دانلود سیب‌اپ
sibapp
اپ‌ های جالب آیفون که باید بشناسید!
اپ‌ های جالب آیفون که باید بشناسید!
معرفی برنامه

اپ‌ های جالب آیفون که باید بشناسید!

  • ۰۵ دی ۱۴۰۱
  • 200
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تعداد اپلیکیشن‌ها، بسیاری از کارها به راحتی و با سرعت بالا انجام می‌شوند. اپلیکیشن‌ها تاثیر بسزایی در زندگی روزمره ما دارند و انتخاب درست آن‌ها می‌تواند سبک زندگی ما را بهبود ببخشد. از این رو تصمیم داریم در این مطلب ۱۰ مورد از کاربردی‌‌ترین اپ‌ های جالب آیفون را معرفی کرده و ویژگی‌های هر یک را توضیح ‌دهیم.

Adobe Photoshop Lightroom

Adobe Photoshop Lightroom

اپلیکیشن Adobe Photoshop Lightroom یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس و کار با دوربین است که با آن می‌توانید عکس‌هایی را که با دوربین خود گرفته‌اید به بهترین شکل ممکن ویرایش کنید. Adobe Photoshop Lightroom  که در لیست اپ‌ های جالب آیفون قرار گرفته، امکانات بسیار زیادی برای تصحیح رنگ و ویرایش تصاویر شما دارد.

چند مورد از ویژگی‌های این اپلیکیشن قدرتمند ویرایش عکس را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

Documents

Documents

یک مورد دیگر از اپ‌‌های جالب آیفون، اپلیکیشن Documents است. این اپلیکیشن یک دانلود منیجر بسیار قدرتمند برای آیفون است که می‌تواند هر نوع فایلی را در کمترین زمان برای شما دانلود کند. اپ Documents علاوه بر دانلود منیجر، یک اپ مدیریت فایل بسیار قدرتمند است و می‌توانید فایل‌هایی را که با این اپ دانلود کرده‌اید مدیریت کنید. 

برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن Documents:

مجموعه آفیس

آفیس

مجموعه آفیس یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های آیفون است که امروزه نیاز هر موبایل به شمار می‌آید. با دانلود این اپ شما می‌توانید فایل‌های ورد، پاورپوینت و اکسل را به راحتی در آیفون خود باز کنید و آن‌ها را دقیقاً مثل ویندوز ویرایش کنید یا یک فایل جدید از اول ایجاد کنید. در آفیس iOS، مانند ویندوز می‌توانید از قالب‌های آماده پیش‌فرض خود اپ استفاده کنید.

Time Page

Time Page

از اپ‌‌های جالب آیفون می‌توانیم اپلیکیشن مدیریت زمان Time Page را معرفی کنیم که یک اپ انحصاری از آیفون است. شما با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود کارهای روزانه خود را مدیریت کنید. با یک نگاه کلی به Time Page متوجه می‌شوید:

با Time Page وظایف خود را وارد کنید و دفتر برنامه‌ریزی خود را همیشه همراه خود داشته باشید تا از هیچ قراری جا نمانید و با برنامه‌ریزی بسیار دقیق در طی روز به کار‌های خود رسیدگی کنید.

Fastdic

اگر به دنبال کامل‌ترین و جامع‌ترین اپلیکیشن دیکشنری انگلیسی به فارسی می‌گردید Fastdic بهترین گزینه برای شماست. شما فقط کافیست کلمه مورد نظر خود را در کادر جستجو به انگلیسی یا فارسی وارد کنید تا معنی کلمه، تلفظ، مترادف، متضاد و استفاده از کلمه در دو جمله را به عنوان مثال مشاهده کنید.

Vault

Vault

اپلیکیشن Vault یکی از بهترین اپ‌های امنیتی برای آیفون است که می‌توانید تمامی عکس‌ها، فیلم‌ها، پیام‌ها، مخاطبین و حتی اپلکیشن‌های دیگر را رمزگذاری کنید تا غیر از خودتان کسی به این اطلاعات دسترسی نداشته باشد. در اپلیکیشن Vault یک مرورگر جداگانه و اختصاصی وجود دارد که از این مرورگر هم می‌توانید استفاده کنید.

Duolingo

Duolingo

اگر به فکر یادگیری زبان‌های جدید هستید اپلیکیشن Duolingo بهترین اپ آموزشی برای یادگیری سریع زبان است. نرم‌افزار Duolingo که از کاربردی‌ترین اپ‌ های جالب آیفون است، رتبه دوم در دسته‌بندی اپلیکیشن‌های آموزشی اپ استور و بیشترین تعداد دانلود را در بین اپلیکیشن‌های آموزشی دنیا دارد. این اپ برای کسانی که وقت کافی برای یادگیری زبان ندارند و از یادگیری زبان‌های دیگر ترس دارند، می‌تواند بهترین گزینه باشد.اپلیکیشن Duolingo  دارای ۳۵ زبان مختلف برای یادگیری است و با استفاده از این اپ در کمترین زمان ممکن می‌توانید زبان مورد نظر خود را فرا بگیرید.

Skyview

Skyview

از اپ‌ های جالب آیفون، می‌توان Skyview را نیز معرفی کرد. این اپلکیشن برای کسانی که به ستاره‌شناسی و سیارات دیگر علاقه‌مند‌ هستند می‌تواند جالب باشد. این اپ قابلیت بررسی تمامی صور فلکی، ستارگان کهکشانی و سیارات را فراهم می‌کند. علاوه بر مشاهده این اجرام آسمانی و بررسی تلسکوپ‌های فضایی می‌توانید به اطلاعات کامل و کاربردی درباره آن‌ها نیز دست پیدا کنید. یکی از مزایای فوق‌العاده اپلیکیشن Skyview این است که بدون اتصال اینترنتی و به حالت آفلاین نیز قابل استفاده است. این اپ به عنوان یک برنامه محبوب با بیش از ۲۷ میلیون بارگیری در رده ششم دسته‌بندی آموزشی اپ استور قرار دارد. برای بررسی تاریخ می‌توانید از قابلیت سفر در زمان این اپ استفاده کنید.

VLC

VLC

اپلیکیشن VLC یکی از قدیمی‌ترین پلیرهاست که ابتدا برای سیستم عاممل ویندوز معرفی شد و اکنون یکی از پلیرهای پرکاربرد iOS محسوب می‌شود و می‌توانید روی آیفون نیز از تمامی امکانات آن استفاده کنید.

برخی از امکانات VLC:

Fooducate

Fooducate

برنامه Fooducate از سال ۲۰۱۰ تا امروز به میلیون‌ها نفر کمک کرده تا تغذیه سالم‌تری داشته باشند، وزن خود را کاهش دهند و شاهد افزایش سلامت خود باشند. این برنامه توسط پزشکان، متخصصان تغذیه، مربیان بدنسازی و مربیان خصوصی توصیه شده است. علاوه بر موارد ذکرشده، Fooducate عنوان بهترین برنامه آیفون در دسته برنامه‌های سلامتی و تناسب اندام را نیز به خود اختصاص داده است.

برخی از قابلیت‌ها و امکانات این اپلیکیشن عبارتند از:

کلام پایانی

اپ‌های بسیاری برای سیستم عامل iOS طراحی شده که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های اختصاصی را دارند. در این مطلب ۱۰ مورد از بهترین اپ ‌های جالب آیفون را معرفی کرد‌یم و ویژگی هر یک را توضیح دادیم. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشید اپ‌های مورد نیاز خود را از بین این ۱۰ اپلیکیشن انتخاب کنید.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران