسب درآمد شروع کنید. شما در این بازی باید مبارزه کنید و مأموریت‌های پیش روی خود را یکی پس از دیگری طی کنید تا بتوانید از پیشرفت خود در بازی برای به دست آوردن توکن‌های مختلف استفاده کنید. در این بازی باید به پرورش و تکامل حیوانات خانگی دیجیتال بپردازید و به نبردهای مبارزاتی نوبتی و مینی‌گیم‌ها مشغول شوید. البته از دیگر عناصر جذاب در این گزینه از بهترین بازی های پولساز آیفون، قابلیت زمین‌سازی در آن است. به این معنی که شما می‌توانید مناطق مسکونی جدیدی از طریق دو روش گوناگون ایجاد کنید و آن‌ها را به دیگر بازیکنان اجاره داده یا بفروشید.

بازی (Splinterlands)

از دیگر بازی‌هایی که بر پایه بلاکچین است و در رده بازی های پولساز آیفون قرار می‌گیرد، می‌توانیم به (Splinterlands) اشاره کنیم. این بازی کارتی یا ورق کلکسیونی دیجیتال به‌صورتی است که در آن هر بازیکن توانایی‌های خاص خود را دارد و قادر است از کارت‌های مختلف به روش‌های گوناگونی مثلاً برای نبرد یا بردن جوایز استفاده کند. گاهی بازیکن می‌تواند کارت‌ها را در کلکسیون خود نگه دارد و یا اینکه آن‌ها را با دیگر بازیکنان معامله کند تا با ترکیب کردن کارت‌ها، نمونه‌های قدرتمندتر را به دست آورد.

در (Splinterlands) هر یک از بازیکنان باید با استفاده از کارت‌های احضار کننده یک دسته کارت بسازند که از آنها برای رقابت با سایر بازیکنان آنلاین در بازی استفاده کنند. بازیکنان برای شروع بازی می‌توانند به صورت رایگان ثبت‌نام کنند. امکان ثبت‌نام با ایمیل هم برای بازیکنان فراهم است. البته هر بازیکن برای اینکه بتواند بازی را شروع کند و در آن به کسب جایزه یا ارز دیجیتال بپردازد، به حسابی با نام (Hive) نیاز خواهد داشت. این حساب حاوی اطلاعاتی از بازیکن است که در ورود آن به بازی کمک‌کننده خواهد بود.

هر بخش از بازی دارای قوانین مرتبط با خود است که به صورت تصادفی انتخاب شده‌اند. قوانین موجود به شکلی هستند که شرایط بازی را منحصربه‌فرد جلوه می‌دهند. این حالت باعث می‌شود تا بازیکن استراتژی‌های خود را با بازی تطبیق دهد. سپس هر بازیکن باید بخش مورد نظر را تا اتمام کارت‌های هیولایی طرف مقابل پیش ببرد. در واقع بازیکنی برنده خواهد شد که بتواند زودتر از رقیب خود کارت‌های وی را شکست دهد. پاداش‌های بازیکن برنده موارد متعددی از جمله بسته‌ها یا توکن‌های مختلفی هستند که به‌عنوان جایزه تکمیل مأموریت به وی ارائه می‌شوند.

بازی (Meta Apes)

از دیگر بازی‌های رایگان که می‌توانید از آن برای کسب درآمد استفاده کنید، (Meta Apes) است که در لیست بهترین بازی های پولساز آیفون هم قرار می‌گیرد. داستان این بازی مربوط به دنیای پسا آخرالزمانی می‌شود که در آن بشریت به پایان رسیده است و دوره جدیدی آغاز می‌شود که اداره آن بر عهده میمون‌ها خواهد بود. فراتر از بحث درآمدزایی، داستان بازی همانطور که به نظر می‌رسد جالب است و هر بازیکنی را ترغیب به نصب (Meta Apes) می‌کند.

داستان متا میمون‌ها به گونه‌ای است که اهداف مختلف از جمله تسلط بر فضا را دنبال می‌کند. در واقع هر بازیکن گروه مختص به خود را دارد و باید برای تبدیل شدن به قوی‌ترین قبیله میمون‌ها تلاش کند تا بتواند در مسابقه نهایی مرتبط با فضا برنده شود. گیم‌پلی این بازی به گونه‌ای است که هر بازیکن باید با هم‌تیمی‌های خود برای رسیدن به اوج قدرت همکاری کند. برای مثال شما باید در همکاری با سایر بازیکنان از طریق مدیریت، تولید، آموزش، توسعه و ایجاد ارتش، قدرت خود را افزایش دهید. همچنین باید در چالش‌ها و مینی‌بازی‌ها شرکت کرده و به رقابت بپردازید، در ایجاد یک استراتژی با سایر هم‌تیمی‌های خود فعال باشید و اینکه در نهایت به اکتشاف بپردازید.

پاداش‌های این بازی توکن‌های مختلفی هستند که هر یک برای کاربری‌های مختلفی کاربرد دارند. برای مثال یکی از توکن‌ها همزمان به منظور خرید و تجارت، جوایز مبتنی بر عملکرد، هزینه‌های مربوط به شرط‌بندی، حکمرانی و رأی‌گیری کاربرد دارد. این در حالی است که توکن دیگر به منظور خرید و نگهداری جنگنده‌ها، خرید اقلام از فروشگاه درون بازی، ساده کردن روند بازی یا تکمیل فعالیت درون بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازی (Guild of Guardians)

بازی انجمن نگهبانان یا (Guild of Guardians) را می‌توان از سری بازی های پولساز آیفون معرفی کرد که قرار است در این بخش به معرفی مختصری در مورد آن بپردازیم. داستان این بازی چند نفره فانتزی و البته اکشن به گونه‌ای است که بازیکنان باید در آن تیم رویایی خود را با نام نگهبانان بسازند و در یک اکوسیستم خاص برای کسب جوایز به رقابت بپردازند.

نکته جالب در مورد این بازی علاوه‌بر قابلیت کسب درآمد از آن، استفاده از سیستم‌هایی است که سازندگان برای جلوگیری از ورود بازیکنان غیرقانونی از آن‌ها بهره می‌برند. به عبارت ساده‌تر سازندگان بازی می‌خواهند شرایطی را ایجاد کنند تا بازیکنانی که اهداف خوبی ندارند، قابلیت بازی کردن نداشته باشند تا از این طریق دارایی‌های بازیکنان قانونی و ارزش آن‌ها را در طول زمان حفظ کنند.

بازی (League of Kingdoms)

بازی (League of Kingdoms) به‌عنوان یکی از بازی های پولساز آیفون در رده گیم‌های استراتژیک قرار می‌گیرد که بازیکنان باید برای تسلط در آن به مبارزه بپردازند. شما باید در این بازی مالکیت مختص به خود را ایجاد کنید، قلمرو خود را گسترش دهید و با ایجاد اتحاد بین دوستان خود، به راه‌اندازی جنگ‌های مختلف و کسب پاداش از آن‌ها مشغول شوید. در این بازی محدودیت منابع برای بازیکن در نظر گرفته شده است تا بتواند با تاکتیک‌های هوشمند و زیرکانه خود در میدان جنگ بدرخشد و بهتر از سایرین عمل کند.

بازی می‌تواند در زمینی به جریان بیفتد که شما مالکیت آن را بر‌عهده دارید. سپس می‌توانید برای ایجاد یک گروه متحد قدرتمند، دوستانتان را به سرزمین خود دعوت و اضافه کنید. در صورت مشارکت فعال سایرین، شما می‌توانید قلمرو پادشاهی خود را جذاب‌تر کنید. اما گنجینه‌های ارزشمند بازی در انتظار شجاع‌ترین پادشاهان هستند. آثاری که از دوران‌های باستان بر جای مانده‌اند و شما باید برای ایجاد یک قدرت عظیم و استفاده فعالانه از آن‌ها تمامی قطعات گنج موجود را جمع‌آوری کنید. زمین‌داران برای اینکه بتوانند از طریق قراردادهای هوشمند در اتریوم پاداش روزانه دریافت کنند، باید در بازی عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

بازی (App Step)

(App Step) را می‌توان از سری بازی‌های پولساز آیفون برشمرد که بازیکنان در آن با تمرین یک برنامه یا تکمیل کارها به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و توکن مورد نظر خود را دریافت می‌کنند. یکی از راه‌های کسب درآمد از این بازی، دعوت دوستانتان به آن است. با دعوت از هر دوست 1 دلار درآمد کسب می‌کنید و از طرفی باعث می‌شوید که دوست شما هم 1 دلار پاداش عضویت دریافت کند.

دعوت دوستان خود را می‌توانید از طریق ارائه لینک بازی به آن‌ها انجام دهید. بنابراین هر چه بتوانید دوستان بیشتری جذب کنید، درآمد بیشتری هم کسب خواهید کرد. علاوه‌بر روش اول، شیوه دیگری برای کسب درآمد از این بازی وجود دارد، به گونه‌ای که بازیکنان به کمک اپ استپ می‌توانند با دویدن یا راه رفتن در دنیای واقعی جوایزی کسب کنند.

بازی (Dotmoovs)

بازی (Dotmoovs) هم مانند بسیاری از بازی‌هایی که تا کنون معرفی کردیم، یک برنامه ورزشی محسوب می‌شود. این بازی بر پایه هوش مصنوعی ساخته شده است که می‌تواند حرکات بدن شما را تجزیه و تحلیل کند و امتیازاتی را به شما اختصاص دهد. این حالت شما را قادر می‌سازد تا با بازیکنان مختلف در سراسر دنیا رقابتی سالم داشته باشید. این بازی یک پلتفرم مسابقات ورزشی همتا به همتا از راه دور محسوب می‌شود که امتیازات آن از طریق الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تعیین می‌شوند. اما اگر برای شما سؤال است که نحوه کسب درآمد از این بازی به چه شکلی خواهد بود، باید بگوییم بازیکنی که بتواند در مسابقات بیشترین امتیاز را کسب کند، قادر است که توکن‌های درون بازی یا سایر جوایز در نظر گرفته شده را به دست بیاورد.

این پلتفرم رقابتی مبتنی بر بلاکچین در متاورس، ویدیوهای بازیکنان در حال انجام فعالیت‌های ورزشی را بررسی کرده و به برندگان با استفاده از روش‌های ذکر شده جایزه می‌دهد. از آن‌جایی که هوش مصنوعی در این بازی حرف اول را می‌زند، بنابراین بازیکنان می‌توانند در فضایی کاملاً رقابتی و با قضاوت بی‌طرفانه جوایزی را کسب کنند. از جمله فاکتورهایی که در کسب امتیاز از این بازی مؤثر هستند مواردی همچون سرعت، خلاقیت اعمال شده در شعبده‌بازی توپ، تعداد شعبده‌بازی‌های توپ برای قسمت‌های مختلف بدن، ریتم، ارتفاع توپ، اصالت بازی و عدم وجود خطا خواهند بود.

بازی (Farmers World)

اگر به‌دنبال شناخت یکی دیگر از بهترین بازی‌های پولساز برای آیفون هستید، می‌توانید (Farmers World) را هم در لیست خود قرار دهید. در این بازی کشاورزان باید محصولات مورد نظر را پرورش دهند. سپس مانند روندی که در دنیای واقعی جریان دارد، عمل کرده و میوه‌های خود را برداشت کنند. اما وجه تمایز این بازی با شرایط معمول، تبادل میوه‌ها در آن است. به صورتی که هر بازیکن می‌تواند مجموعه میوه‌های مختلف را با مبادله میوه‌ها با سایرین تکمیل کند.

روند این بازی به گونه‌ای است که کاربران از روش‌های گوناگون می‌توانند سه توکن مختلف کسب کنند. هر بازیکن باید برای کسب درآمد مزرعه بسازد، منابع بخرد، ابزارآلات لازم را تهیه کند و در یک اکوسیستم مجازی کشاورزی مختص به خود را ایجاد کند. این بازی از آن‌جایی که یکی از بزرگ‌ترین انجمن‌های بازیکن را با 150 هزار نفر در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است، جزو یکی از بهترین بازی‌های موجود برای کسب درآمد از بلاکچین محسوب می‌شود.

بازی (Thetan Arena)

(Thetan Arena) را می‌توان یک بازی ورزشی الکترونیکی مبتنی بر فناوری بلاکچین محسوب کرد. به همین دلیل است که ما در انتهای لیست بهترین بازی های پولساز آیفون به آن اشاره می‌کنیم. در این بازی شما می‌توانید با کمک دوستان خود یک تیم را تشکیل دهید و به نبردهای مختلف بروید تا از این طریق شروع به کسب درآمد کنید. روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از این بازی وجود دارند. برای مثال می‌توانید با ارتقاء سطح خود توکن‌هایی دریافت کرده یا اینکه با شرکت دادن قهرمانان ممتاز بازی در رویدادهای ویژه خود، پاداش بیشتری را از این بازی کسب کنید. برای رسیدن به درآمدهای خوب از بازی باید مهارت‌های خود را به مرور تقویت کنید.

بازیکنان در این بازی با محدودیت در کسب توکن مواجه هستند، به گونه‌ای که در هر دو روز تنها می‌توانند تا 60 توکن دریافت کنند. از طرف دیگر هر بازیکن باید برای تبدیل توکن‌های خود به سایت این بازی با نام (Thetan) بروند. البته شما این قابلیت را دارید که پول خود را در بازی سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید سطح خود را ارتقاء دهید. در حال حاضر (Thetan Arena) ارزشی حدود 0.0519 دلار دارد.

جمع‌بندی

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران