دانلود سیب‌اپ
sibapp
آموزش‌های کاربردی آیفون

آموزش کامل ساخت اپل آیدی بدون شماره

  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲
  • 12487
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

گوشی‌های ساخت اپل یعنی آیفون را باید در میان محبوب‌ترین گوشی‌های موجود در بازار دانست. کاربران ایرانی نیز به این گوشی‌ها علاقه بسیاری دارند و افراد بسیاری از گوشی‌های مختلف ساخت اپل استفاده می‌کنند. برای استفاده هر چه بهتر از این گوشی‌ها، افراد باید اپل آیدی داشته باشند. اما به دلیل تحریم‌های موجود نیاز است تا افراد با روش ساخت اپل آیدی بدون شماره آشنا باشند. زیرا با استفاده از شماره موبایل اپراتورهای ایرانی نمی‌توان اپل آیدی ساخت. در این مطلب از سیب اپ قصد داریم تا شما را با روش ساخت اپل آیدی بدون شماره آشنا کنیم. با ما تا انتها همراه باشید.

نکاتی مهم در خصوص ساخت اپل آیدی بدون شماره

قبل از این که به سراغ آموزش ساخت اپل آیدی بدون شماره تلفن برویم، بد نیست چند نکته را با هم مرور کنیم. توجه به این نکات باعث خواهد شد که احتمال بروز برخی مشکلات در آینده کاهش پیدا کند. این نکات عبارتند از:

نحوه ساخت اپل آیدی بدون شماره

برای این که بتوانید بدون استفاده از شماره تلفن اپل آیدی بسازید، تنها لازم است به نکاتی که در بخش قبل گفتیم توجه داشته باشید. سپس مراحلی را که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، به ترتیب انجام دهید.

  1. گام اول برای ساخت اپل آیدی بدون شماره، دانلود و نصب برنامه آیتونز است. توجه داشته باشید که برای این که بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید باید از نسخه‌های قدیمی‌تر آیتونز استفاده کنید. در حقیقت نسخه 12.10.5.12 برنامه (iTunes) آخرین نسخه‌ای است که توسط آن می‌توان بدون شماره تلفن اپل آیدی ساخت.
  2. پس از دانلود و نصب نسخه مناسب آیتونز، این برنامه را اجرا کنید.
  3. در قسمت بالایی این برنامه گزینه‌ای با نام (Account) وجود دارد. روی این گزینه کلیک کنید تا یک منو برای شما باز شود. در این منو باید گزینه (Sign In) را انتخاب کنید.
  4. با انتخاب گزینه (Sign In) یک پنجره برای شما باز می‌شود. در این پنجره یک گزینه با نام (Create New Apple ID) مشاهده خواهید کرد. روی این گزینه کلیک کنید تا وارد صفحه بعدی شوید.
  5. در این صفحه با پیام خوش‌آمدگویی مواجه می‌شوید و توضیحاتی را در خصوص اپل آیدی مشاهده خواهید کرد. با انتخاب گزینه (Continue) به صفحه بعدی وارد خواهید شد.
  6. در صفحه جدیدی که برای شما باز شده است ابتدا باید یک ایمیل معتبر را در بخش مربوطه وارد کنید، پس از آن رمز عبور خود را وارد کنید. در کادر سوم مجدداً برای تأیید، رمز عبور خود را وارد کنید. گزینه بعدی (Country/Region) نام دارد.

در این بخش کشوری را که قصد دارید کد پستی آن را وارد کنید (همانطور که توضیح دادیم ترجیحاً کشور آمریکا) باید انتخاب کنید. در قسمت پایین این گزینه جایی برای زدن تیک وجود دارد که مربوط به خواندن و تأیید قوانین است. اکنون با کلیک روی کادر خالی، تیک آن را بزنید و سپس روی گزینه (Continue) کلیک کنید.

این کد را در کادر مربوطه وارد کنید و سپس روی گزینه (Verify) کلیک کنید. توجه داشته باشید در صورتی که مطمئن هستید ایمیل خود را به طور درست وارد کرده‌اید اما کدی برای شما ارسال نشده است، چند دقیقه صبر کنید و روی گزینه (Request a New Code) کلیک کنید تا کد دوباره برای شما ارسال شود.

در صورتی که تمام مراحل گفته شده را به درستی انجام داده باشید، اکنون اپل آیدی شما ساخته شده است. در این مرحله پیامی را مشاهده خواهید کرد که نشان دهنده ساخته شدن اپل آیدی با موفقیت است. اکنون می‌توانید از این اپل آیدی برای انجام کارهای مختلف خود استفاده کنید.

روش ساخت اپل آیدی بدون شماره با استفاده از گوشی‌

روش دیگری برای ساخت اپل آیدی بدون شماره تلفن وجود دارد. برای استفاده از این روش داشتن یک گوشی اندرویدی یا اپل برای ساخت اپل آیدی کافی است. برای انجام این کار باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. با استفاده از اپ استور یا استورهای معتبر دیگر مانند سیب اپ برنامه (Apple Music) را دانلود و نصب کنید.
  2. پس از آن باید با استفاده از برنامه‌های مناسب (IP) خود را به کشورهایی که در لیست تحریم قرار ندارند، مانند آمریکا تغییر دهید. به این نکته توجه بسیاری داشته باشید زیرا در صورت عدم توجه به این نکته امکان ساخت اپل آیدی برای شما وجود نخواهد داشت.
  3. اکنون برنامه (Apple Music) را باز کنید. با باز کردن این برنامه بخش قوانین و شرایط این برنامه را مشاهده خواهید کرد که با استفاده از گزینه (Agree) آن‌ها را قبول کنید.
  4. پس از آن وارد بخش تنظیمات شوید و گزینه (Sign In) را انتخاب کنید.
  5. با انتخاب گزینه (Sign In) یک پنجره برای شما باز می‌شود. در این پنجره یک گزینه با نام (Create New Apple ID)  مشاهده خواهید کرد. این گزینه را انتخاب کنید تا وارد صفحه بعدی شوید.
  6. در این صفحه با پیام خوش‌آمدگویی مواجه می‌شوید و توضیحاتی در خصوص اپل آیدی را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب گزینه (Continue) به صفحه بعدی وارد خواهید شد.
  7. گام‌های بعدی ساخت اپل آیدی بدون شماره و با استفاده از گوشی تلفن همراه شبیه ساخت اپل آیدی با استفاده از آیتونز است. شما با مطالعه مراحل ششم تا آخر بخش قبل می‌توانید اقدامات لازم برای ساخت اپل آیدی بدون شماره تلفن را انجام دهید.

اکنون شما با استفاده از گوشی تلفن همراه و بدون نیاز به وارد کردن شماره تلفن، اپل آیدی ساخته‌اید.

جمع‌بندی

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران