دانلود سیب‌اپ
sibapp
برنامه لاغری آیفون
برنامه لاغری آیفون
معرفی برنامه

معرفی 10 اپلیکیشن جذاب و مناسب از برنامه های لاغری آیفون

  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
  • 1520
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

در چند دهه گذشته سبک زندگی افراد تغییرات بسیاری داشته است. کاهش تحرک، افزایش میزان مصرف غذاهای ناسالم و بسیاری موارد دیگر سبب شده تا اکنون بسیاری افراد با مشکل اضافه وزن مواجه باشند. راه‌های متفاوتی برای کاهش وزن وجود دارد اما اگر افراد از این روش‌ها به‌درستی استفاده نکنند، ممکن است به بدنشان آسیب‌های متفاوتی وارد شود. یکی از روش‌هایی که توسط آن می‌توان هم وزن را کاهش داد و هم به سلامتی آسیب نزد، استفاده از برنامه های لاغری ایفون است. با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید رژیم غذایی مناسب‌تری داشته باشید، ورزش‌های مناسب را انجام دهید و میزان تغییرات را به‌راحتی بررسی کنید. در این مطلب از سیب اپ قصد داریم تا تعدادی از برنامه های لاغری آیفون را با هم مرور کنیم. با ما تا انتها همراه باشید.

برنامه های لاغری آیفون

همانطور که اشاره کردیم، تعداد بسیار زیادی از برنامه‌های لاغری برای گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد یا به‌طور کلی دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل (iOS) استفاده می‌کنند، وجود دارد، اما تمام این برنامه‌ها را نمی‌توان مناسب و باکیفیت دانست. برخی از این برنامه‌ها با داشتن ویژگی‌های بیشتر، می‌توانند به افراد کمک کنند تا وزن خود را به شکلی مناسب و اصولی کاهش دهند. از بهترین برنامه‌های لاغری آیفون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- برنامه (Lose It)

برنامه (Lose It) را باید یکی از بهترین برنامه های لاغری ایفون دانست. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه، وزن خود را به مرور کاهش دهید و تناسب اندام مد نظر خود را پیدا کنید. در این برنامه بخش‌های متفاوتی وجود دارند که شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات در آن‌ها میزان کالری دریافتی از طریق مواد غذایی در طول روز را محاسبه کنید، میزان کالری سوزانده شده توسط فعالیت‌های مختلف را محاسبه کنید و برخی حرکات ورزشی مناسب برای کاهش وزن را یاد بگیرید. در این برنامه یک بخش جذاب دیگر هم وجود دارد که توسط آن می‌توانید با دوستان، آشنایان و افراد دیگر ارتباط برقرار کنید. این کار سبب می‌شود که حس رقابتی در خصوص کاهش وزن برای شما ایجاد شود. این امر می‌تواند باعث افزایش میزان انگیزه و تلاش شما شود تا زودتر از دوستان خود به وزن مناسب برسید.

2- برنامه (MyFitnessPal)

افرادی که به دنبال برنامه‌های لاغری آیفون هستند، می‌توانند از برنامه (MyFitnessPal) هم استفاده کنند. با استفاده از این برنامه وضعیت جسمانی شما به‌صورت مداوم تحت نظر است. همین امر سبب خواهد شد که اطلاعاتی که در این برنامه مشاهده می‌کنید، بسیار کاربردی و مناسب باشد. در این برنامه شما می‌توانید به بیش از 5 میلیون غذای متفاوت دسترسی داشته باشید تا با وارد کردن غذاهایی که در روز میل کرده‌اید، میزان کالری دریافتی خود را به دقت بررسی کنید. از این برنامه علاوه‌بر کاهش وزن می‌توانید برای اهداف متفاوت دیگری مانند افزایش وزن، رسیدن به تناسب اندام دلخواه و برخی موارد دیگر هم استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به اعلام میزان مواد مغذی در مواد خوراکی متفاوت اشاره کرد. شما با استفاده از این برنامه می‌دانید در روز چقدر چربی، قند، ویتامین، فیبر و بسیاری مواد دیگر را مصرف کرده‌اید.

3- برنامه کرفس

باید بدانید که در میان برنامه‌های لاغری آیفون، برنامه‌های ایرانی هم وجود دارند. اپلیکیشن کرفس یکی از این برنامه‌هاست که ویژگی‌های مناسبی را در خود جای داده است و همین امر سبب شده مورد توجه مخاطبان ایرانی بسیاری قرار گیرد. از مهم‌ترین مزایای استفاده از کرفس برای ایرانیان دسترسی راحت به برخی غذاهای ایرانی است که در بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر وجود ندارد. همچنین این برنامه به زبان فارسی است و افرادی که آشنایی کمی با زبان انگلیسی دارند هم می‌توانند از آن به راحتی استفاده کنند. وجود بخش کالری شمار در این برنامه باعث می‌شود که شما بتوانید مسیر مناسبی برای کاهش و یا حتی افزایش وزن داشته باشید. البته باید بدانید که استفاده از تمام بخش‌های برنامه کرفس رایگان نیست و برای دسترسی به برخی از بخش‌های آن مانند هدف‌گذاری وزن باید هزینه پرداخت کنید.

4- برنامه زیره

همانطور که اشاره کردیم، برنامه‌های لاغری آیفون به زبان فارسی هم در استور معتبر سیب اپ وجود دارند. یکی دیگر از این برنامه‌ها زیره نام دارد. برنامه زیره را باید یک اپلیکیشن بسیار مناسب، جذاب و قدرتمند برای کاهش وزن و رسیدن به وزن مناسب دانست. افراد در هنگام ورود به این برنامه باید اطلاعاتی نظیر وزن، جنسیت، قد، سن و اندازه دور مچ خود را وارد کنند. این کار سبب خواهد شد که گزارش (BMI) آن‌ها دقیق‌تر باشد. پس از این که فرد اطلاعات خواسته شده را وارد کرد، می‌تواند هدف خود را که همان وزن دلخواه است، وارد کند. پس از آن می‌تواند میزان کالری مناسب برای مصرف روزانه را مشاهده کند. با استفاده از منوی خوراکی‌ها، افراد می‌توانند غذاها و خوراکی‌های متنوعی را که در روز مصرف می‌کنند، در اپلیکیشن ثبت کنند تا میزان کالری مصرفی خود را مشاهده کنند. علاوه‌بر میزان کالری، افراد می‌توانند به اطلاعات دیگری نظیر میزان کربوهیدرات، چربی و پروتئین مصرفی روزانه خود هم دسترسی داشته باشند.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های برنامه زیره که باعث شده افراد زیادی به آن علاقه داشته باشند، غذاهای جایگزین است. شما با انتخاب یک غذا می‌توانید متوجه شوید که چه غذاهای دیگری را به چه میزانی می‌توانید مصرف کنید تا همان میزان کالری به بدن شما برسد. این کار سبب خواهد شد که بتوانید رژیم مناسب‌تری داشته باشید و با راحتی بیشتری از وزن خود بکاهید. لازم به ذکر است که دسترسی به تمام بخش‌های برنامه زیره رایگان نیست و برای استفاده از تمام امکانات این برنامه باید هزینه پرداخت کنید.

5- برنامه مانکن

یکی دیگر از برنامه های لاغری آیفون، مانکن نام دارد. این برنامه تجربه متفاوتی در خصوص برنامه‌های لاغری در آیفون را برای افراد ایجاد کرده است. در این برنامه افراد می‌توانند با شرکت در مسابقات، چالش‌ها و همچنین دیدن تبلیغات سکه دریافت کنند و از این سکه‌ها برای تعیین رژیم مناسب استفاده کنند. در گام اول پس از دانلود و نصب برنامه مانکن، افراد باید اطلاعاتی مانند جنسیت، قد، وزن و سن خود را وارد کنند. پس از آن از میان اهداف موجود و پیشنهادی در برنامه یکی را برای خود انتخاب کنند. پس از آن افراد می‌دانند که اجازه مصرف چند کالری را در روز دارند تا در یک مدت زمان مشخص وزن خود را به میزان ایدئالشان نزدیک‌تر کنند. در این برنامه میزان کالری مصرفی، کالری سوزانده شده و مقدار مجاز باقیمانده را هم می‌توانند مشاهده کنند. این کار سبب می‌شود که وعده‌های غذایی خود را با دقت بیشتری انتخاب نمایند.

در یکی از بخش‌های این برنامه افراد به نمودار آنالیز وعده‌های غذایی خود دسترسی دارند. در این بخش متوجه می‌شوند که چه میزان کربوهیدرات، پروتئین، چربی و فیبر مصرف کرده‌اند. همچنین موارد دیگری مانند آنالیز تناسب بر اساس اندازه دور کمر، میزان چربی، گام شمار و میزان آب مصرفی در روز هم از جمله مواردی هستند که با استفاده از برنامه مانکن می‌توان در خصوص آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کرد. وجود برنامه‌های ورزشی متنوع و تمرینات مناسب برای تقویت ماهیچه‌ها و چربی سوزی از دیگر ویژگی‌هایی هستند که باعث شده‌اند برنامه مانکن به یک برنامه لاغری مناسب تبدیل شود. در این بخش تعداد حرکات ورزشی، مدت زمان انجام این حرکات و نحوه صحیح انجام آن‌ها هم وجود دارند. در این برنامه بخشی برای رقابت با افراد دیگر در خصوص رسیدن به اهداف هم وجود دارد. وجود این بخش می‌تواند سبب افزایش انگیزه افراد برای کاهش وزن شود.

6- برنامه (Fooducate)

برنامه های لاغری ایفون تنوع بسیاری دارند. برای استفاده از برخی از آن‌ها باید هزینه پرداخت کرد و استفاده از برخی دیگر کاملاً رایگان است. برنامه (Fooducate) را باید در میان آن دسته از برنامه‌های لاغری آیفون قرار داد که استفاده از آن کاملاً رایگان است. طراحان برنامه (Fooducate) آن را به گونه‌ای ساخته‌اند که فراتر از یک برنامه کالری شمار ساده باشد. در صورتی که سطح دانش زبانی شما مناسب است می‌توانید برای تبادل نظر و یافتن نکات جذاب در خصوص رژیم‌ها و ورزش‌های مناسب متفاوت به بخش انجمن این برنامه مراجعه کنید. از دیگر قابلیت‌های جذاب موجود در این برنامه امکان اسکن بارکد مواد غذایی است. با استفاده از این روش می‌توانید به‌راحتی اطلاعات لازم در خصوص این دسته از مواد غذایی مصرفی را به اپلیکیشن اضافه کنید.

7- برنامه (iPhone Health)

باید بدانید که آیفون یک برنامه جذاب و مناسب دارد که از آن می‌توانید برای لاغری و کاهش وزن استفاده کنید. البته این برنامه را نباید در میان برنامه‌هایی که تنها بر کاهش وزن تمرکز دارند، قرار داد. این برنامه در حقیقت قصد دارد میزان سلامتی افراد را افزایش دهد که رسیدن به وزن مناسب هم یکی از این اهداف است. پس از دانلود و نصب این برنامه از استورهای معتبر باید وارد آن شوید و اطلاعات خود را وارد کنید. پس از آن می‌توانید از امکانات جذاب و متنوع این برنامه به‌راحتی استفاده کنید. از مهم‌ترین امکانات موجود در برنامه (iPhone Health App) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

افراد می‌توانند با استفاده از بخش محاسبه میزان کالری دریافتی و میزان فعالیت متوجه شوند که آیا تناسب لازم میان این دو بخش وجود دارد یا خیر. در صورتی که جواب منفی است، آن‌ها باید میزان کالری دریافتی خود را کاهش دهند و در عین حال میزان فعالیت خود را هم افزایش دهند. این کار به مرور باعث کاهش وزن آن‌ها خواهد شد.

8- برنامه (Diet Hero App)

اپلیکیشن (Diet Hero App) را باید یکی دیگر از برنامه های لاغری آیفون دانست. با استفاده از این برنامه افراد می‌توانند به مرور وزن خود را کاهش دهند تا به وزن ایده‌آل و مد نظر خود برسند. در این برنامه افراد با وارد کردن نوع و میزان مواد غذایی مصرفی و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، می‌توانند میزان کالری دریافتی و سوزانده شده را محاسبه کنند. این کار سبب خواهد شد که بتوانند برای کاهش یا حتی افزایش وزن برنامه‌ریزی کنند تا در مدت زمان مناسب به آن برسند.

9- برنامه (Nike Training Club)

برخی افراد دوست دارند که علاوه‌بر کاهش وزن، اندام مناسب‌تری هم داشته باشند. برنامه (Nike Training Club) را باید یکی از جذاب‌ترین برنامه لاغری آیفون برای این دسته افراد دانست. این برنامه در حقیقت مانند یک مربی خصوصی عمل می‌کند. افراد با استفاده از برنامه‌ها و حرکات ورزشی موجود در این برنامه نه تنها می‌توانند وزن خود را کاهش دهند، بلکه می‌توانند اندام خود را هم به شکلی مناسب تقویت کنند تا وضعیت بدنی و ماهیچه‌ای مناسب‌تر و جذاب‌تری داشته باشند. یکی از ویژگی‌های جذاب موجود در این برنامه راهنمای تصویری و قدم به قدم در خصوص هر کدام از حرکات ورزشی موجود در آن است. این مورد سبب می‌شود تا افراد حرکات ورزشی را به شکل درستی انجام دهند. باید بدانید که در برخی موارد اشتباه در انجام حرکات ورزشی نه تنها برای بدن مفید نیست، بلکه می‌تواند به آن آسیب وارد کند. پس با توجه به این نکته باید بگوییم که این ویژگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

10- اپلیکیشن (7 Minute workout)

یکی دیگر از برنامه‌هایی که استفاده از آن سبب می‌شود به مرور وزن خود را کاهش دهید و تناسب اندام بهتری داشته باشید، (7 Minute workout) نام دارد. این برنامه با داشتن بیش از 3 میلیون کاربر یکی از جذاب‌ترین برنامه‌ها برای رسیدن به وزن مناسب و کاهش وزن است. با انجام دقیق حرکات ورزشی موجود در این برنامه در مدت زمانی نه چندان طولانی‌ می‌توانید تناسب اندام بسیار بهتری داشته باشید. سازندگان این برنامه می‌گویند که افراد تنها با انجام 7 دقیقه تمرین اصولی و مناسب در طول روز می‌توانند به راحتی اما در طول زمان به تناسب اندام مناسب دست پیدا کنند. همین امر سبب شده که استفاده از حرکات موجود در این برنامه وقت بسیاری از افراد نگیرد و علاقه‌مندان به داشتن تناسب اندام و کاهش وزن به‌راحتی در طول روز بتوانند ورزش‌های لازم را انجام دهند.

جمع‌بندی

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران