دانلود سیب‌اپ
sibapp
برنامه ادیت عکس آیفون
برنامه ادیت عکس آیفون
معرفی برنامه

معرفی ۱۲ اپلیکیشن از بهترین برنامه های ادیت عکس آیفون

  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
  • 8977
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

این روزها افراد زیادی برای عکاسی به جای استفاده از دوربین‌های دیجیتالی، از گوشی استفاده می‌کنند. برنامه‌های ادیت عکس آیفون کمک می‌کنند تا بتوان از طریق گوشی، عکس‌های با کیفیت و جذاب‌تری را ایجاد کرد. شما همچنین می‌توانید جهت تبلیغ در کسب‌وکار خود، عکس‌های زیبا و جذاب بگیرید و با کمک اپلیکیشن‌های متنوع، آن‌ها را ویرایش کنید تا از این راه بتوانید مشتریان بیشتری را جذب نمایید.

برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های متنوعی جهت ادیت عکس در آیفون وجود دارند. این برنامه‌ها کیفیت و عملکردهای متفاوتی دارند. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با ۱۲ مورد از بهترین برنامه‌های ادیت عکس برای گوشی‌های آیفون آشنا کنیم.

بهترین برنامه های ادیت عکس آیفون

برنامه های ادیت عکس ایفون، نرم‌افزارهایی هستند که جهت ویرایش حرفه ای عکس‌ها در گوشی‌های آیفون طراحی شده‌اند. این برنامه‌ها فیلترهای مختلفی دارند که طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های متنوع همچون کراپ کردن، کنترل سرعت شاتر و بسیاری از موارد دیگر را در برمی‌گیرند.

انتخاب بهترین برنامه‌های ادیت عکس آیفون با توجه به میزان تخصص و انتظارات فرد می‌تواند متفاوت باشد. به‌عنوان مثال افراد مبتدی جهت سرگرمی و جذابیت بیشتر عکس‌های خود، می‌توانند از فیلترهای پیش‌فرض یا انیمیشن‌های موجود در برنامه استفاده کنند.

در مقابل اینفلوئنسرها در شبکه‌های مجازی و افراد دارای بیزینس‌های اینترنتی جهت استفاده از برنامه‌های ادیت عکس در گوشی‌های با سیستم‌عامل (iOS)، ممکن است به تنظیمات پیشرفته‌تری نیاز داشته باشند. در هر حال لیست معرفی شده از بهترین برنامه‌های ادیت عکس برای گوشی‌های آیفون در ادامه، برای علاقه‌مندان به ویرایش عکس در سطوح مختلف مناسب خواهد بود.

برنامه (YouCam Perfect) از بهترین برنامه های ادیت عکس آیفون

طبق بررسی‌های انجام شده از متخصصان در این زمینه و نظرات کاربران، اپلیکیشن رایگان (YouCam Perfect) یکی از بهترین برنامه‌های ادیت عکس آیفون است. این برنامه شامل مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش و زیباسازی عکس است. ویژگی‌ها و ابزارهای این برنامه قابلیت به روز شدن دارند و استفاده از آن‌ها نیاز به مهارت حرفه‌ای ویژه‌ای ندارد.

این برنامه، در نظرسنجی‌ها، کل امتیاز را گرفته است و از ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

با توجه به ویژگی‌های فوق، این برنامه قابلیت ویرایش و کلاژ تصاویر را همراه با بسیاری از ویژگی‌های خلاقانه دیگر با گوشی آیفون، برای شما فراهم می‌آورد. با استفاده از این برنامه همچنین می‌توان پس‌ زمینه عکس را تغییر داد یا با کمک هوش مصنوعی، آسمان را در تصویر قرار داد. ایجاد تغییرات طبیعی در بدن و حذف شخص یا شی نامطلوب در تصاویر نیز از دیگر قابلیت‌های این برنامه است.

برنامه ویرایش عکس آیفون (Snapseed)

برنامه (Snapseed) جزو شناخته‌شده‌ترین برنامه‌هایی است که می‌توان جهت ادیت عکس در گوشی‌های آیفون مورد استفاده قرار داد. این برنامه در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است. از دلایل محبوبیت آن می‌توان به ساده بودن محیط برنامه، نحوه استفاده از آن و همچنین قابلیت‌های جامع و قدرتمند آن اشاره کرد. به عبارت دیگر برنامه ادیت عکس ایفون (Snapseed) از رابط کاربری ساده و قابلیت‌های متعددی تشکیل شده است.

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در این برنامه همچنین به دلیل برخورداری از فیلترهای متنوع، در کوتاه‌ترین زمان می‌توان جلوه‌های هنری ویژه‌ای را به تصاویر خود افزود‌. به‌طور کلی برنامه (Snapseed) در بین برنامه های ادیت عکس ایفون، یک اپ کامل است که جهت دانلود و استفاده از آن، نیاز به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای نیست. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای ویرایش تصاویر، این برنامه را روی آیفون خود نصب کنید و از قابلیت‌های متنوع آن لذت ببرید.

برنامه (VSCO)

یکی دیگر از بهترین برنامه‌های ادیت عکس آیفون، برنامه (VSCO) است. این برنامه از فیلترهای متنوعی برخوردار است که قابلیت تنظیم شدت فیلتر اعمال شده روی آن وجود دارد. از ویژگی‌ها و قابلیت‌های برنامه ادیت عکس (VSCO) می‌توان به قابلیت تنظیم میزان روشنایی عکس و شدت رنگ در آن اشاره کرد. جالب است بدانید که این برنامه رایگان است و به‌راحتی می‌توانید آن را از طریق اپلیکیشن ایرانی سیب اپ دانلود کنید.

برنامه ادیت عکس (Mextures)

برنامه (Mextures) هم به‌عنوان یکی از برنامه‌های برتر ادیت عکس آیفون در بین علاقه‌مندان به عکاسی شناخته شده است. این برنامه از فیلترهای متنوع و منحصربه‌فردی تشکیل شده است که باعث افزایش جلوه بصری و زیبایی در عکس‌های شما می‌شود. مواردی همچون تنظیم شدت رنگ، روشنایی، شدت افکت یا فیلتر از قابلیت‌های این اپلیکیشن ادیت عکس هستند. لازم به ذکر است بر خلاف بسیاری از برنامه‌های ویرایش عکس، این برنامه رایگان نیست و برای دانلود آن لازم است مبلغی در حدود ۲ دلار بپردازید.

برنامه ویرایش عکس (TouchRetouch)

برنامه (TouchRetouch) هم به‌عنوان یک برنامه ادیت عکس آیفون شناخته شده است که یکی از قابلیت‌های برجسته آن، ویژگی (Clone) است. در واقع با استفاده از این امکان به راحتی می‌توان بخشی از یک تصویر را حذف کرد.

ممکن است بسیاری از برنامه‌های ادیت عکس، دارای این قابلیت باشند اما با توجه به اینکه برنامه (TouchRetouch) به‌طور اختصاصی جهت حذف بخشی از یک عکس طراحی شده است، به شما پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را روی گوشی آیفون خود نصب کنید.

از آنجایی که کاربرد بیشتر این برنامه در ادیت تصاویر است، نباید از آن انتظار فیلترها و انیمیشن‌ها‌ی جذاب را داشت. در واقع اگر به‌دنبال حذف کردن بخشی از یک تصویر هستید، بدون شک برنامه (TouchRetouch) بهترین گزینه است. جهت دانلود این برنامه می‌توان از طریق اپ استور سیب اپ اقدام کرد. البته خوب است بدانید اپلیکیشن ذکر شده رایگان نیست و جهت دانلود آن نیاز به پرداخت مبلغ حدوداً ۲ دلار است.

برنامه (SKRWT)

برنامه (SKRWT) یکی دیگر از برنامه های ادیت عکس آیفون است که قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارد. ویژگی‌هایی همچون امکان تغییر زاویه و قابلیت شکل‌دهی در این برنامه باعث شده‌اند که بسیاری از علاقه‌مندان به ادیت عکس، به دنبال نصب این برنامه باشند. این قابلیت‌ها همچنین دارای الگوهای متنوعی هستند که با توجه به ایرادات موجود در عکس می‌توانید از آنها استفاده کنید. برنامه (SKRWT) رایگان نیست و جهت نصب آن لازم است مبلغ ۲ دلار را بپردازید.

برنامه ویرایش و ادیت عکس (Enlight)

برنامه ادیت عکس (Enlight) برای آیفون، جزو برنامه‌هایی است که قابلیت‌های متنوعی جهت ویرایش عکس‌ها برای شما فراهم می‌کند. با استفاده از این برنامه، می‌توان بعد از انتخاب بخش‌هایی از یک عکس به‌طور اختصاصی، نسبت به تنظیم رنگ و روشنایی آن عکس اقدام کرد.

از قابلیت‌های این برنامه می‌توان موارد زیر را نام برد:

برای دانلود برنامه (enlight) نیاز به پرداخت هزینه است و طبق بررسی‌های به دست آمده، جهت دانلود مبلغی حدود ۴ دلار لازم است.

برنامه ویرایش عکس (Filterstorm Neue)

برنامه ادیت عکس آیفون (filterstorm neue)، یک برنامه قدرتمند و یکپارچه جهت ادیت عکس است که قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این برنامه، امکان ویرایش منطقه‌ای و جزیی عکس‌ها به صورت کاملاً حرفه ای انجام می‌شود. موارد زیر نمونه‌ای از قابلیت‌های این برنامه پرطرفدار هستند:

با وجود قابلیت‌های ویژه این برنامه ادیت عکس، دانلود آن رایگان نیست و جهت دانلود لازم است هزینه‌ای را پرداخت کنید.

برنامه (Lens Distortions) از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس

برنامه ادیت عکس (lens distortions) نسبت به دیگر اپلیکیشن‌های ویرایش عکس کمی متفاوت است. این برنامه از جلوه‌های هنری بسیار ویژه و طبیعی برخوردار است که با افزودن آن به عکس‌های خود، زیبایی تصاویر دوچندان می‌شود. به‌عنوان مثال با افزودن افکت‌هایی همچون تابش مستقیم نور خورشید یا هوای ابری و بارانی، می‌توانید طوری جلوه دهید که عکس مورد نظر در هوای بارانی یا زیر تابش نور خورشید گرفته شده است.

این فیلترها کاملا طبیعی و منحصربه‌فرد هستند به گونه‌ای که کمتر کسی متوجه خواهد شد که روی تصاویر افکت گذاشته شده است. از مزیت‌های دیگر این برنامه رایگان بودن آن است و به‌راحتی می‌توانید نسبت به دانلود و نصب اپلیکیشن ادیت عکس ایفون (lens distortions) روی گوشی خود اقدام کنید.

برنامه ویرایش عکس (Superimpose)

 برنامه (Superimpose) از بهترین برنامه های ادیت عکس ایفون است که از قابلیت‌های ویژه آن می‌توان به امکان ادغام‌سازی تصاویر مختلف اشاره کرد. توجه داشته باشید که اصطلاح ادغام‌سازی با کلاژ کردن متفاوت است. در واقع از طریق ادغام‌سازی می‌توان بخش‌های مختلف از چند تصویر را با هم ادغام کرد و یک تصویر واحد ایجاد کرد. به‌عنوان مثال انتقال پس زمینه یک عکس به عکس دیگر، نمونه‌ای از ادغام است.

این برنامه همچنین فیلترهای متنوعی دارد که بسیار جالب توجه و متنوع هستند. قابلیت ایجاد عکس‌های (double-exposure) از دیگر امکانات برنامه ویرایش عکس (Superimpose) است. با وجود تمام مزایای این برنامه، دانلود آن رایگان نیست و لازم است مبلغ حدود ۱ دلار پرداخت شود.

برنامه (Adobe Lightroom) بهترین برنامه ویرایش عکس حرفه‌ای آیفون

برنامه (Adobe Lightroom) در لیست بهترین برنامه‌های ادیت عکس آیفون به‌عنوان یک برنامه حرفه‌ای شناخته شده است. در واقع جهت استفاده از این برنامه و رسیدن به یک حد مطلوب، نیاز به داشتن دانش خوبی از عکاسی است. می‌توان گفت عکاسان حرفه‌ای که با برنامه‌های (Adobe Lightroom) ،(Photoshop)  و مواردی از این قبیل آشنایی دارند، به‌راحتی می‌توانند با این برنامه کار کنند. آشنایی با محصولات (Adobe) کمک می‌کند بهتر بتوان با لایت روم کار کرد. دوربین سطح حرفه‌ای و قابلیت ویرایش عکس در سطوح حرفه‌ای از ویژگی‌های این برنامه هستند.

برنامه (Carbon) بهترین برنامه ادیت عکس سیاه و سفید

در رابطه با برنامه ادیت عکس (Carbon)، می‌توان گفت اگر علاقه‌مند به عکس سیاه و سفید هستید، این برنامه بهترین گزینه است. در (Carbon) تنها با لمس یک گزینه، می‌توان تصاویر رنگی را سیاه و سفید کرد و با استفاده از افکت‌ها و فیلترهای متنوع، عکس مورد نظر را ادیت کرد. برخی از ویژگی‌های این برنامه به‌صورت زیر هستند:

این برنامه جهت دانلود دارای نسخه رایگان است اما اگر قصد دارید از امکانات و ویژگی‌های دیگر آن بدون محدودیت استفاده کنید، لازم است مبلغی را به‌عنوان حق اشتراک پرداخت کنید.

جمع‌بندی

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران