دانلود سیب‌اپ
sibapp
آموزش نصب سیب اپ با کد هدیه
آموزش نصب سیب اپ با کد هدیه
آموزش‌های کاربردی آیپد

آموزش نصب سیب‌ اپ با کد هدیه

  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
  • 3072
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

در صورتی که به دنبال نصب اپلیکیشن‌های کاربردی در گوشی آیفون خود هستید، نصب سیب اپ را به شما توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید با استفاده از کد هدیه سیب اپ، مراحل نصب را به‌راحتی انجام دهید.

در این مقاله، آموزش قدم به قدم نصب اپلیکیشن سیب اپ توضیح داده شده است. با به‌کارگیری این آموزش، می‌توانید این برنامه را به‌درستی روی گوشی آیفون خود نصب کنید.

مراحل نصب سیب اپ با کد هدیه

در ادامه این مقاله، مراحل نصب سیب اپ با کد هدیه را برای شما توضیح داده‌ایم:

وارد کردن شماره تلفن

وارد کردن کد هدیه

آموزش فعال کردن حالت Developer Mode

درصورتی که پس از نصب، با پیام Developer Mode Required مواجه شدید، باید از طریق تنظیمات آیفون، Developer Mode را فعال کنید.

برای انجام این کار کافیست مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

۱. وارد Settings دستگاه شوید.
۲. به بخش Privacy & Security مراجعه کنید.
۳. گزینه Developer Mode  را در پایین صفحه انتخاب کنید.
۴. گزینه Developer Mode را در این بخش فعال کنید.
۵. پیامی ظاهر خواهد شد که از شما می‌خواهد دستگاه خود را دوباره راه‌اندازی کنید. روی دکمه Restart کلیک کنید.
۶. پس از ریستارت کردن دستگاه، پیامی نشان داده خواهد شد تا از فعال‌کردن حالت Developer Mode توسط شما مطمئن شود. روی دکمه Turn On بزنید و رمز دستگاه خود را در صورت نیاز وارد کنید.
پس از طی‌کردن این مراحل، Developer Mode روی آیفون شما فعال خواهد شد. حال می‌توانید به راحتی اپلیکیشن سیب ‌اپ را باز کنید و از برنامه‌های آیفون لذت ببرید.




جمع‌بندی

مراحل نصب برنامه سیب اپ در این مطلب به طور دقیق توضیح داده شد. با انجام این مراحل، می‌توانید این اپلیکیشن را به‌راحتی نصب و برنامه‌های مورد نظر خود را روی گوشی دانلود کنید. اگر هنگام نصب این برنامه از طریق کد هدیه برای شما مشکلی پیش آمد، می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی سیب اپ به صورت آنلاین یا از طریق تماس با شماره ۰۲۱۵۷۹۴۲۰۰۰ ارتباط برقرار کنید.

تگ‌ها:

نظر کاربران